חוסכים באנרגיה, מחליפים את המזגן

משרד האנרגיה יצא במבצע במסגרתו הוא מסבסד חלק מעלות מזגן חדש וחסכוני למי שבביתו מזגן ישן זולל חשמל. לאחר שהמכסה הראשונית של המזגנים החדשים אזלה, מבהירים במשרד: אנו נערכים לאספקת כמות נוספת לכל מי שיזמין מזגן חדש

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מצוקת החשמל עמה מתמודדת המדינה הביאה את משרד האנרגיה והמים לנקוט ביוזמה מקורית: סבסוד מזגנים חסכוניים בחשמל במטרה לצמצם את מספר המזגנים זוללי החשמל בבתי ישראל.

קרא עוד:

[postim]

המבצע שהחל לפני כשבועיים זוכה להצלחה מרשימה וכתב הצרכנות של 'המודיע' מאיר גולד, מגלה כי מכסת המזגנים שהקצה המשרד לפעימה הראשונה של המבצע הסתיימה בימים אלו, אולם לאור פנייתו הוחלט במשרד האנרגיה לזרז את הפעימה השניה של המבצע וכך להמשיך ולסבסד מזגנים חדשים לאלו הפונים בימים אלו.

דוברת המשרד, הגב' עציוני, הבהירה כי "הפרויקט להחלפת מזגנים של המשרד ממשיך ולא הסתיים. עם תחילת המבצע פרסמנו כי במסגרת הפרויקט יסובסדו כ- 45,000 מזגנים במספר פעימות. בשלב זה המכסה הראשונה של מרבית החברות אזלה. הספקים הונחו להתחיל את הפעימה השנייה והיא צפויה להתחיל בימים הקרובים".

לגבי הטענות על כך שלקוחות השאירו פרטים אך לא זכו שיחזרו אליהם, הבהירה דוברת משרד האנרגיה והמים כי "אכן קיים עומס רב בפניות ציבור של מתעניינים במבצע, אשר מגיעות לארבעת מוקדי הבירורים וההזמנות של החברות שזכו במכרז. בתוך פחות משבוע מתחילת המבצע, פנו למעלה מ- 43,000 אזרחים למוקדים השונים, ויותר מ- 7,000 ביקורי ייעוץ להחלפת מזגן תואמו. בעקבות הביקוש הרב, הנחה המשרד לתגבר את כל מוקדי הטלפונים, במטרה לשפר ולייעל ככל הניתן את השירות הניתן לציבור הרחב.

"החברות התחייבו בפנינו לחזור לכל הפונים שהשאירו את פרטיהם תוך כשבוע. כמו כן, אנו מטפלים בכך שבימים הקרובים המוקדים יחזרו לפעול וייקחו הזמנות נוספות, כך שיהיה ניתן להמשיך להתקשר ולתאם ביקור יועץ".

חשוב לציין כי בנוגע לפניות מלקוחות שדיווחו על מחירים גבוהים שנגבו מהם על מוצרים נלווים כמו קידוחים בקיר, התקנת שקעים וכו', וזאת בניגוד לטבלת התעריפים שפורסמה בידי המשרד. גם פניה זו הועברה למשרד שם מבהירים כי "בנוגע לחברות שביקשו מחירים גבוהים מאלה שפורסמו – לא ידוע לנו על כך. אתם מוזמנים לשלוח אלינו את פרטי האנשים שהתלוננו בעניין זה על מנת שנוכל לטפל בכך מול החברות בהקדם אפשרי".

החלף ישן בחדש

רוצים להשתתף במבצע שמציע משרד האנרגיה ולנצל את זכאותכם לסבסוד חלקי של מזגן חדש? הנה הפרטים: במסגרת הפרויקט יסובסדו כ- 45,000 מזגנים חדשים וחסכוניים במספר פעימות. תקציב הפרויקט בכללותו עומד על סך של כ- 50 מליון שקלים, זאת כאשר המשרד ישתתף בסבסוד כל מזגן המשתתף במבצע ופירוקו בסכום שבין 800 שקלים ל- 1,800 שקלים למזגן (בהתאם לסוג המזגן ולעלות הפירוק).

במשרד טוענים כי החלפת המזגנים צפויה להוביל לחיסכון למשק האנרגיה בישראל של כ-50 מיליון קוט"ש בשנה, ובסך הכל כ-350 מיליון קוט"ש לאורך חיי המוצרים. מדובר בחיסכון משמעותי, המוערך מידי שנה בכ- 700 שקלים בחשבון החשמל הביתי של צרכן ממוצע. החלפת מזגן מיני מרכזי במזגנים מפוצלים, עשויה אף להגדיל את רמת החיסכון הזו.

ארבעת הספקים שזכו במכרז הם: תדיראן, פמילי ליין, טורנדו ואלקטרה. במסגרת המבצע יוצעו מזגנים יעילים אנרגטית, בדירוג A ו-B ויעניקו עליהם ועל התקנתם אחריות כוללת ל- 3 שנים. המבצע כולל 12 דגמים של מזגנים, מארבע קבוצות גודל שונות, שיתאימו לצרכים השונים של משקי הבית. כמו כן, במסגרת מבצע זה קיימת אפשרות נוספת להחלפת מזגן מיני מרכזי ומזגן מולטי במזגנים מפוצלים.

המחיר המוצע ללקוח לאחר הסבסוד כולל את כלל העלויות, ההוצאות והתשלומים: ייעוץ בבית הלקוח, מחיר המזגן החדש, הובלה ופירוק וכן התקנת המזגן החדש לרבות קידוח והתקנת צנרת עד 5 מטר לכל אחד מהמזגנים בכל סוגי הקירות, סילוק המזגן הישן מבית הלקוח וגריטתו. במקרה שעולה הצורך בהתקנת שקע חשמל ו/או צנרת נוספת בעקבות התקנת המזגן החדש, יותקנו הנ"ל בהתאם למחיר המפורט בטבלה שלהלן.

ACPrice2013-page-001 ACPrice2013-page-002 ACPrice2013-page-003

מי יכול להשתתף במבצע וליהנות ממזגן חדש במחיר מסובסד?

על המזגן המוחזר המותקן כעת בביתכם להיות בן 7 שנים לפחות, מחובר ופועל, ובמסגרת המכרז ניתן להחליף מזגן ישן תמורת מזגן חדש (ללא הגבלה על מספר היחידות); מזגן מיני מרכזי ישן תמורת עד שלושה מזגנים מפוצלים מסובסדים (מוגבל לשלוש יחידות, ויש להחליט על מספר היחידות בזמן הרכישה); מזגן מולטי מעבה עם שניים/שלושה מאיידים תמורת שניים/שלושה מזגנים מפוצלים (בהתאמה).

איך מצטרפים?

הלקוח יבחר דגם מהטבלה המופיעה באתר המשרד ויתקשר למוקד השירות של החברה המספקת את אותו דגם של מזגן. המוקדן בשירות לקוחות של כל חברה ימסור ללקוח את הפרטים הדרושים ויוודא כי המזגן שהוא מעוניין להחליף עומד בתנאי המבצע.

במידה והלקוח עומד בתנאי המבצע, יתואם עבורו ביקור יועץ.
יועץ יגיע לבית הלקוח ויבדוק את התאמת הדירה למזגן/נים הנמכר/ים.
היועץ יתקשר למוקד השירות לאשרור ההזמנה, הזמנת טופס בממשל זמין וחיוב הלקוח. היועץ יסמן את המזגן שעובר לגריטה באזיקון וימלא טופס הכולל הצעת מחיר ללקוח ופירוט עלויות נוספות במידת הצורך.
מוקד החברה יתאם עם הלקוח מועד אספקה (תוך 50 ימי עבודה).
מתקין יגיע לבית הלקוח ויבצע את ההזמנה.
המזגן הישן יועבר מבית הלקוח לאתר הגריטה.

מספרי הטלפון של החברות שזכו במכרז: (חלק מהחברות זכו במכרז רק בחלק מדגמי המזגנים).

תדיראן גרופ בע"מ: 1-700-50-30-11
פמילי ליין שיווק בע"מ: 1-700-55-00-66
טורנדו מוצרי צריכה בע"מ : 03-9006706
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ: 1-800-22-22-22

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלום רב

לפני שנתיים החלפתי במסגרת המבצע , ממיני מרכזי, עברתי ל2.5 ושניים
נוספים 1 כ"ס של …
לארונה המזגן של 2.5 כ "ס אשר מורכב בפינת אוכל, ועובר באמצעות תעלה שלא אסטטית במיוחד דרך האמבטיה ויוצא החוצה לטפטף, הטכנאי
לא פתר את הבעייה, טוען שהמתקין שהרכיב את המזגן צריך לטפל בזה , המתקין ביקר הבטיח לבוא , אבל רק מבטיח
עלי לציין שהמתקין היה של חב' … ועליהם לקחת אחריות, ולא למשוך את הזמן, עלי לציין שאני בת 68 , סובלת מבעיות גב, ואני צריכ לטפס על סולם
כדי לנגב את הרטיבות , כדי לא יפגע במשקוף אשר הוחלף לפני כחודש
נא להתייחס להתחיבות של החברות כלפי הלקוח , באמצעות משרד
האנרגיה…. .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture