Yonatan Sindel/Flash90

ליברמן: "ישראל ביתנו תצביע פה אחד נגד חסינות לנתניהו"

יו"ר ישראל ביתנו: "עכשיו ברור מעבר לכל ספק. כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות". ניסנקורן: "אני קורא ליו״ר הכנסת לאפשר את כינוסה של הוועדה המסדרת". מפלגת העבודה: "נפעל להקמת ועדת כנסת כדי למנוע מתכנית ההמלטות של נתניהו לצאת לפועל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התייחס הערב (רביעי) לבקשת החסינות של נתניהו והודיע כי חברי מפלגתו יצביעו נגדה: "עכשיו ברור מעבר לכל ספק. כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות. עם זה הוא קם בבוקר, את זה הוא חי ונושם במשך היום ועם הוא הולך לישון. מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של הבעיה האישית, פרטית של נתניהו.

"אותו לא מעניין לא שמאל, לא ימין, לא דתיים ולא חילוניים. הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו זה קואליצית חסינות. כל השאר בּוֹבֶּה מַייסֶס. אנחנו, "ישראל ביתנו", לא נהיה חלק מקואליצית החסינות. כולנו, פה אחד, נצביע נגד חסינות לנתניהו", אמר ליברמן. עם זאת, בפוסט שפרסם בפייסבוק הוא לא התייחס לאפשרות של הקמת ועדת כנסת שתזרז את הדיון בחסינות.

יו"ר הוועדה המסדרת ויו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן הגיב להצהרת נתניהו בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו הפך הערב לאויב הדמוקרטיה הישראלית. אני קורא ליו״ר הכנסת לכבד את מעמדו הממלכתי ולאפשר את כינוסה של הוועדה המסדרת. עלינו להקים את ועדת הכנסת כדי לדון באופן מיידי בבקשת החסינות. כנסת ישראל היא לא עיר מקלט".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לבקשת החסינות של נתניהו: "הכנסת היא לא עיר מקלט לחשודים בשוחד. נפעל להקמת ועדת כנסת כדי למנוע מתכנית ההמלטות של נתניהו לצאת לפועל. נתניהו התחייב בשידור שלא להתחבא מאחורי חסינות, אך מילותיו כבר מזמן ריקות מתוכן, ממש כמו הבטחותיו האחרות: לדאוג לקשישים, להציל את מעמד הביניים הקורס, לדאוג לילדי עוטף עזה. הם, והחברה הישראלית כולה זקוקים לחסינות מפני מדיניות נתניהו".

סיעת המחנה הדמוקרטי החלה בהחתמת ח"כים לצורך קיום דיון בנושא בנוכחות ראש הממשלה. יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ מסר: "חברי הכנסת, שרי הליכוד, יו"ר הכנסת ו'השותפים הטבעיים' שבעבור כיסא מוכרים את המדינה, יזכרו כמי שנתנו ידם להשחתת שלטון החוק והדמוקרטיה הישראלית. המחנה הדמוקרטי יאבק בכל דרך על מנת לאפשר את העמדתו של הנאשם נתניהו לדין".

ח"כ משה (בוגי) יעלון: "חברי הכנסת שביקשו חסינות: סעיד נאפע – על מגע עם סוכן זר; באסל ע׳טאס – על הברחת טלפונים למחבלים בכלא; והיום, נגיע לשפל חדש: בנימין נתניהו יבקש חסינות – על שוחד, מרמה והפרת אמונים. תהיתי היום, כמה שעות השקיע נתניהו בימים האחרונים בשאלת החסינות, במקום לעסוק באתגרי המדינה. עוד לא נשמע כדבר הזה בארצנו. כולנו משלמים מחיר כבד על הסתבכויותיו הפליליות של נתניהו. ב-2.3 צריך לעשות לזה סוף".

יו״ר סיעת העבודה, ח״כ איציק שמולי על בקשת החסינות: "למאות אלפי ילדים וקשישים עניים הממשלה הזו לא דאגה לחסינות מפני סגירת התכנית לבטחון תזונתי, לאלפי חולים לא הבטיחה חסינות מזיהומים קטלניים בבתי החולים וגם את החוסן של ילדי העוטף הפקירה כשהלינה את שכר המטפלים. רק חסינות אחת חשובה להם- זו שתמלט ראש ממשלה החשוד בפלילים מאימת הדין. במקום לפעול עבור האזרחים הופכים את הכנסת עיר מקלט למושחתים. גם מושחתים גם מנותקים‬".

מנגד, יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר מיהר לצאת להגנת ראש הממשלה: "‏ההחלטה שרה״מ קיבל, הנכונה ביותר. מערכת הבחירות הופכת להיות מאוד פשוטה: אתם רוצים את נתניהו בהנהגת המדינה? פשוט צאו והצביעו לליכוד ולימין. אם יש צדק, בע״ה ננצח בבחירות והציבור יעניק לרה״מ את הזכות להמשיך ולשרת אותו בשנים הבאות. רק אתם תקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל ולא אף אחד אחר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לברמן הפח זבל שונא החרדים . זה לא חדש לנו . אתה עמלקי מרושע עוד לפני שידעת שאתה כופר ושונא ה'

אני מקווה שיעלו עליך השב"כ שאתה סוכן רוסי שתול .ויכניסו אותך למאסר עולם . איכס עליך שרץ מגעיל . עסוק בשנאה ובפרוד . ויצירח מחלוקת שגובלת במלחמת אחים

אני מקווה שיעלו עליך השב"כ שאתה סוכן רוסי שתול .ויכניסו אותך למאסר עולם . איכס עליך שרץ מגעיל . עסוק בשנאה ובפרוד . ויצירח מחלוקת שגובלת במלחמת אחים

לברמן הסוכן הרוסי . מרגל בוגד . כשיתפשו אותך אנו נרקוד ונשמח .עמלקי שונא ה'

הגיע הזמן להפסיק להביא את הנאומים העלובים שלו

ימשיך להוציא לכם העיניים,ואתם תתפוצצו, אתם רק רוצים להעיף את ביבי, אתם לא רוצים את טובת המדינה,קנאים ימותו, בין אם תירצו ובין אם לא אתם לא יכולים להקים ממשלה בלעדיו

ליברמן פה אחד למה מישהו חשב שלא יהיה שם פה אחד אם מישהו יעיז להצביע בניגוד לדיקטטור ליברמן יערפו לו את הראש עין ערך עד המדינה

ביום הדין עיני העריץ איווט ליברמן ימוקו מחבורותיהם וכל גופו יצרף כצרוף את הכסף והנחושת והזהב.
וכך ייעשה לכל רשעים החיים בתוכינו. בין אם שורשם מבני ישראל בין אם ערלים ועמי הארץ הם או אנשי בליעל.

שיכורים שותים קפה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture