היערכות לקראת 'מעמד החינוך' למחנכים ולמשגיחים בב"ב

בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א: הערכות רבתי לקראת "מעמד החינוך" הגדול לכלל העוסקים במלאכת החינוך שיתקיים בשבוע הבא בבני ברק ייערך ביום רביעי, כ"א באייר, באולמי ארמונות חן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הערכות מיוחדת לקראת "מעמד החינוך" הגדול לכלל העוסקים במלאכת החינוך, מנהלי ומחנכי התתי"ם, מנהלים רוחניים ומגידי השיעורים בישיבות הק' לצעירים, שיעסוק באתגרי החינוך בדורנו, שיתקיים אי"ה בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ביום רביעי, כ"א באייר ה'תשע"ד, באולמי ארמונות חן, רחוב שלמה המלך 29, בבני ברק.

הכינוס המיוחד יתקיים, לאור קריאת מרנן ורבנן שליט"א, לאחד וללכד את כלל העוסקים לדון באתגרים הרבים בתחומי החינוך, ההולכים ומתרבים בדורנו ומצפים להכרעה, בבחינת 'תשועה ברוב יועץ', שתעניק כלים מעשיים ודרכי חינוך ותשמיע ברמה את דבר מרנן ורבנן שליט"א למול בעיות השעה.

על פי הנחיית מרנן ורבנן שליט"א, יתמקד הכינוס כולו בנושא חיזוק יסודות המשמעת והסמכות החינוכית, כחובת השעה על הורים ומחנכים להצבת גבולות ברי קיימא מול התמודדויות והסער המתחולל בנושא זה.

במרכז הכינוס יהיו דברי החיזוק בענייני השעה ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, כשלאחר דבריהם יתקיימו דיונים מקצועיים וינשאו פרקי הדרכה מיוחדים במשנת החינוך מפי כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א, חבר מועצת גדולי התורה והגאון הגדול רבי אביעזר פילץ שליט"א, ראש ישיבת תושיה-תפרח.

קרא עוד:

[postim]

לקראת המעמד הגדול נכנסה משלחת מחשובי "מנהלי פורום הת"תים" ובכירי עיריית בני ברק בראשות ר' חנוך זייברט, ראש העיר; ר' אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; ר' מנחם שפירא, סגן רה"ע; נציגי אגף החינוך והמחלקה לילדים ונוער בעיריית בני ברק ומנהל ארגון "מאירים", המובילים את קיום הכינוס השנתי, למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, ששיבחו את היזמה הברוכה שיש בכינוס חשוב זה וציינו נושאים מיוחדים והדרכות שיישמעו בכינוס, כשהם מרחיבים בדבריהם, בכאב עצור, על ההתמודדות והקשיים הרבים אותם פוגשים המחנכים בשדה החינוך בעקבות אתגרי התקופה, בפרט בנושא הסמכות והמשמעת החינוכית והצורך לסייע לבניין קומתו הרוחנית והחינוכית של כל תלמיד.

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א בירך את חברי המשלחת בחמימות וציין כי הכינוס הוא בחינת "כינוס לצדיקים נאה להם ונאה לעולם", כשהוא מוסיף כי "עצם האסיפה שמתכנסים יחדיו ראשי הישיבות והמחנכים שליט"א יש בה חיזוק גדול ותועלת מרובה לכלל העוסקים בחינוך, ובוודאי כאשר נועדים יחדיו לטכס עצה לחזק את דרך החינוך וענייני דרך ארץ שהם יסוד התורה יש ברכה בזה".

כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א קיבל את המשלחת במעונו לשיחה ארוכה, כשבמהלכה ציין את מעלת המחנכים כאשר אכשר דרא, ובס"ד המלמדים טובים ומקצועיים ויודעים כיצד ללמד ולתת גישמאק בלימוד, ובודאי דרך החינוך היא מתוך אהבה וראוי לחזק ולהעניק כלים להורים ולמחנכים להתמודד ולהנחיל דרך ארץ ומשמעת שהם מיסודי החינוך.

מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שיבח את היזמה שיש באסיפות המנהלים והמחנכים, מה גם שמתקבצים מנהלים רבים גם ממקומות אחרים, כולם כאחד, למען מטרה נעלה של הצלחה בחינוך התלמידים וודאי שבכוח הרבים ניתן להגיע לתשועה ברוב יועץ. בדברי קדשו הדגיש את האחריות שיש בשליחות הקודש לכל מגיד שיעור ומחנך, ובירך את חברי המשלחת בחמימות שיזכו להרבות יראת ד' ויסודות החינוך בקרב ילדי ישראל ובני הישיבות הק', ולראות ברכה בעמלם דורות של עוסקי תורה ויראי ד' באמת.

כ"ק מרן האדמו"ר מביאלה שליט"א אמר לחברי המשלחת, כי עצם קיום מפגשי החינוך לכל מגידי השיעורים הוא על פי מה שנכתב "אין דומה מועטין העושים את המצווה לרבים העושים את המצווה", ובמיוחד, כעת, כשרוצים להתאסף יחד, כולם כאחד, כל העוסקים במלאכת החינוך, הרי זה רבים, וודאי שיש לזה תוקף דקדושה להביא להצלחה וברכה וסייעתא דשמיא בחינוך התלמידים.

בימים האחרונים נשלחו הזמנות לכלל מוסדות החינוך בעיר, ומהמארגנים נמסר על ביקוש חסר תקדים להשתתף במעמד שיותיר רושם עז על כלי הקודש המתמסרים לגדל את דור העתיד.

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א מברך בהצלחה רבה, לרגל כינוס מעמד החינוך הגדול, שהוגדר בפי מרן ראש הישיבה "כינוס צדיקים נאה להם ונאה לעולם", את ר' חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק, ר' אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; ר' מנחם שפירא, סגן רה"ע וחברי הנהלת פורום מנהלי תלמודי-התורה בעיר.

DSC_0013

מרן האדמו"ר מבעלז שליט"א מקבל במעונו משלחת של חברי הנהלת פורום מנהלי תלמודי-התורה בבני ברק, לרגל מעמד החינוך הגדול שיתכנס ביום רביעי, כ"א באייר ה'תשע"ד, ומשבח את הכינוס ומטרותיו הנעלות להנחלת תורה ויראה לתלמידים.

IMG_0493

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture