נתניהו מוקף במקורביו הנחקרים. מימין: עופר גולן. מאחוריו: טופז לוק ויונתן אוריך. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"לרה"מ נאסר לשוחח עם יועציו"; המשטרה: נפל פגם בהתנהלות החוקרת

פרשת הטרדת פילבר: מבירור שהתקיים במשטרה עלה כי נמצא פגם בהתנהלות החוקרת, שלא הבהירה לאוריך כי זכותו לסרב לפתוח את מכשירו. בליכוד טוענים: המשטרה אסרה על יועצי רה"מ לשוחח עימו. בינתיים: מחר דיון בבית המשפט

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בדיקת המשטרה, בעקבות התלונה שהעבירו יועצו של נתניהו יונתן אוריך ופרקליטתו ליועמ"ש, על השימוש שנעשה בטלפון הנייד שלו העלתה כי נמצא פגם בהתנהלות החוקרת – כך דווח ב'חדשות 12'. זאת בעקבות שהחוקרת לא הודיעה לאוריך, שהוא רשאי לסרב ולא החתימה אותו על הסכמתו לעשות זאת – כמתחייב.

על פי הדיווח של משה נוסבאום, לגבי יתר הטענות של יועצו של נתניהו ועורכת דינו, לא נמצאו תימוכין והצדקות. התברר שכל החקירה של אוריך תועדה ובדיקתה העלתה שאכן החוקרת נטלה את מכשיר הטלפון הנייד של אוריך במהלך החקירה ועמדה איתו ביציאה מחדר החקירות במשך 13 שניות ואז חזרה מיד אל תוך החדר.

בליכוד טוענים כי במסגרת החקירה נאסר על יועצי התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליצור עימו קשר, כך דווח ב'חדשות 13'. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי האיסור נוגע רק לשיחות הקשורות לחקירה ולא לכלל השיחות ביניהם. האיסור המשטרתי לכאורה נוגע לדוברו של נתניהו, יונתן אוריך, ולאחראי הניו מדיה שלו, טופז לוק.

ב'מעריב' דווח כי גורמים בסביבת רה"מ מסרו שאוריך הושעה מתפקידו לאחר שנאסר עליו לשוחח עם נתניהו. אוריך עצמו מכחיש. אותם גורמים מסרו כי עופר גולן, דוברו האישי של נתניהו, משמש לעת עתה גם דובר הליכוד, זאת בעקבות איסור גורף שחל על יונתן אוריך לעמוד בקשר עם רה"מ, טלפוני ואישי כאחד, וכי אוריך, כאמור, הושעה מהתפקיד.

בתוך כך, המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בתל אביב לעיין בטלפונים של יועציו הקרובים של ראש הממשלה, החשודים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר. בית המשפט סרב לאשר את הבקשה במעמד צד אחד, ומחר יתקיים במקום דיון בנושא. זאת מכיוון שדיון במעמד צד אחד נועד למקרים שבהם החקירה עדיין בשלב הסמוי, אך במקרה זה אין הצדקה לכך.

השר ארדן במתקפה על המשטרה: "מחאה שולית נחקרת באמצעים פולשניים"

כזכור, המשטרה פתחה בחקירה נגד בכירים במטה הבחירות של מפלגת הליכוד בחשד שהטרידו את עד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר, ובין היתר דאגו לכך שישלח לביתו רכב של הכנסת ספר תורה וישמיע מתחתיו כינויי גנאי. עד כה נקרו ארבע מאנשי קמפיין הליכוד: יועץ הדגיטל של נתניהו – טופז לוק, מנהל קמפיין הליכוד – ישראל איינהורן, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו – עופר גולן ודובר הליכוד וראש הממשלה – יונתן אוריך.

בעקבות הסערה סביב החרמת הטלפונים של הארבעה, יצאו במשרד המשפטים והמשטרה בהודעה משותפת בה הבהירו: "שהדבר נדרש בשל צרכי חקירה מובהקים. בשל הרגישות המיוחדת המובנת הוחלט כבר מן השלב הראשון כי יתבקש צו מבית המשפט שיאפשר אך ורק חיפוש מצומצם, שנועד לאתר מידע הקשור לאירוע מושא החקירה בלבד, וכי בשל הרגישות במקרה זה, החיפוש ייערך במתווה זהיר שייקבע ויאושר על ידי בית המשפט. המדינה תבקש כי במידת האפשר השופט הוא זה שיבצע את איתור החומרים הרלוונטיים ולא גורמי החקירה. בניגוד לפרסומים שגויים, צו החיפוש האמור נועד אך ורק לאיתור מידע הרלוונטי לחקירה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סדום!!!

סדום ועמורה

מתי העם יחליט שזה הזיה מה שהולך איתם???

השתלטות של כמה אנשים,שלא נבחרו ע"י העם, אלא בחרו בעצמם את עצמם,על מדינה שלמה של מליוני אנשים שרוצים ממשלה שנבחרה ע"י העם, והחונטה המשפטית משתלטת על כולם ולא נותנת לממשלה, שנבחרה ע"י העם, לתפקד!
הם החליטו שהם הכי חכמים והכי נבונים,רק הם יודעים מה טוב לעם ואיך המדינה צריכה להתנהל ואין מי שיכול לעצור את ההשתלטות הטוטאלית הזו! זה פשוט הזוי!!! הק.ג.ב. קטנים לידם! הם מנהלים את המדינה כרצונם, תוך כדי דיקטאטורה ,בלי שיהיה מי שיעצור אותם! מה זה? למה כולם שותקים? לא צריך לחיות תחת משטר כזה כ"כ הרבה זמן ולשתוק! אולי צריך ללמוד מהלבנונים כבר עכשיו ולא לחכות עוד! מספיק עם הגאוה ותחושת העליונות שלהם! יש להראות להם את מקומם הראוי -בכלא!!!

געוואאאאאאלד!!!!!

חייבים לחוקר חוק לפיזור בג"ץ הארורים ידם של השמאל הפוליטי הרדיקאלי שונא דת ה' . לזרוק אותם לכלא . לצינוק יחד עם גנץ ויהיר וברח

סדום ועמורה . טפשים מטופשים . השיבה שופטינו כבראשונה והשלך את עוכרי ישראל ודתם למאסר עולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture