7,000 תלמידי 'שובו' מרחבי הארץ קיבלו עול מלכות שמים בסוכה אחת

למרות המגבלות בשובו לא וויתרו השנה על שמחת בית השואבה, וקיימו מעמד מרגש בסוכתו של מנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן שבו השתתפו, מרחוק, כ-7,000 תלמידים מרחבי הארץ. הרב גוטרמן "הפידבק שקיבלנו היה יוצא דופן ואנחנו כעת יושבים על שורה של מיזמים חדשים לפיתוח של הפעילות"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בארגון שובו מסכמים את תקופת החגים בסיפוק אדיר לאחר שהובילו בהצלחה יתרה שורה של פרויקטים חינוכיים בקרב אלפי תלמידי הרשת ברחבי הארץ חרף הסגר, כולל פרויקט ענק של חלוקת ערכות ד' מינים עד לבתי התלמידים על מנת שיוכלו לקיים את המצווה כהלכה. במהלך ימי החג זרמו לארגון אלפי תיעודים ששלחו תלמידי הרשת כאשר הם מברכים על הלולב, כאשר כלל השולחים השתתפו בהגרלה נושאת פרסים.

במהלך ימי חול המועד נערך מעמד שמחת בית השואבה בהשתתפות 7,000 תלמידים, שהשתתפו שרו רקדו ושמחו בשמחת החג יחד עם הוריהם הצוות החינוכי, רבנים ומורים. מידי שנה במהלך ימי חול המועד הרשת מארגנת מעמד שמחת בית השואבה אולם השנה בשל הסגר שהוטל לא התאפשר לקיים את האירוע כמקובל.

במקום זאת, מנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן יזם מעמד שבו התלמידים ישתתפו מרחוק באמצעות המחשב הביתי, וצפו בזמן אמת בשמחה שהתקיימה בסוכתו של המנכ"ל בהשתתפות רבני הרשת, ובראשם נשיא הרשת המשגיח הגאון רבי חיים וואלקין שליט"א שהאציל מסוכתו ברכות על ההורים ועל התלמידים לשנה טובה ומוצלחת.

מי שאירח גם הוא את התלמידים בסוכתם הוא הרב הראשי לישראל רבי דוד לאו שליט"א שבירך את התלמידים והשתתף יחד איתם בשמחת בית השואבה. בנוסף נערך גם מופע קסמים ייחודי והפעלות מרתקות לילדים הרבים, והכל למען הרבות שמחה בחג ולחבר עוד ועוד את הילדים לאווירת החג המרוממת ולהאהיב עליהם את התורה והמצוות.

בסיכומו של יום בארגון שובו מתארים הצלחה יוצאת דופן וחסרת תקדים בכל הקשור להיקפי ההשתתפות במעמדים ששודרו בשידור חי, כאשר למעלה מ-7,000 תלמידים והוריהם השתתפו במעמדים, זכו לברך יחד על ארבעת המינים, לשיר ולרקוד עם התורה וקיבלו עליהם עול מלכות שמים במעמד נשגב בהובלת רבני ומנהלי הארגון.

"בשנה שעברה כשערכנו את שמחת בית השואבה בהשתתפות תלמידי הרשת לא חלמתי שאצליח לארח בסוכתי הקטנה 7,000 תלמידים" אומר הרב חיים מיכאל גוטרמן מנכ"ל הרשת. "בתחילת המשבר חשבנו שהמשימה החינוכית שלנו תתקשה להתמודד עם הריחוק, אולם בסייעתא דשמייא הייתה הצלחה אדירה שמוכיחה שוב את הצימאון של הנוער ושל בני המשפחות שלהם בהתחברות ליהדות".

לדברי הרב גוטרמן בעקבות היענות האדירה ברשת כעת שוקלים שורה של יוזמות שיקודמו באותו מודל על מנת לקרב עוד ועוד את ילדי הרשת לפעילות למרות הסגר וההגבלות. "הפידבק שקיבלנו היה יוצא דופן ואנחנו כעת יושבים על שורה של מיזמים חדשים לפיתוח של הפעילות ועוד ועוד" מסביר הרב גוטרמן ומוסיף: "כל עוד הסגר וההגבלות נמשכות ולא ניתן לקיים לימודים כרגיל, המשימה שלנו להמשיך ולשמר את הקשר עם ההורים הולכת וגדלה, ואנחנו עסוקים כל העת במציאת פתרונות על מנת לשמר את הקשר, כי בחינוך יש ערך עצום לשמירת הרצף ולשמירת הקשר הקבוע כל העת עם החינוך והוריו".

הרב גוטרמן ביקש להודות לסמנכ"ל הרשת הרב דוד אבגי, ולמנהל התפעול הרב שימי אלבוים שהובילו את המהלכים המהפכניים בהצלחה אדירה והודות להתגייסותם במהלך החג, והקרבת ימי חול המועד למען הכלל, נרשמה הצלחה כה גדולה ובס"ד זכו והתקדש שם שמים על ידם.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וכמובן יש להודות להרב גוטרמן שמנהל את כל הארגון בצודה מופלאה ללא לאות יום ולילה שכויח!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture