פ. חובב מגחך על עיתון משפחה: "מגחכים עצמם לדעת"

תחת הכותרת 'מגחכים עצמם לדעת' מסביר פ. חובב את האבסורד שהתרחש בעיתון 'משפחה' בעניין מצבו הרפואי של הרב אלישיב שליט"א, ועוד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במטה הסודי לצפיית תרחישים התקפיים על מדינת ישראל, לקחו מן הסתם בחשבון גם את האפשרות למתקפה ביולוגית על מדינת ישראל באמצעות חיידקי "גיחוכמיה" (מלשון גיחוך).

חיידקי גיחוכמיה מוכרים בביולוגיה המוליקולרית כחיידקים הפוגעים בשריר קרום המוח, באזור היווצרות הגיחוך, ללא תופעות לוואי קליניות. נפגעי חיידקי גיחוכמיה מתאפיינים בנטייה להתנהגות מגוחכת, כאשר רק במקרים קיצוניים מדובר בגיחוך אלים הנראה יותר כהשתטות בלתי נשלטת.

ללא שם

בימים האחרונים התרחשו במדינה כל מיני אירועים כל־כך מגוחכים, שעולה החשד כי בשקט־בשקט, בלי שבכלל שמנו לב, מישהו הצליח לתקוף את הציבוריות הישראלית עם כמות ניסיונית של חיידקי גיחוכמיה – אם כי יש להתנחם בכך שמדובר ככל הנראה בזן הלא אלים של החיידק, שאינו מסוגל ליצור קטסטרופות שאינן בשליטה.

אילולי שהיתה מתקפת חיידקי ״גיחוכמיה״ על מדינת ישראל, איך אפשר להתייחס לסיפור הפיקנטי על השר הממונה על העורף שסוף־סוף, אחרי כל כך הרבה איומים המושמעים מכיוון איראן לכיוון העורף הישראלי, החליט להודיע להמוני הישראלים המודאגים כי שקל היטב את צעדיו ..החליט לעבור לסין, כדי לשגרר את מדינת ישראל משם.

חשד כבד להתפרצות חיידקי ״גיחוכמיה״ במדינת ישראל, התגלע גם במערכת הפוליטית. ימים ספורים בלבד אחרי שיאיר לפיד הודיע על הצטרפותו למרוץ הפוליטי, הוא השיק את קמפיין הבחירות שלו שנקרא ״איפה הכסף ?״. הקמפיין זכה להצלחה כל־כך מסחררת, שבעקבות השקתו הפך לפיד להיות ״מושיעם של אנשי מעמד הביניים״. לאורך השנים שלטו כאן במדינה הזאת כל מיני פוליטיקאים שהעלימו מהקופה הציבורית בדרכים־לא־דרכים את הכספים שהיו אמורים להגיע לאנשי ״מעמד הביניים״, ופתאום נוחתת עליהם הבשורה המרנינה, כי כל מה שהם צריכים לעשות בכדי שמכאן ואילך אף אחד לא ייקח מהם את כספי המדינה שלהם – זה לתת ללפיד את תמיכתם הפוליטית. זה הכל. אחרי שיזכה בתמיכתם, הם כבר יידעו איפה הכסף.

את הצלחתו המסחררת חולק יאיר לפיד עם ידידו עתיר הניסיון, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, המשמש לו כיועץ בכיר. שילוב כל־כך מוצלח בין הפוליטיקאי הכל־כך ירוק לבין היועץ הכל־כך משופשף, בליווי הסיסמה הכל־כך מבריקה – נראה על פניו כמתכון המושלם להצלחה.

אלא שמשום־מה, במחשבה שנייה, החיבור בין הקמפיין המוצלח ״איפה הכסף ?״ לבין אהוד אולמרט נראה בעצם כמתקפה של חיידקי גיחוכמיה.

שאולמרט יהיה שותף לקמפיין ״איפה הכסף ?״?!?!? אולמרט יכול ללכת ביחד עם ״איפ ה הכסף ?״?! אולמרט לא יודע איפה הכסף ? נו, באמת. זה מגוחך לגמרי. אם הוא הספיק כבר לשכוח איפה הכסף, שיפנה למשרד ראש הממשלה ויבקש שיתנו לו את התשובה בתוך מעטפה.

מתקפת חיידקי הגיחוך על מדינת ישראל מצאה השבוע את ביטוייה גם בתגובה המוזרה שהתפרסמה לאחר שהתברר כי כמות הדו״חות שנרשמו לעברייני התנועה שהונצחו השבוע במצלמות החדשות בכבישים הגיעו בקושי ל־500, כאשר הצפי היה שכל שבוע יירשמו אלפי דו״חות והכסף שיתקבל ישמש למימון רכישת המצלמות היקרות ותחזוקתן. מה יהיה? שאלו תומכי הרעיון, מאיפה יגיע הכסף המיוחל למימון הפרויקט עם כמות כל כך זעומה של דו״חות?

אל דאגה, פורסמה התשובה המרגיעה, במשך הזמן אנשים יתרגלו למצלמות וכמות עבירות התנועה עוד תגדל ותגיע לצפי המתוכנן.

רק זה מה שחסר לגופים העוסקים במלחמה בתאונות הדרכים, שלא יהיו מספיק עבירות תנועה למימון המאבק. והרי לשם מה משקיעים כל כך הרבה אנרגיה במאבק נגד תאונות הדרכים, לא לשם מימון המאבק?

חיידקי ה״גיחוכמיה״ הצליחו השבוע לחדור כנראה גם לתוככי בתי החולים ׳ברזילי׳ ו׳סורוקה׳ ולפגוע במאות אחיות רחמניות.

בעקבות מזג האוויר הקשה הגיעו לבית החולים מספר רב מאוד של חולים שנזקקו לאשפוז, מה שאמור היה לבוא לידי ביטוי בהתגייסות יוצאת דופן של כל צוותי האחיות, על מנת לאשפז כמה שיותר חולים, למרות הצפיפות והלחץ. והרי מה ייעודן של אחיות רחמניות אם לא לרחם על החולים ולעשות למענם מעל ומעבר? והנה, דווקא כשהמצב במחלקות הפך להיות ממש בלתי נסבל, החליטו האחיות המסורות להביע את דאגתן הרבה למצוקת החולים באמצעות .נטישת המחלקות. מרוב צער על הסבל הנורא שנגרם לחולים כתוצאה מהצפיפות הרבה, הן החליטו לא להגיש עזרה רפואית לאף חולה במחלקה.

בטח אם אחרי שתחזורנה הביתה מישהו מהילדים שלהן יתלונן שקשה לו לסחוב את הילקוט בגלל שהוא עמוס ביותר מידי ספרים, אמא שלו תיקח את הילקוט ותשפוך ממנו את כל הספרים החוצה. אלא מה? ילד לא צריך לסבול!

אבל את המחזה הכי מגוחך ״זכו״ לראות קוראיו של שבועון שמרן פוסק הדור הגרי״ש אלישיב שליט״א פסק עליו כי ״יש לעמוד על המשמר לבל ייכנס לבתי היראים לדבר ד׳״. תחת הכותרת המרגשת ״לקיים בנו חכמי ישראל״, הם לא חוסכים בתיאורים מפליגים על גדולתו של פוסק הדור שליט״א ועד כמה הדור זקוק לו, שישוב לאיתנו ויראה לנו את הדרך שנלך בה. כאילו שהם בעצמם שייכים לדור שלפני המבול.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא אסכים בשום אופן שעיתון יתקוף את המתחרה !
להתחרות בעיתון השני מותר אבל לא לתקוף ! אוקיי ?!

ואם לא תסכים? זה מזיז למישהו?
סך הכל 2 העיתונים באתה רמת יהדות.
אחד תוקף ונוגח והשני מצטנף הבפינתו-יודע שהוא צודק רק מחכה לשעת כושר שאמת מארץ תצמח.

אהבתי. תיאור מציאות הכואבת בחיוך עצוב

על הרב אלישיב ולשום עיתון אחר אין היתר לכתוב ללא אישורם , לפ חובב יש מצב לקנות את הזכות? בכמה אתה מוכר?
נ.ב בדרך כלל הטורים שלך מאוד יפים אני חושב שמתי שאין לך מה לכתוב אולי עדיף שתשתוק (מילה בסלע שתיקה בתרי)
הרב אלישיב אינו שיך לאנשים מסוימים אשר חושבים כך משום מה

לך לא נראה מגוחך שמצד אחד משפחה מצפצפים על פסק ההלכה של הרב אלישיב שקבע מה שקבע עליהם ומצד שני הם משתמשים בכל הסופרלטיבים האפשריים כדי לתאר אותו בפני קוראיהם כגדול הדור שהכל כפופים לו?
לי זה צרם. אתם לא מקבלים את פסקיו? אל תשמשו בו ובהערצת כל הציבור אליו כמקדם מכירות לעיתונכם.
מה לכל זה ולזכויות הכתיבה של יתד על ה רב אלישיב?

ואם הם לא הולכים לפי פסקיו אסור להם לדבר עליו? באמת!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture