הלילה: מעמד התפילה וקיום הסגולה לזיווג הגון בציון רב אבדימי דמן חיפה

הלילה בחצות, ערב חודש סיון, ייערך בציונו הקדוש של האמורא רב אבדימי דמן חיפה מעמד התפילה בראשות בני וחתני הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זיע"א, בסדר התפילה שתיקן ליבם של ישראל לישועת מעוכבי זיווג. כל הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הלילה בחצות, אור ליום ה' ער"ח סיון הבעל"ט, יתקיים המעמד המסוגל ונורא ההוד הנערך פעם אחת בשנה, סגולת איש האלוקים הגאון הגדול ליבם של ישראל רבי יעקב אדלשטיין זצוקלל"ה, הבדוקה והמנוסה לפליטת ישועה ולמציאת זיווג. מופתים רבים נודעו בקרב השמות שהוזכרו במעמדות התפילה המיוחדת שתיקן הגאון הגדול זצוק"ל לעתות רצון אחר סדר לימוד רצוף לאברכי רשת "רינה של תורה" אחר סדר לימוד רצוף, ואשר נודעו ברבים כסגולה בדוקה ומנוסה להקמת בית נאמן בישראל.

כמידי שנה, בהוראת הגאון הגדול זיע"א מתקיים המעמד המסוגל בער"ח סיון בציונו של האמורא הקדוש רב אבדימי דמן חיפה, כשהפעם יעמדו בראשותו בניו וחתניו הגאונים שליט"א, אותם שלח בימי חוליו לעמוד בראש המעתירים במעמדות "רינה של תורה".

כמו כן, במכתב מיוחד שפורסם אתמול לקראת המעמד העידו וחיזקו רבני ומאורי אזור חיפה את עדותם של חתני המקובל הגה"צ רבי אברהם עמרם הלוי קוך זצ"ל, שכתבו "הננו בזה להעיד מאשר שמענו וראינו אצל מורנו חמינו הגאון הצדיק רבי אברהם עמרם הלוי קוך זיע"א במעלת וסגולת התפילה אצל ציון האמורא הקדוש רבי אבדימי דמן חיפה, שהיא מסוגלת שתתקבל התפילה לרחמים ולרצון גם בעניינים שמעל לדרך הטבע. ודכירנא שהיה שופך ליבו כמים במקום קדוש זה בכל עת צר ומצוק והיה מרבה בסגולה זו. ושמענו מאנשי אמת שכן היה מורה מרן הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל למעוכבי הזיווג והמחלים לישועה, להעתיר שם בערבי ראש חודש ובזמני רצון, ורבים זכו להיוושע בדבר ישועה ורחמים בס"ד. ועתה אשר עמלי התורה, מחו"ר כוללי רינה של תורה מתכנסים שם בעת רצון ער"ח סיון בחצות הלילה לערוך סדר סגולת הקודש כפי שהורם מרן הגאון זצוק"ל, בוודאי דרעווא דרעווין ישתכח ויראו ישועה וברכה כל המצטרפים, זיווגים הגונים בזאת השנה בס"ד במהרה ובנקל, זרע של קיימא ולפתוח שערי פרנסה, שערי רפואה שלמה ושערי רצון… ובכוח התורה והתפילות שם בעת רצון יזכו בס"ד לישועה". על המכתב המיוחד חתמו הגה"צ רבי דב יפה, הרה"ג רבי יוסף יחיאל הלוי במברגר, והגרמ"ד רכניצר שליט"א.

ברשת הכוללים "רינה של תורה" מציינים את דבריו של קדוש ישראל שנסתלק בשבוע האחרון, הגאון הגדול רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצוק"ל, אשר היה מעתיר בראש עמלי התורה ו'בזאת חנוכה' האחרון אמר לקהל הלומדים בפתח התפילה: "התפילה המקובלת ביותר היא תפילה הבאה עם תורה, אין לתאר מעלת הלימוד ברציפות ובתע"ד. אין ספק כי התפילה הבאה לאחמ"כ מקובלת ביותר", אשר בוודאי יהיה מליץ יושר אף בעלמא דקשוט, כפי שהיה בחייו מתחנן ומבקש בראש המעמדות לזכות המבקשים. כמו כן נמסר כי הושלמו ההכנות במתחם הציון לקליטת הציבור הצפוי להגיע להשתתף במעמד.

שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים בס"ד ניתן למסור עד הלילה בחצות בטלפון 0722600200.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture