Image by Gerd Altmann from Pixabay

מקצועות מבוקשים בהייטק – הסבה מקצועית מהירה

את כולנו זה פוגש בשלב מסוים בחיים. הרגע הזה, שצריך להחליט באיזה כיוון צריך לבחור. כשאנחנו מרגישים תקיעות מסוימת בעבודה ואנחנו רוצים לקדם את הקריירה שלנו. ואז כשזה קורה, אנחנו מתחילים לחפש את עצמנו, לפנות לעזרה מקצועית כמו ייעוץ לימודים ובמקרה ואין לנו תואר, אז לחפש מקצועות רווחיים ללא תואר.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

עם ההתקדמות שחלה בשנים האחרונות בתחום הטכנולוגיה, יותר ויותר אנשים מוצאים מענה לדילמה זו בתחום ההייטק, כך שאנחנו רואים גידול משמעותי של אנשים שמחפשים מקצועות מבוקשים בתחום ההייטק. עם עלייה זו, חל גם גידול משמעותי במכללות בתחום ההייטק. בין הרציניות היא מכללת האקריו, שמציעה בין השאר, גם עבודה בסיום הקורס. כך שהסבת המקצוע תהיה קלה יותר.

ההייטק מציע מגוון רחב של מקצועות שכל אחד יכול למצוא את עצמו משתלב בהם. זה מה שיפה בהייטק, הוא לא רק ליחידי סגולה שהוציאו 750 בפסיכומטרי ולמדו 7 שנים רפואה או 4 שנים הנדסה. כל אחד יכול ללמוד קורסים מקצועיים ותוך כמה חודשים יכול להרוויח סכומים של 5 ספרות.

הכניסה להייטק משמעותית יותר מהירה, הקורסים בהייטק קצרים וכוללים לרוב רק את התחום החשוב ביותר שהסטודנט צריך לדעת כשהוא יוצא לשוק העבודה. בעיקר את העבודה הפרקטית שבסופו של דבר תקל עליו את הכניסה אל תחום חדש. המכללה הזו שדיברתי עליה קודם HackerU, ממש מבטיחה שתוך חודשים ספורים עד שנה היא מסייעת בכניסה להייטק, זה מטורף.

מקצועות מבוקשים בתחום ההייטק

כמו שאמרתי קודם, ההייטק מציע מגוון רחב של תחומים, אפילו מקצועות בתחום האומנות כמו עיצוב גרפי או אנימציה כבר מצאו את עצמם בתוך משרדי ההייטק. אז מה הם אותם מקצועות רווחיים ללא תואר?

מקצועות בתחום הפיתוח

קורס בניית אתרים Full stack / פיתוח אפליקציות

כבר כמה שנים טובות שאנחנו מצויים בעידן הדיגיטלי. בעלי עסק ועצמאיים מבינים היום שהם חייבים לשחק במרחב הווירטואלי, אחרת הם לא קיימים. אנשי בניית אתרים ומפתחי אפליקציות הם האנשים האלה שמזהים את ההזדמנויות הקטנות והופכים אותם למשהו גדול שכולם מדברים עליו.

קורס תכנות .NET

אם כבר מדברים על מקצועות רווחיים ללא תואר, אנחנו מדברים על מתכנתי .NET אחד המקצועות המבוקשים עם השכר הגבוה בתחום ההייטק. חברות רבות משתמשות בסביבות המחשוב Microsoft, שהיא הנפוצה ביותר במרבית הארגונים בארץ ובעולם. בעקבות הצמיחה של התעשייה, הביקוש למתכנתים גדל.

קורס DBA Master

אנשי DBA (Database administrator), הם האחראיים על הביצועים, יושר ואבטחה של המידע בארגון שלהם.קריירה ב-DBA, משלבת גם הרבה עניין מצד אחד וגם משכורת מתגמלת מצד שני. מנהלי מערכות מידע יכולים לבטא את היצירתיות שלהם במקצוע שגם יתן להם ביטחון תעסוקתי לטווח ארוך.

קורס בדיקות תכנה QA / אוטומציה ל-QA

בודקי התכנה הם אלו שאחראיים לוודא שהתכנה שיוצאת לאוויר העולם היא ללא תקלות. או עם המספר הנמוך ביותר האפשרי של תקלות. קורס QA יכול להכניס אותך תוך חודשים ספורים להייטק עם מקצוע מכובד שאפשר לצמוח ממנו גם למקצועות אחרים. הגלגול ההתפתחותי שלו, מפתח אוטומציה נוצר בעקבות התובנה שעולם ה-QA  כמו עולמות אחרים בתחום ההייטק, חייבים לתת מענה להתפתחות הטכנולוגית ולדרישה הקיימת בשוק לחיסכון בזמן ובכסף.

 

מקצועות בתחום הקריאייטיב

קורס עיצוב גרפי

אם אתם אנשים יצירתיים, תחום הארט קוסם לכם ואתם רוצים להיכנס לתחום ההייטק עם מקצוע מעניין ומגוון, אז קורס עיצוב גרפי הוא בשבילכם. מעצבים גרפיים שמים את האסתטיקה והניקיון כערך עליון. זהו אחד התחומים המתפתחים ביותר בהייטק של השנים האחרונות והפך מהר מאוד להיות לאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק.

קורס שיווק דיגיטלי

אחד מהמקצועות החשובים ביותר בתחום הקריאייטיב הוא התחום של כתיבת התוכן. בעולם ההיטק הבינו מהי החשיבות של המילים הכתובות במשיכת קהל להתעניין במוצר שלך. אתם מכירים את האנשים האלו שמסוגלים למכור לך סוודר באוגוסט? אלו שמשכנעים אותך בעמדה שלהם רק בזכות הניצוץ בעיניים שלהם כשהם מתלהבים מרעיון? בצירוף לכתיבה שיווקית משובחת, הם יכולים למצוא את עצמם במקצוע מעולה בעולם ההייטק.

כשמדברים על מקצועות רווחיים ללא תואר, קורס שיווק דיגיטלי משלב גם תכנים מאוד מעניינים וגם פותח פתח לאנשים עם יכולת תקשורתית מעולה לבטא את עצמם. נוסף לכך, עם העלייה בשימוש ברשתות החברתיות, אנשי המילים יכולים למצוא את עצמם במקצוע הזה מאוד בקלות וגם להרוויח ממנו לא מעט כסף.

 

קורס אנימציה ותלת מימד

אם לפני שנים האנימציה הייתה משהו שהיינו פוגשים רק בקולנוע מבית היוצר של דיסני, הרי שהיום לא תראו אף סרט, סדרה ואפילו פרסומת ללא נגיעות של אנימציה. העלייה החדה הזו בכמות הצריכה של האנימציה, יצרה מחסור באנימטורים מוכשרים.

קורס אנימציה, נותן לסטודנטים את האפשרות להתמקצע בכל אחד מהתחומים האלו שהוזכרו מעלה והוא מתאים במיוחד לאנשים בעלי דמיון מפותח. לכאלה שמכורים למשחקי וידיאו ומצאו את עצמם מבלים המון שעות מול הסרטים של Pixar .

קורס Gaming & VR

מתאים לאנשים שחיים ונושמים את עולם הגיימינג, שמכירים את כל המשחקים הכי חמים וחולמים לתכנן את המשחק הבא. אנשים שאוהבים גאדג'טים וטכנולוגיה ומכירים את עולם המציאות הרבודה (Virtual Reality).

זו תעשייה שמכניסה מיליארדי דולרים בכל שנה והיא הולכת ומתפתחת במהירות. אם פעם הורים היו שולחים את הילדים שלהם לשחק כדורגל כי שם הכסף הגדול, היום הורים מתחילים להבין שגיימרים מרוויחים יותר. היצרנים של המשחקים מרוויחים סכומים מאוד גדולים הן מאפליקציות והן מהקונסולות.

 

מקצועות בתחום התכנות והסייבר

קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע

יש לכם יכולות טכניות בסיסיות? רוצים להשתלב בתחום מבוקש בעולם ההייטק? הגעתם לקורס הנכון. למנהל הרשתות תפקיד מפתח בארגון, שכן הוא אחראי על התעבורה הנכונה של המידע שמצוי על רשת המחשבים. מלבד מתן מענה על הצרכים הטכנולוגיים של הרשת, הוא אחראי על הציוד והחומרה. בקורס ניהול רשתות ואבטחת מידע, יוכשרו הסטודנטים בשני עולמות התוכן ויצאו עם הכשרות יוקרתיות של סיסקו, מיקרוסופט ועוד.

קורס אבטחת מידע וסייבר

יש פה מישהו שלא שמע את המילה "סייבר" בשנים האחרונות? אחד התחומים החזקים ביותר שתפסו תאוצה בשנים האחרונות. בטח כולכם שמעתם על האקרים מקצועיים ומסתוריים שפורצים למערכות של ארגונים גדולים, מחזיקים את המידע כבן ערובה ומבקשים כופר בתמורה להשבתו.

אנשי הסייבר נקראים "לוחמים" כי הם אלו שאמורים למנוע את הפריצה הבאה. הם אלו שיושבים בארגון ומאתרים את כל הפרצות האפשריות ובונים חומות הגנה שימנעו מההאקרים לפרוץ.

קורס ניהול שרתי לינוקס

Linux, מערכת הפעלה בקוד פתוח, הפכה להיות מערכת ההפעלה החשובה ביותר בשנים האחרונות. ארגונים רבים מקימים את התשתיות שלהם על בסיס מערכת זו ובכך היא הפכה לכלי החשוב ביותר לשימוש במערכות קריטיות. הקורס מתאים לאנשים עם הבנה בסיסית במחשבים ועם שאיפות גדולות ללמוד עוד.

עכשיו שאתם מכירים את כל הקורסים האפשריים שאיתם תוכלו לצאת עם מקצועות רווחיים ללא תואר, כל שנשאר לכם לעשות הוא לדבר עם המכללה הנכונה שתיתן לכם ייעוץ לימודים ותתאים לכם את המקצוע שמתאים לכם. ממה ששמעתי, ב-HackerU תקבלו ייעוץ מלא והכוונה מהיום הראשון ועד ההשמה לעבודה.

בהצלחה J

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה בושה לאתר חרדי !!
שמפרסמים מקום שאינו ראוי לחרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture