צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90.

חפץ: "כשהתאכזבו מהסיקור בוואלה התבקשתי לעצור את ההטבות לבזק"

חלק נוסף מתמלילי עדותו של ניר חפץ בחקירתו במשטרה בתיק 4,000 חשף הערב בה אמר בין היתר כי "אין ניואנסים. ההקשר הוא לא לדאוג לחברות האישית המרגשת בין האלוביצ'ים למשפחת נתניהו, אלא לדאוג לאינטרסים הכלכליים של שאול אלוביץ'"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כתב המשפט של 'חדשות 12', גיא פלג, חשף הערב (ראשון) חלק נוסף מתוכן תמלילי עדותו של ניר חפץ בחקירתו במשטרה בתיק 4,000 בה אמר בין היתר: "כשמשפחת נתניהו התאכזבה מהסיקור בוואלה התבקשתי לעצור את ההטבות הרגולטוריות לבזק בשליטת אלוביץ'".

"ישבנו שלושתנו לארוחת ערב משולשת והוא (רובינשטיין) אמר לי אתה צריך לעזור לשאול אלוביץ' בענייני קבוצת בזק, וששאול ואיריס חברים קרובים של שרה וביבי ושהם חשובים לרה"מ ואשתו. רובינשטיין הוא אדם שמדבר בצורה מאוד בוטה, ברורה, אין ניואנסים. ההקשר הוא לא לדאוג לחברות האישית המרגשת בין האלוביצ'ים למשפחת נתניהו, אלא לדאוג לאינטרסים הכלכליים של שאול אלוביץ'", כך חפץ.

"ביבי אמר לי תשמע אתה לא מבין, אני לא ממנה אותך רק למנכ"ל משרד התקשורת, בעצם בגלל שאני משאיר את התיק הזה בידי אתה כמעט כמו שר התקשורת.

"זה היה מרגש מבחינתי אבל על המקום אמרתי שאני לא רוצה. ואז הוא שאל אותי אם יש לי רעיונות לשמות אחרים. ואני שאלתי אותו אולי מומו (פילבר)? למה לא מומו? ואז ראו שנדלקו לו העיניים והוא אמר שזה רעיון מעניין.

"שאול לא הכיר את מומו ואני הפלגתי בשבחיו כאיש מקצוע, כאדם שביבי סומך עליו. שאול מאוד רצה את מומו וציפה בכיליון עיניים שהוא באמת ימונה, ומהרגע שמומו מונה הקשר ביני ובין שאול מאוד ירד, הידלדל מאוד, ולמעשה לא היה צריך אותי יותר"

"הייתה פגישה מתחת לבית של מומו שבה אמרתי לו ששרה ביקשה שהוא לא יתקדם יותר מידי מהר, לא ירוץ עם העניינים של שאול אלוביץ', וזה היה עקב מורת רוחה של משפחת נתניהו כלפי הפרסומים כלפי האופן שוואלה מסקר אותם"

"באופן קבוע הייתה מורת רוח שלהם מהאופן שבו אתר וואלה מטפל. באחד המפגשים האלה היא אמרה לי, תגיד למומו שלא יעזור כל כך לשאול, משפט אחד כללי. וצריך לומר לזכותו של נתניהו שתמיד הדגיש שבכל נושא ששרה אומרת צריך לעבור דרכו. לא עושים בלי שמקבלים את אישורו אני מניח שגם למומו הייתה הוראה שכזו, אבל אחרי שהיא ביקשה ממני העברתי למומו את המסר כלשונו"

חוקר: "סטית מההנחיה של ביבי?"

חפץ: "זה לא לגמרי סטייה. זה חצי סטייה כי מומו זה בתוך המשפחה והכל בתוך מעגל שהוא לגמרי פנימי. שרה אמרה לי שהוא (מומו) יפסיק לעזור להם, שרה היא בן אדם של שחור ולבן אין אצלה ניואנסים של אפור, אם היא כועסת על משפחת אלוביץ' זה לעצור. אני לא זוכר את המילים המדויקות שלה אבל המסר היה חד משמעי, להפסיק לעזור לאלוביץ' בעניינים של משרד התקשורת זה היה חד חד משמעית: תגיד למומו"

חוקר: "שרה אמרה מה שאמרה, למה אתה מרגיש מחויבות לפנות למומו?"

חפץ: "בדיעבד עשיתי מעשה שטות, לא הייתי צריך לעשות אותו, הייתי צריך לומר לה שתגיד בעצמה הרי יש לה קשר איתו והיא לא הבוסית שלי. הבקשה הזו שלה הייתה על רקע מסע פנימי שניהל יאיר באותה תקופה, שוואלה הוא אתר עוין, ששאול ואיריס כפויי טובה ולא באמת חברים אמיתיים של משפחת נתניהו אם האתר מתנהל כפי שהוא מתנהל". 

"הם (האלוביצ'ים) היו ממש בדאגות קשות מוטרדים, התייעצו מה לעשות עם המתקפה של יאיר עליהם זה הגיע גם בערוצים נוספים ישירים משרה ואולי גם יאיר עצמו. הם התייעצו איתי איך מרצים או מרככים או פותרים את הבעיה"

"אני זוכר בוודאות בוודאות ששרה שלחה לי לוואטסאפ וביקשה שאודיע לאיריס ולשאול שהם כבר לא חברים שלהם יותר, שהם ורה"מ והם כועסים עליהם מאוד ולא מעוניינים להיות איתם בקשר – ואני העברתי את המסר הזה לשאול. הם לא הצליחו להתמודד עם הטענות והטרוניות של יאיר כל שבוע 2-3 טרוניות כאלה זה אינטנסיבי, לא משהו פה ושם הוא כל הזמן התלונן, איריס אמרה שהיא מעכשיו תיקח את כל נושא וואלה לטיפולה ותשים לב שיהיה בסדר . היו לי שתי פגישות איתם בעניין הזה הם היו מודאגים בצורה בלתי רגילה ממש אנשים עם פנים מכורכמות, מודאגים קשות מהעניין הזה לא יכלו להעלות חיוך על פניהם תקראי לזה 'פגישת הדאגות', אני רואה אנשים במצוקה קשה משוועים שיבואו לעזור להם לשכנע, תעזור לנו לרכך, לדבר על ליבם ואני אמרתי להם יאיר זה מקרה אבוד אי אפשר לשכנע"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עזוב, לא מאמין למילה אחת.
עד מדינה= שקרן בתשלום.

חפץ שיכור מבולבל בחסות בגץ

ניר חפץ אתה שוב על כדורים או לחץ של בגץ על השוטרים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture