di Israel/FLASH90

ריבלין עונה לדרעי: "אני כואב את הפסילה של הציבור החרדי"

נשיא המדינה מגיב לדבריו של יו"ר ש"ס לפיהם הוא מגנה התקפות נגד כל ציבור בישראל אך מתעלם מההסתה לפי הציבור החרדי: "מי שמכיר אותי, כמוך, יודע היטב כמה אני כואב את הפסילה של ציבורים בישראל - את מספר הטלפון שלי אתה בוודאי זוכר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

נשיא המדינה ראובן רבלין מגיב הערב (ראשון) לדבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפיהם הנשיא מגנה התקפות נגד כל ציבור בישראל אך מתעלם מההסתה הפרועה כלפי הציבור החרדי. בצייוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב הנשיא: "‏‎ידידי הרב אריה, מי שמכיר אותי, כמוך, יודע היטב כמה אני כואב את הפסילה של ציבורים בישראל, בתוכם הציבור החרדי, ואת רמת השיח הקשה שאליו הובלנו במערכות הבחירות האחרונות". רבלין הוסיף: "אין בקיא ממך גם בפעילות היוצאת מבית זה, חלקה יד ביד איתך לביסוס השותפות בין החברה החרדית וכל שבטי ישראל".

הנשיא הוסיף עקיצה ליו"ר ש"ס כשכתב "בימים אלו של חודש אלול ותקופת בחירות, בחרתי לנהוג כמאמר הנביא עמוס 'המשכיל בעת ההיא ידום'". לסיום כתב: "את מספר הטלפון שלי אתה בוודאי זוכר".

כזכור אמש תקף יו"ר ש"ס ושר הפנים בכינוס ב'יזדים' את נשיא המדינה ראובן ריבלין ואמר: "כשמדברים נגד הערבים נשיא המדינה הראשון שיוצא ומתקומם, 'איך הם פוסלים ציבור שלם' ואנחנו לא פוסלים אף אחד. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות את כל המסורתיים במדינת ישראל. מה זה ממשלה חילונית?".

"איבדו כל רסן של בושה. מה הם לא זורקים לחלל האוויר. במוצ"ש שלחו לי הודעה שבשבת הפיצו מאות אלפי הודעות לכל תל אביב – אריה דרעי שר הפנים מתכוון לקחת את התקציבים של כל הערים הגדולות, גבעתיים, תל אביב, חולון ולקחת אותם לרשויות החרדיות. הסתה נוראה. השם ירחם".

"הם אומרים שבמאה שערים מצביעים 120 אחוז, לא מצביעים אפילו 40 אחוז, הסתה נוראה. זה לא נכון. זה לא משנה, העובדות. הכל מותר. ותדעו לכם שהם ינהרו לקלפיות, יש שם אווירה של חירום. נדלק להם התקווה שלהם – יש להם אפשרות להקים ממשלה חילונית אשכנזית, השם ירחם".

"ציבור יקר, עמדתי כאן לפני כמה חודשים, מי שהיה כאן זוכר, זה גם היה במוצאי שבת שלפני הבחירות, לפני שלושה חודשים וחצי, הייתי אז בחשש גדול, אפשר לומר אפילו בחרדה, מה יהיה על התנועה שלנו, מה יהיה על מפעל חייו של מרן, מה יהיה עם כל העולם התורה הספרדי", אמר דרעי לקהל.

"היום הסכנה הרבה יותר גדולה ממה שהיה לפני שלושה וחצי חודשים", המשיך יו"ר ש"ס, "אז לא היה לנו ספק ששלטון הימין, הדתיים והחרדים ימשך, כל החשש היה מה יהיה עם תנועת ש"ס, כעת הסכנה היא לא על תנועת ש"ס אלא על כל היהדות בארץ ישראל ובעולם, הכריזו עלינו מלחמה, על הקב"ה, על יהדותו ועל כל מה שקשור בה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כואב כואב, אבל למה מילה לא הוצאת מהפה, כשהסיתו נגד ערבים עשירית ממה שהסיתו נגד החרדים, ידעת לקום ולגנות, ואילו הציבור החרדי שמושמץ יום יום שעה שעה הגה לא הוצאת מפיך….

אנחנו הבציבור החרדי לא מאמינים לרובי ריבלין שמבייש את מוסד הנשיאות ע"י שנוטה כל העת לטובת הציבור הערבי בישראל ומיד יוצא בשצף קצף נגד כל מישפוגע בו אך בפגיעות כאלו והסתה הגובלת ומתובלת באנטישמיות לא מניד עפאף למען בני ישראל העוסקים בתורה ובמצוות – בושה בושה בושה.
לא עת לידום בשעה שאחיך מוטל למשיסה – זה נשיא פלשטין

אריה כמו אריה רק הוא יכול להגיד לכולם את האמת בפנים

חבל שהוא משקר במצח נחושה כשהוא רוצה להגיב הוא יודע טוב מאד איך לעשות זאת איפה הוא היה עד עכשיו האם הוא חרש האם הוא עיוור . האמת שגם החברים בליכוד שותקים כמו דגים באושים אף א' לא מצייץ על ההסתה הבזויה והשקרים קר אנחנו נגן על ביבי כל היום על קופת השרצים שעל צווארו ועל השרצים שבגרונו נמאס

שמי שמכונה אזרח מספר 1 כביכול צריך לשמש דוגמא לסובלנות ולא רק למחות על עוולות של ציבורים בכלי התקשורת וכשהמדובר בציבור החרדי אז הנשיא מביע את כאבו שלא מול כל הציבור אלא לאוזנו של אריה דרעי. בושה.

גנץ נפל על המוח . האיד שהחליש את בטחון החיילים והכניס בהם פחד שגרם לעליית מורלם של המחבלים התעורר להמשיך ולהרות את המדינה . האיש הלא מוצלח שעשה עסקים לא כשרים ב מרכאות ואף אחד גם לא בגץ עוכרי ישראל וגם היועץ לא העזו לחקורה. כי לא ביבי לא חוקרים . כך גם הגנב הגדול אהוד ברח 4 מליון שקלים ואין בודק ואין יועץ מבולבל שחוקר חליל . אוי לכם עוכרי ישראל ומצותיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture