Tomer Neuberg/Flash90

גנץ: "תכל'ס ביבי, הקמפיין שלך משעמם אותי. הוא איבד כל רסן " • צפו

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את רה"מ במסיבת עיתונאים: "הסיבה היחידה לסוד היא שלא יודעים להסביר קשרים עיסקיים". על המצב הביטחוני: "ביבי, אתה מדבר על הרתעה, אבל אפילו את חברי הקבינט שלך אתה לא מרתיע. ככה לא תשיג ביטחון"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

על רקע דוח המבקר נגדו והקמפיין הנגטיבי שמנהל נגדו הליכוד, יו"ר כחול לבן בני גנץ נאם הערב בכניוס המפלגה ברמת גן ותקף את ראש הממשלה נתניהו: "ביבי איבד כל רסן. ביבי איבד את זה. הוא הפך לבית חרושת של הכפשות והשמצות ושקרים מכוערים. יש לזה סיבה. יש לזה רק סיבה אחת: הוא הולך להפסיד. הוא יודע שהוא הולך להפסיד. הוא רואה את זה ברחוב, הוא שומע את זה במפלגתו שלו. הוא יכול להמשיך להשמיץ אותי ולהפיץ שמועות, זה לא יעזור לו. ידעתי שזה יבוא. בסדר… ת'כלס, ביבי, האזרחים בקריית שמונה – הם שמעניינים אותי. הקמפיין שלך – משעמם אותי".

"ביום אחד כמפקד סיירת בלבנון יכולתי לחטוף יותר מכל מה שהוא יכול לזרוק עלי. ולי היו לא יום אחד בלבנון. אלא 22 שנים בלבנון. ביום אחד כרמטכ"ל עמדתי ביותר לחצים ממה שעמדתי בכל מערכת הבחירות הזו. ביבי הולך להפסיד כי השנאה שהוא מפיץ מתהפכת עליו. על כבודי אני מוחל. על כבודם של חיילי ומפקדי צה"ל – אני לא מוחל. על סיכון ביטחון המדינה בפרשת הצוללות – אני לא מוחל".

"לי אתה לא יכול למכור את הסיפורים האלה. אין שום דרך בעולם שבה ראש ממשלה יכול לאשר את מכירת הצוללות הגרמניות למצרים – נשק קטלני, נשק מפר איזון – בלי אישור של שר הביטחון, של משרד הביטחון, של צה"ל ושל הרמטכ"ל. אין שום סוד. המצאת את זה כי נלחצת. איזה סוד יכול להיות שמותר לגלות לגרמנים, מותר לגלות למצרים, אבל אסור לגלות לשר הביטחון שלך ולרמטכ"ל שלך? הסיבה היחידה שהמצאת את הסוד הזה, היא כי אתה לא יודע להסביר איך קיבלת 16 מיליון שקל מחברה שקשורה למכירת הצוללות. זה מה שקורה ביבי, זה מה שקורה כשאתה יותר מדי שנים בשלטון".

"ביבי הולך להפסיד. הוא יותר מדי שנים בשלטון. אני רוצה לחזור לדברים שביבי אמר לפני מספר שנים: מה שלא תעשה בקדנציה הראשונה, אולי תעשה בשנייה. ולאחר מכן – תלך הביתה. 13 שנים הוא ראש ממשלה. היו לו גם שנים טובות, אבל בשנתיים האחרונות הוא איבד את זה. בבחירות האלה הוא איבד את זה לגמרי. זה מה שקורה כשאתה יותר מדי שנים בתפקיד. השחיתות, הכספים, העובדה שהוא דואג רק לעצמו. אזרחי המדינה משעממים אותו".

"מה שהוא לא עשה 13 שנים בעזה הוא כבר לא יעשה. מה שהוא לא עשה 13 שנים ביוקר המחיה הבלתי נסבל הוא כבר לא יעשה. מה שהוא לא עשה 13 שנה בחינוך ובמערכת הבריאות ולקשישים ולנכים, הוא כבר לא יעשה. הגיע הזמן להחליף את השלטון – יש דרך להחליף את השלטון. ואנחנו יחד נעשה זאת – נהיה המפלגה הכי גדולה בישראל. כחול-לבן גדול תחליף את השלטון".

גנץ התייחס לנושא הביטחוני ואמר כי, "אנחנו בעיצומם של ימים קשים מבחינה ביטחונית בדרום ובכל הארץ. כמי שקרוב לארבעים שנה עסק בביטחון והוביל את הלחימה באויב אני רוצה להבטיח לכם שהמחויבות הראשונה שלי היא לביטחון המדינה ואזרחיה. דבר לא יסיט אותי מהמחויבות הזו. זו ליבת המחויבות שלי לאזרחי ישראל".

"צה"ל בפיקודי, יחד עם שר הביטחון, בוגי יעלון, סידר לנתניהו 3.5 שנים של שקט מוחלט ולצערי הוא לא עשה איתן כלום. אנחנו נשיב את הביטחון לתושבי הדרום ולכלל הזירות. הביטחון זו המומחיות שלנו. עמידת הציבור היא דבר ראוי להערכה גדולה. הרתעה משיגים על ידי הפעלת כוח, בצורה שקולה, עוצמתית ומתמשכת".

"אם אין הרתעה, אז צריך להפעיל הרבה יותר כוח. שקט ארוך טווח משיגים בכך שגורמים לאוכלוסייה בעזה לפנות נגד החמאס דרך צעדים צבאיים, כלכליים ומדיניים. כל מטרה היא מטרה ראויה. בכירים, מפקדים, בכל מקום – מועדים לפגיעה וצריך לחסל אותם ולא לאפשר להם לעשות תנועות ידיים".

"מה לא הייתי עושה? בטח לא פרוטקשן לחמאס, בטח לא הייתי מאפשר הדלפות מהקבינט. מה יחשוב רמטכ"ל בקבינט, כשהוא יודע שמחר ידליפו את דבריו? ביבי – אתה מדבר על הרתעה – אפילו את חברי הקבינט שלך אתה לא מרתיע. תעשה קודם סדר בקבינט שלך. זה לא ביטחון. זו לא מנהיגות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מלך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture