צילום: תיעוד מבצעי מד״א

תאונה קשה בצומת בדק סמוך לנתב"ג: 4 הרוגים, 14 פצועים

מחקירה ראשונית עולה כי אוטובוס התנגש בתחנת הסעה בצומת בדק בכביש 40, וכתוצאה מכך נפגעו 18 בני אדם. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לפצועים והחל לפנות אותם לבתי החולים. הצומת נחסם לתנועה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ארבעה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים שאירעה הערב (ראשון) בכביש 40 ליד צומת בזק, סמוך לנמל התעופה בן גוריון. 14 נוסעי האוטובוס נפצעו, מצבה של נוסעת נוספת מוגדר קשה.

מארגון מד"א נמסר כי, "לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש פראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 4 מנוסעי האוטובוס, בהם 2 גברים כבני 30 ו- 50 ו-2 נשים כבנות 30 ו- 50. 14 פצועים פונו לבתי החולים, 2 קשה (אישה כבת 67 וצעירה כבת 19) לבי"ח שיבא בתל השומר, 12 קל לבתי החולים אסף הרופא (6), בלינסון (4) והשרון (2)".

מדובר בקו 947 שנסע מירושלים לחיפה, וממצאים ראשונים עולה שנהג האוטובוס סטה מסיבה שאינה ברורה ופגע בעוצמה בטרמפיאדה, שממש חצתה את האוטובוס. כוחות הכיבוי עדיין עמלים בכדי לחלץ גופות לכודות של חלק מן ההרוגים בתאונה. הסיבות לסטייה החדה של האוטובוס – עדיין נמצאים בבירור.


צילום: דוברות המשטרה

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה".

"התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה", דברי הפרמדיקית.

חיים אוטמזגין מפקד זק״א שמטפל בזירה, מספר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת, נהג אוטובוס שככה״נ איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס סמוך לצומת בדק, כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה, ראיתי אוטובוס מרוסק בשטח הפתוח שבצידי הכביש, קורת ביטון כבדה נתלשה מהתחנה מעוצמת ההתנגשות ופגעה בעוצמה באוטובוס, התוצאה קשה: 4 אנשים נלכדו כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית והם ללא רוח חיים, מתנדבי זק״א פועלים במקום בסיוע לוחמי האש לחלץ את גופות ההרוגים ובטיפול בכבוד המת בזירה הקשה".

צילומים: תיעוד מבצעי מד״א

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כתב הערב בטוויטר: "יוצא מזועזע עד עמקי נשמתי מזירת התאונה הקשה בכביש 40. מוקדם להסיק מסקנות אבל ניתוח של כל התאונות הקטלניות בתקופה האחרונה מעלה מכנה משותף אחד: טעות נהג. התשתית סלחנית ובכל זאת התוצאות טרגיות. אנחנו חייבים לקחת אחריות! אני מתחנן – עזבו את כל מסיחי הדעת ותתרכזו מאה אחוז בנהיגה. מתפלל להחלמתם של הפצועים, משתתף בצער משפחות ההרוגים, ומבקש להודות לכוחות החילוץ וההצלה על עבודת הקודש שלהם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אלוהים ישמור

מחריד מחריד
התאונות בזמן האחרון…

רחמנן ליצלן

צריך להתעורר

מעניין אם הוא נרדם.

ותנחומים למשפחות ההרוגים
ורפואה מהירה ושלמה לפצועים.

דייי!!!!
ה' תאומר לצרותינו די!!!!!
כמה צרות כאב הלב????
תנחומים למשפחות ורפאה שלמה לפצעים

הגיע הזמן שנודה על האמת משהו קורה בעם ישראל ואנחנו מנסים להישאר אדישים רבותי אבא רוצה שבניו יחזרו אילו רבותי אבא מרגיש שיש בנים שלו שבאים ומנסים לכפות על בנים אחרים לחלל שבת ולהרוס את המושג העם היהודי רבותי גיוואעלד הגיע הזמן שהחילונים יבינו שראשי הערים שמחפשים להרבות חילולי שבת זה נגדם וזה יזיק להם הגיע הזמן שהחילונים עצמם יגידו להם די עד כאן אתם מחרבים את העם
רבותי אם אין לנו השפע עליהם לפחות אנחנו נתחזק בשמירת השבת שכל אחד יקבל על עצמו עשר דקות יותר מוקדם וכן ללמוד הלכה אחת ביום על שבת אפילו משהו קל חיזקו ונתחזקה
ה שמע בקולי תהינה אזניך קשובות

אם אין פיגועים יש תאונות… רח"ל.

טוב שהדיים ביד אגד

ה' ירחם

גרוע מאוד שההגה בידיים של אגד..במקום לחסוך ולחתוך חיי אדם תתחילו להעסיק רק נהגים ללא הרשעות תורידו את שעות הנהיגה,תעלו את השכר-רק זה הפיתרון למנוע את האסון הבא נהיגה באוטובוס דורשת המון ערנות וזה מעייף פי מאה מנהיגה ברכב פרטי,נהג אוטובוס לא יכול לנהוג מ-7 בבוקר ולהשאר באותה עירנות ב-7 בערב! בבקשה אדון סמוטריץ תעשה סוף לטרגדיה הזאת משפחות שלימות נהרסות סתם

נס חנוכה.זמן לעשות תשובה עד סוף חודש כסליו בכ'ה.

נורא ואיום. עד מתי????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture