האדמו"ר מסאטמאר: "הכופר שנשא נאום של 'כוחי ועוצם ידי'- תהיה לו מפלה כהמן"

במהלך משתה היין במוצאי פורים האריך האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בדברי חיזוק ואמונה ובמחאה בדמעות שליש נגד נאום הכפירה שנישא בארה"ב "מיר זענען נישט פאוארלס (Powerless- חסרי אונים), מיר האבן דעם אייבערשטן!" • האדמו"ר מחה נמרצות על ההסתמכות על פעולות אנוש ושכחת שם שמים ח"ו "מיר זנען נישט וויסלס (Voiceless- חסרי קול), 'הקול קול יעקב' יעקב- ר"ת יעננו ביום קראנו" • האזינו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בסעודת משתה היין אצל האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בבית המדרש הגדול בקרית יואל במעמד אלפי חסידים דיבר האדמו"ר מסאטמאר בבכיות גדולות על רוח הכפירה השולטת היום. כבר בתחילת הטיש דיבר האדמו"ר שליט"א במשך כמה דקות ואמר: "עפרא לפומייהו של הכופר ומי ששמע רח"ל את דבריו חייב לקרוע קריעה ולחזור בתשובה על שהוא שמע דברי כפירה". כנהוג אומר האדמו"ר 7 פעמים תורה בטיש בפורים, ובתורה החמישית התחיל האדמו"ר שליט"א לומר שמיד כשהוא נכנס הוא לא יכל להתאפק ולכן הוא דיבר בקצרה על נאום הכפירה.

אז פתח האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בדברים חוצבי להכות במשך דקות ארוכות בבכיות עצומות ואמר: "הגיע עוכר ישראל מארצינו הקדושה והכריז קבל עם ועולם שיהודים בגלות הם היו עם ללא כח ורק על ידיו אנחנו עם עם כח. לא שמעתי את זה ח"ו רק מפי השמועה אמרו לי שהוא דיבר אני לא יודע מי כן שמע אותו איך יהודי מאמין בהקב"ה ומאמין בתורה הק' ישמע דברי כפירה אלו בבורא כל עולמים ולא קורעים קריעה ועוד חוזרים על דבריו ומספרים אחד ולשני בהתפעלות, יש לו פה טרף ודבריו מלאים סם המות וארס דברי ציונות שלא שמעו מעולם שיהודים חרדים ישמעו דברי כפירה כאלו? שומעים את זה וזה נכנס ללבבות רח"ל וזה משפיע.

האדמו"ר אמר בצחות לשונו כי "צריכים ללכת למקוה לטבול אחר ששומעים דברים כאלו אבל הבעיה היא שגם שם במקוה שומעים את הדברים האלו.

"ח"ו לומר שהיינו ללא כח ולכן הרגו אותנו בגלות הקב"ה אמר בזמן שהקול קול יעקב אין הידיים ידי עשיו יש לנו קול צריכים רק להתפלל, אנחנו לא היינו ללא כח מעולם מקובל ואנחנו מאמינים בזה וזה חיוב גמור להאמין בזה שהכל היא רק ע"י הקול קול יעקב ואז אין הידיים ידי עשיו. לכן כאשר הולכים לבית הכנסת ומתפללים להקב"ה יש לנו הבטחה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם והוא כל יכול ואנחנו דבקים בו ומובטחים בו והוא אומר שאנחנו ללא כח יש לנו את הקב"ה!"

האדמו"ר בכה בדמעות שליש "איך יכולים לומר דברים כאלו? הרי יש לנו בית מדרש, יש לנו ספר תהילים, ואומרים את זה קבל עם ומלואו שאנחנו ללא כח ושותקים, חוזרים על דבריו אחד לשני, מפני חטאינו גלינו מארצינו ואנחנו בגלות אבל לא ח"ו שאין לנו כח, יש לנו את הקב"ה אשר לו הכח וממשלה. אוי לאוזניים שכך שומעות ועוד חוזרים על דבריו. והראיה הגדולה היא במגילה המן הרשע גזר גזירת להשמיד להרוג היינו אז בגלות בבל ללא ארץ ללא צבא בלי רקטות ובלי טנקים ולא היה לנו כלום והיתה גזירה להשמיד להרוג ולאבד אבל מה היה לנו לך כנוס את כל היהודים הלכו לבתי כנסיות אמרו תהילים לקחו את הקול קול יעקב ואז נתבטל הידיים ידי עשו.

משתה היין סאטמאר פורים תשעד. צילום מערכת בחצרות (5)"יש לנו בית מדרש, יש לנו ספר תהילים". משתה היין בסאטמאר (תשע"ד)

"חייבים ללמוד אמונה עם כלל ישראל! אנחנו לא בלי כח!

"אשריכם קרית יואל שהצלחתם להכריז בכל העולם שהפושע ישראל הכופר בה' לא מדבר בשמינו הוא דיבר רק בשמו ובשם הכופרים המשתחווים לו אבל אנחנו ששמענו אנכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים לא בצבא ולא ברקטות יצאנו ממצרים ומאמינים בהקב"ה שהוא בעל הכוחות כולם, וחלילה וחלילה לשמוע דברים כאלו לא רק מפיו אסור אלא אפילו לחזור על דבריו אסור אנחנו לא צריכים שהוא ידבר בשמינו יש לנו את הבורא כל עולמים שהוא איתנו ולו הכח והממשלה.

"צריכים להכניס צואה רותחת לתוך פיו על שהוא מדבר לפני העולם דברי כפירה ועוד בשמינו, והקב"ה יעזור שאמר נבל אין אלוקים ומאמין רק בכוחי ועוצם ידי כמו המן גם הוא יהיה לו מפלה כהמן בשעתו וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק.

משתה היין סאטמאר פורים תשעד. צילום מערכת בחצרות (1)

צילום אילוסטרציה: מערכת בחצרות

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה רבה שהבאתם דבריו הק' של רבינו הקוה"ט כך נודע לי דרכו שיש מי שמילא פיו בכפירה ומינות רח"ל (כאילו שזה פעם ראשונה שלהם) שמבלעדי רבינו הקוה"ט לא היה נודע לי ולדכוותי מעולם ,שמאן דהו דיבר פה בארצינו הק' על ה' ועל משיחו,כמו שהילדים שלי לא יודעים מי זה הרצל ועוד ועוד שאיננו מודע לשמותם הט' כמו אחינו במאה שערים ובארה"ק אמריקא

האדמו"ר צודק שהוא פושע ישראל אך לדעתי הרבה יותר גרוע מהנאום המדובר היא העובדה שהוא אחראי על כל הקיצוצים בקצבאות הילדים ולישיבות הקדושות החל מגזרות תשס"ג הידועים לשמצה שהוא שימש אז כשר האוצר ועד לגזרות שהועברו בקדנציה הנוכחית שלו לא נשכח לו ולא נסלח לו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture