מתוך הסרטון של שס

בשס מגיבים למפץ בשמאל: "החיבור הזה מסוכן ליהדות" • צפו

התגובות למפץ בשמאל • אהוד ברק: כתב, "מבחן היישום והנצחון עוד לפניהם. מגיעה להם ברכת הצלחה". גדעון סער: "רוטציה היתה רעיון מגוחך ב-2015 ונותרה כזאת גם היום. סידור העבודה בין גנץ ללפיד רק מעיד שאיש מהם אינו בטוח במנהיגותו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מפלגת שס בראשות השר דרעי הגיבה לאיחוד שנחתם הלילה בין יאיר לפיד ובני גנץ ומסרה כי, ״החיבור הזה מסוכן ליהדות. גנץ שתומך בנישואים אזרחיים ותחבורה בשבת חבר ללפיד ששנאתו ליהדות ולדתיים היא אומנתו. הזהות היהודית במדינת ישראל בסכנה ואנחנו ניאבק בכל כוחנו למנוע מהם להקים ממשלה. ש״ס תומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה והצבעה לש״ס תבטיח הקמת ממשלת ימין ושמירה על המסורת היהודית והזהות היהודית של מדינת ישראל".

ממפלגת הבית היהודי-האיחוד הלאומי נמסר: "הבוקר הוכח כי פעלנו באחריות הגדולה ביותר לשמירה על הציונות הדתית וגוש הימין כולו. כעת ברור כי אל מול הסכנה הברורה של ממשלת שמאל בראשות גנץ וקידום תוכנית ה – 100 של טראמפ חייבים מפלגה ציונית דתית חזקה – היחידה שניתן לסמוך עליה שתשמור על נתניהו בימין".

ממפלגת כולנו בראשות משה כחלון נמסר כי, "בזמן שמפלגות אחרות דואגות לעצמן לסידור עבודה, מפלגת כולנו נשארה המפלגה היחידה שדואגת אך ורק לציבור. למשפחה הישראלית, לחברה האזרחית ולמעמד הביניים. כולנו היא המפלגה היחידה שמציגה קו לאומי, חברתי וממלכתי. ימין שפוי ואחראי. ציבור הבוחרים ידע מי משרת אותו ומי מסדר לעצמו וחבריו".

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר: "מהבוקר יש לנו מצד אחד מפלגת שמאל עמוסת גנרלים, מפלגת 'סידור עבודה', ללא שום סדר יום אמיתי, אידיאולוגיה ודאגה לאזרח הפשוט ומצד שני גוש ימין עמוס בגורמים דתיים קיצוניים. רק ישראל ביתנו חזקה בממשלת הימין הבאה תוכל לטפל בנושאים של דת ומדינה, עלייה וקליטה ולמנוע את התפשטות והתחזקות הכפיה הדתית".

בליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי, "הבחירה ברורה: זו או ממשלת שמאל של לפיד-גנץ בתמיכת גוש חוסם של המפלגות הערביות, או ממשלת ימין בראשות נתניהו".ההערכה היא כי למרות האיחוד בשמאל, הליכוד לא יתאחד עם אף מפלגה אחרת מאחר והימין החדש וליברמן כבר הגישו את רשימותיה וכרגע כחלון ונתניהו לא מעוניינים לחבור.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב, "מברוק לגנץ ולפיד שהתגברו על המכשולים, גילו אחריות לאומית ויצרו איחוד כוחות עם סיכוי למהפך. הבחירה היא בין ממשלה מושחתת שכבולה בידי כהניסטים וגזענים, לבין ממשלה שתוכל להחזיר אותנו לישראל חזקה, נאמנה להכרזת העצמאות. מבחן היישום והנצחון עוד לפניהם. מגיעה להם ברכת הצלחה. מכל לב".

השר לשעבר ובכיר הליכוד גדעון סער כתב הבוקר כי, "רוטציה היתה רעיון מגוחך ב-2015 ונותרה כזאת גם היום. סידור העבודה בין גנץ ללפיד רק מעיד שאיש מהם אינו בטוח במנהיגותו וביכולת לגבש סביבה תמיכה ציבורית רחבה. ויתור גנץ ללפיד על הראשות לא יהפוך גם את השני למתאים בעיני הציבור לתפקיד".

ח"כ איציק שמולי, שהגיע ראשון בפריימריז בעבודה, כתב כי, "החיבור בין גנץ ללפיד מבורך מפני שהוא מקדם את הסיכוי ליצירת גוש חוסם לנתניהו בתמיכת הכהניסטים; אבל כמו במקרה של ״קדימה״ אז- כך גם עכשיו, יש הכרח קריטי במפלגת העבודה כמה שיותר חזקה וגדולה שתוכל לכוון את הסופרמרקט האידיאולוגי שנוצר שם וכדי למקסם את הסיכוי למהפך".

‏ח"כ מוטי יוגב, מקום 3 ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי: "תפקיד רה"מ הוא לא קריוקי שמחליפים כל שנתיים. אני מעדיף לראות את נתניהו כרה"מ, מנוסה ממשיך ומנווט את הספינה של ישראל בין היעדים השונים. הבית היהודי תהיה לידו כשותף הנאמן בממשלה הבאה. מפלגת הבית היהודי מייצגת קו נאמן לעם ישראל כולו אבל עם קווים שמאפיינים את הציונות הדתית של חיבור גדול לעם ישראל, לארץ ישראל, לתורת ישראל. בדיוק בשל כך התחברנו לכל מה שאפשר למצות בציבוריות הדתית-לאומית במדינת ישראל".

כזכור, לפנות הבוקר חתמו מפלגות 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד' על הסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות. במוקד ההסכם: רוטציה בין גנץ ללפיד על ראשות הממשלה במקרה של ניצחון בבחירות, בסדר הזה: גנץ יכהן בתפקיד בחלק הראשון של הקדנציה, לפיד בשני. כחלק מהמהלך, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מצטרף אף הוא למפלגה ויוצב במקום השלישי ברשימה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק משיח מיד

ווה ווה הלכה המדינה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture