טרם קיימה את בדיקות הקורונה לאלפי תלמידי הישיבות כדי לאפשר חזרה בטוחה לזמן חורף

בשבועות האחרונים עמלו ב'טרם' ללא הפוגה, ע"מ לאפשר חזרה בטוחה לספסלי הישיבות, כאשר צוותים מיוחדים שהוכשרו לכך קיימו בדיקות קורונה מרוכזות בהיכלי הישיבות, רגע לפני כניסתם ללימודים לזמן חורף במתווה הקפסולות

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ברשת חדרי המיון 'טרם' נערכו מבעוד מועד לקראת תחילת זמן חורף בהיכלי הישיבות על מנת לאפשר למוסדות התורה להתחיל את זמן חורף בהתאם למתווה הקפסולות שאושר ע"י משרד הבריאות וועד הישיבות.

כחלק מההערכות המוקדמת, קיימה 'טרם' שורה של פעילויות מיוחדות שהחלו עוד בתחילת זמן אלול, כאשר צוותים מיוחדים שהוכשרו לכך ביצעו בדיקות קבוצתיות לתלמידי ישיבת חברון, טרם התחיל הזמן, על מנת שתלמידי הישיבה יוכלו לשהות בקפסולות הישיבה מתחילת זמן אלול ועד יום הכיפורים.

מבצע נוסף, קיימו הצוותים המיוחדים של 'טרם' בסניף ירושלים גם עבור תלמידי ישיבת מיר ששבו מחו"ל לתחילת הזמן ושוכנו במלוניות עין גדי בהתאם להוראות הבידוד.

במוצאי יום הכיפורים, לאחר שהבחורים שהו ברציפות מר"ח אלול בבניין הישיבה, ערך צוות הבודקים של 'טרם' מבצע בדיקות מרוכז על מנת שניתן יהיה לשחרר את הבחורים לביתם.

בשבועות אלה, עם תחילת זמן חורף, השתתף צוות הבודקים של 'טרם' במבצעי בדיקות נוספים בשורה של ישיבות, כאשר הבדיקות מתבצעות בתוך מתחם הישיבה באופן מרוכז, בכדי למנוע מצב שבו הבחורים מגיעים בכוחות עצמם לנקודות בדיקה מחוץ למתחם הישיבה, ועלולים חלילה להידבק.

בהנהלת 'טרם' מציינים בסיפוק, כי כל הפעילות שנעשתה ע"י צוותים מיוחדים אלו, שהוכשרו מבעוד מועד לשם כך, לא פגעה כלל בפעילות הרפואית השוטפת של 'טרם' בכל רחבי הארץ או בקבלת עשרות אלפי המטופלים שבחרו לקבל שירותי רפואה מתקדמים ומקצועיים בחדרי המיון של 'טרם', במקום להגיע אל חדרי המיון בבתי החולים, העמוסים ממילא.

ב'טרם' מדגישים שהפעילות נעשתה בתיאום מלא עם ראשי הישיבות ועם ועד הישיבות וכי זו זכות גדולה לסייע למוסדות התורה להתחיל את זמן החורף בראש שקט ובבריאות איתנה, בידיעה שכל הבחורים השוהים במתחם הישיבה, קיבלו תשובה שלילית ואינם נשאים של הנגיף.

מנכ"ל 'טרם', ד"ר נתן אפלבוים מספר: "טרם מבצעת במסירות ובמקצועיות את הדגימות ע"מ לאפשר חזרה בטוחה של תלמידי הישיבות. הכשרנו לשם כך צוות בודקים מיוחד על מנת שהבדיקות ייעשו באופן מרוכז והנהלות הישיבות יוכלו להתחיל את הזמן בהתאם למתווה הקפסולות כשהבחורים נשארים בישיבה מבלי לצאת מבניין הישיבה כלל".

גם שוקי לנגסם, מנהל סניף טרם בבית שמש, שנטל חלק במבצע המיוחד לבדיקת תלמידי הישיבות מספר כי "טרם הכשירה דוגמים ע"מ לייעל את מערך הבדיקות הקבוצתיות המתקיימות לבני הישיבות, בכדי לסייע בחזרתם להיכלי הישיבות באופן המיטבי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture