Yaakov Naumi/Flash90

ברסלבע'ר חסיד: אם כבוד רבינו בוער בך עשה למען ר"ה תשפ"ב / יעקב מלמד

שלושה ימים לבחירות, המערכה הגורלית מורגשת היטב, וזה הזמן לעשות בשביל רבינו, זה הזמן לעשות למען ראש השנה תשפ"ב ולהצביע למפלגה חרדית. להישאר בבית כאות מחאה על ראש השנה תשפ"א תפעל פעולה הפוכה לגמרי, זה הזמן להתעשת

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בתוך עמי אנוכי יושבת, מהלך אני בחוצות העיר, מדבר אני עם עשרות אנשים מידי יום, ואת הקולות הללו אני שומע, שומע הרבה, "הפעם אנחנו לא מצביעים", הם רוטנים, "הפעם אנחנו נשארים בבית", את האצבע הם נוקפים ומסבירים בטוב טעם, "לא נשכח לחכי"ם החרדיים את ראש השנה תשפ"א, לא נשכח כיצד ברגל גסה הם רמסו אותנו ולא נתנו לנו להגיע לציון רבינו באומן". לא נשכח ולא נסלח.

ואני שואל, האמנם כן, האם להישאר בבית, האם לא להצביע בבחירות הקרובות, האם לדפוק את חברי הכנסת החרדיים הוא הוא הפתרון האולטמטיבי, האם זה מה שיחזיר לכם את החיוך לפנים, זה מה שישמח אתכם? לא איש דברים אנוכי, אבל אולי במעט, אנסה לפרק לגורמים את הטענות, את התסכול שלכם, חסידי ברסלב, וננסה לתת תשובה לשאלות הכל כך רבות, ואם הצלחתי לשכנע, ולו בן אדם אחד, והיה זה שכרי.

בואו ונחזור אחורה במכונת הזמן לחודשי הקיץ תש"פ, עסקני ברסלב כבר יושבים על המדוכה, מנסים לעשות כל שביכולתם בכדי לאפשר להמוני החסידים לעלות לציון רבם הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן לקראת ראש השנה תשפ"א. העסקן הכי בולט, שפעל ימים ולילות למען ראש השנה אמר לי אז, "אנחנו עושים הכל, מקווים שהממשלה תשתף פעולה".

והממשלה? אם שאלתם את עצמכם, שיתפה פעולה, ועוד איך, האסטרטגיה הראשונה הייתה, שעד ראש השנה תשפ"א הקורונה תיעלם מן העולם, במקרה כזה סיכמו העסקנים יחד עם הרשויות, העלייה לציון תתאפשר כמידי שנה בשנה, במקרה אחר, מקרה שבו הקורונה עדיין תכה גלים, הם יתכנסו יחד ויחשבו על פתרון, פתרון שיביא חסידים רבים לציון רבם בראש השנה.

לא אזכיר את שמו של העסקן, מפאת רצונו, אך זאת אומר בבירור, כבר בשלהי חודש אב הבינו כולם שלא תתאפשר העלייה המסורתית, גם עסקני ורבני ברסלב הרימו ידיים, הרבה לפני פרוייקטור הקורונה לשעבר פרופ' רוני גמזו, גם הם הבינו שאם יהיה מתווה מסודר, זה רק יהיה לעשרות, אולי מאות בודדים, ולא, זה לא היה החלטה אנטישמית של הממשלה, גם בברסלב הבינו זאת היטב.

כי מה לעשות, הקורונה היא מגיפה, החשש אז היה בשיא, אלפי חולים, מאות נפטרים, כולם חששו, כולל בכירי רבני ברסלב. אז ראשית כל, לבוא ולהאשים את החברי כנסת החרדיים שהם אשמים בכך, זה פשוט לא נכון, לא הייתה אופציה אחרת, והפוך, במסגרת מה שהם יכלו הם עשו הכל למענכם, בכדי שלפחות מאות בודדים כן יצליחו להגיע לאומן.

אם ניקח לדוגמא את סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, הרי מי כמהו יודע את החשיבות של אומן ראש השנה, אבל אתם, אתם חסידי ברסלב, ממהרים לשכוח, ממהרים לשכוח, כיצד הרב פרוש פעל ימים ולילות למען העלייה לציון, כיצד הוא נלחם כמו אריה בכנסת ובממשלה בכדי לאפשר למאות חסידים לעשות את דרכם לאומן.

אתם אולי לא יודעים, אז כאן המקום לספר לכם, לילות ארוכים מאיר פרוש לא ראה את המיטה, הוא וצוות לשכתו המסורים עשו הכל, כולל הכל, בשביל להביא לפתרון מוסכם, בשביל להביא לפחות מאות בודדים לאומן בראש השנה, אבל בתום מאבק עיקש רשויות אוקראינה החליטו על סגירת השמיים, לא זה לא הגיע מצד מדינת ישראל, זה הגיע מהצד האוקראיני, נכון, אולי גמזו היה שותף בכיר לפשע, אבל להאשים את החכי"ם החרדיים?

נלך עוד צעד, אגודת ישראל מרכיבה המוני נציגים שנמנים על הקהילה שלכם, כן, הם חסידי ברסלב, בכל מקום של אגודת ישראל, בצפת, בביתר, במודיעין עילית, בכל מקום יש שם נציגות של ברסלב, תכנסו לבתי הכנסת הענקיים, בצפת, במודיעין עילית, הביטו וראו איזה שטחים, כיצד דוקא אגודת ישראל היא זו שעזרה לכם בשלל נושאים, אז לבא ולהאשים אותם באנטישמיות, לבא ולדפוק אותם, זה לא הפתרון, זוהי כפיות טובה.

רק לפני חודש קבוצה מאומן נתקעה בישראל, רבה של אומן הרב יעקב ז'אן שלח מכתבי בקשה למספר חכי"ם ושרים, היחידים שהושיטו יד ועזרו, הם סגן השר פרוש ויו"ר וועדת חוקה יעקב אשר, הם עשו הכל בשביל להשיג אישור וועדת חריגים, דבר שבסוף צלח, והתקועים עשו את דרכם לאומן.

אז למה לשכוח את כל מה שהם כן עשו בעבור חסידי ברסלב, למה לתפוס אותם על אירוע נקודתי שכלל לא היה בשליטתם, וכי הם האשמים, ממש לא, ובידיעה אני אומר זאת, גם בכירי חסידות ברסלב מודים בפני בפה מלא, "הנציגים החרדיים עשו מעל ומעבר למען העלייה לציון רבינו, לא הם האשמים, האשם היחיד הוא פרופ' גמזו", אז מה לכם כי תלינו עליהם.

גם השר אריה דרעי מש"ס עשה ימים ולילות למען הקיבוץ בראש השנה, עם מי הוא לא דיבר, עם מי הוא לא שוחח, אבל זאת צריך להבין, העניין כמו היה חתום וסגור, כמו מניעה שמימיית, משהו שם לא זז, על אף הרצון הטוב שערי אוקראינה ננעלו, אי אפשר להסביר זאת, אבל מה שבטוח שמי שפעל הכי הרבה למען הקיבוץ היו החכי"ם החרדיים, תבררו זאת היטב, לא אצל כמי יחצני"ם בשקל שמנסים להוליך אתכם שולל, בכדי לקבל את הקול שלכם.

אז נכון, ישנם יחצני"ם שמנסים לקחת את הקולות שלכם בשביל רשימת ציונית דתית, ואני שואל אתכם, האם כל כך קל לקנות אתכם, איפה הרשימה הדתית הזו הייתה כל השנים בשבילכם, פתאום הם נזכרים בכם? עכשיו?, הרי כבר שנים שאגודת ישראל וש"ס עובדים בשבילכם, אז למה ברגע אחד להפנות עורף ולהצביע למפלגה שרק עכשיו הגיעה ומנסה להרשים אתכם?

עכשיו זה רגע האמת שלכם, אם באמת כבוד רבינו הקדוש בוער בכם, אתם חייבים לרוץ לקלפי ביום שלישי הקרוב ולהצביע למפגלות החרדיות, כי הם ורק הם יעשו הכל בכדי שתגיעו לשם בראש השנה הקרוב, ראש השנה תשפ"א, הם באמת יילחמו בשבילכם כבר עכשיו, אם תישארו בבית ולא תצביעו הקול שלכם יילך אוטומטית למפלגות השמאל, ובממשלה שכזו, ממשלה שבה יאיר לפיד וליברמן המסית הם שותפים בכירים הסיכוי שתגיעו לאומן בראש השנה הקרוב הוא כמעט אפסי לחלוטין.

זה ההזדמנות שלנו, שלכם, להוכיח כי כבוד רבינו הקדוש באמת בוער בנו, זה הרגע שלנו לתת כח לנציגים החרדיים שבאמת יפעלו עבורנו, זה הרגע שלנו להשיב להם הכרת הטוב על כל עשרות השנים שהם עמדו לצידנו, לצד מוסדות ברסלב בכל מקום ומקום, להישאר בבית זה לא פתרון, להישאר בבית ולא להצביע זה לתת את הקול לסיטרא אחרא. במילה אחת: נלחמים על כבוד רבינו – מצביעים למפגלות החרדיות.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שילם לך על הכתבה הזאת או שאתה מדומין או שאתה פשוט לא יודע באמת מה שקרה תחפש לך אנשים אחרים לעבוד עליהם

חחח איך הם עושים צחוק מעצמם הקורונה עד שנה הבאה תיגמר והם יעשו שרק מי שיתחסן יוכל לטוס
תודה רבה

20 שנה אני מצביע ג', השנה לא, אם היה לי ספק הכתבה הזו שיכנעה עוד יותר לא להצביע, מלאה טענות שקר נבובות חסרות טעם וחיבור למציאות, הם חתמו לנתניהו נאמנות בעד כלום בלי לשאול רב!!!, ועבור נאמנות עיוורת זו שילמו ברסלב, כי נתניהו חתך את אומן עוד לפני כולם והם יישרו קו ונתניהו ידע שעולם כמנהגו נוהג, ואכן החכי"ם דיברו בחדרים סגורים על אומן כמו על פגישה בסופרמרקט..

מר מלמד היקר,ראשית באמת מאמר נחמד אבל רדוד מאוד,את העיקר החסרת מהספר. והבעיה מתחילה מזה שרבים וטובים כמוך בטוחים שאומן זה כמו נסיעה של אדם רגיל לנופש,לא מנסים ולא ממש מצאמצים להבין מה כל כך דרמה? על זה נאמר וזר לא יבין זאת כי אומן ראש השנה זה הציווי הכי חשוב לחסיד ברסלב אמיתי שיודע מה המהות של הנסיעה הזו. ואחדש לך חידוש "זכיתי" להיות אחד מאלה שעסקו בעניין ואףףףףף אחד כולל אףףףף אחד מחברי הכנסת לא ממש עזר. האם נשמע הגיוני שבזמן שטסו המונים לדובאי וחזרו כולם מאומתים לנו נתנו אישור ל40 איש? הצענו רק מחלימים סרבו! בלית ברירה הצענו 1000! סרבו! מבחינתנו פה הבנו שברסלב רק טובה לקול לא יותר מזה ואולי עכשיו כשכולם רועדים ובצדק בפעם הבאה הכל יראה אחרת ובאמת שאין פה נקמה פשוט אין פה שום אמון ושלא נדבר על אף אחד מהגדולים שאפילו לא זעק על הנציגים שלו בכנסת לכו תעזרו למסכנים שבגבולות כאילו אנחנו אריתראים או עובדים זרים,יש עוד הרבה מה להגיד וחבל שנרחיב, בכל אופן מגדולי ברסלב לא יצאה קריאה לא להצביע וגם לא כן אז כך שאין ממש בעיה.

אגודת ישראל אתם צוחקים עלינו בפנים,
בראש השנה סידרתם את הבכירים שלכם, מאיר רובינשטיין ומשפחתו, ועוד עסקנים של אגודה שנכנסו לאומן, עם הם לא היו שם היינו איך שהוא לקבל את התרוצים שלכם, זה כבר לא עובד עלינו
פשוט מגעיל לבחור לכם.
אני גם הייתי בוחר ג', הפעם אני ומשפחתי בוחרים ט'.

הפעם הזאת אין סיכוי שאצביע, ואם כן אז ג' וש"ס האחרונים ברשימה אצלי. לא נשכח ולא נסלח.
ללא ספק הפעם יחסר אלפי קלפיות, ותראו את זה בתוצאות, ברסלב זה לא קהילה של 200 חסידים, זה קהילה של כשמונים אלף חסידים והיו צריכים לעשות יותר, לכה"פ לאשר טיסות כמו שאישרו לבחריין ולאיחוד האמירויות. כמו כן היו צריכים לעזור לאלו שכבר נתקעו בבלארוס, כמו שעכשיו המדינה עזרה למדינה באפריקה, ולאזרחים הישראלים שנתקעו בבלארוס המדינה לא עזרה. חכי"ם נחמדים היה לכם ללמוד מהצלב האדום הידוע לשמצה, שהוא כן עזר לנו בבלארוס, ואתם הזנחתם אותנו.
לדעתי מי שחושב על כבוד שלרבינו, הגיע כבר הזמן להפנים שהחכי"ם מתכוונים רק את הג'אב שלהם.

לא מתאים לאתר חרדי כ-jdn להכניס תגובות ארסיות מהסוג דלעיל !
והם כנראה מאורגנות.
לא ווינט פה !

אני כן אצביע
כי אני חושש מכל אשר יורוך
ואני בטוח שרבנו היה מורה להצביע

אבל אתם חברי הכנסת החרדים יש ציבור גדול שבז לכם והולך להצביע סמוטריץ או להמנע
אתם בהתנהגותכם קניתם את זה ביושר
מה תענו ליום הדין על חילול שם שמים שנגרם בגללכם

נשיא אוקראינה עצמו אמר שביקשו לו לחסום אותנו, ורוני גמזו, אמר שבכירים חרדים ביקשו לו לחסום אותנו, אז מה זה כל הקשקוש, בפרט שבשנה הבאה ממילא נוכל לנסוע גם בלי עזרת החכי"ם החרדים, כי מחצה של הציבור כבר התחסן ומי שהתחסן יכול לנסוע לכמעט כל מדינה בעולם, ועכשיו הבג"ץ שלהם כאן פסק שכל אזרח יכול גם מי שלא התחסן. ולא צריך בשביל זה את עזרת דרעי, שמי שמבין בפוליטיקה המהלך שלו עוד יכול לקלקל לנו בשנה הבאה לאלו שלא התחסנו, וזה יהיה על גב דרעי.
לדעתי חבל שהחכי"ם כל הזמן מנסים לתמחר איתנו, לדעתי הם צריכים לעסוק איזה ח"כ יצטרך לוותר על תפקידו בגלל שיחסרו הרבה קולות.
ולגופו של עניין אני לא רואה שג' או ש"ס הם רחוקים מהמזרוחניקים – החכי"ם החרדים כל הזמן מנסים לקושש קולות מהמזרחי ומראים להם שהם באותו אג'נדה כידוע, הן לגבי ההתנחלויות, והן לגבי הגיוס, והן לגבי שילוב החרדים באקדמיה וכו'. אז אם כן למה לבחור את ג' או ש"ס על פני סמוטריץ'.

אוי כמה שטויות אתה כותב,
ברסלבר חוסיד אסור לו לתת יד למפלגות החרדיות שלא עזרו מספיק ואולי גם הפריעו לראש השנה של רבינו

חכי"ם נחמדים חוץ מלחסום לנו את אומן ולסגור בתי כנסיות, ותלמודי תורה, וישיבות, וקנסות למחותנים, ולאסור בריתות, וחתונות לא עשיתם כלום בחצי שנה האחרונה, ובסגר האחרון הסכמתם רק על חמישה מתפללים בעוד שלשאר דברים הסכמתם ליותר, על אף הנגיף החמור שהשתולל.
אני כבר בגיל חמישים, ואפשר לומר ברורות ג' וש"ס של היום הם לא אלה שלפני עשר עשרים שנה, והדברים ידועים. אבל כל השנים זה עדיין לא מנע ממני מלבחור בכם, אבל בבחירות הבאות עקב סגירת אומן הקדושה, אני פשוט מפסיק עם האמונה העיוורת הזאת.
ועד עכשיו אני עוד צריך להסתובב עם סמרטוט על האף וכו' ואתם יושבים לכם בשקט.
ואולי תסבירו לי למה הנכדים שלי גם הילדים קטנים כמעט לא למדו במשך השנה האחרונה? ולמה הילדים הקטנים צריכים ללמוד בחיידר עם הסמרטוט הזה?

כל מילה אמת!!
איזה קול שפוי
פרוש ודרעי נשכבו על הגדר לעזור לברסלב,
כואב לראות את הבגידה…

והמגיבים בשכר של סמוטריץ שבו בשקט…
אתם לא מייצגים אף אחד,
לא תעבדו עלינו

אם זה היה באשמת גמזו
אז איך הם מתחייבים שהשנה יוכלו לטוס????

צודק ,רק מחזק כמה לא להצביע השנה
כשהחכי"ם החרדים ירגישו את זה בבחירות היחס ישתנה ולא יזילזלו ברגשות של מאות אנשים .

כתבה שמשכנעת לא להצביע להם.
השקר לא יעזור פה, יעקב מלמד.
היה מתוה שאפשר הגעת אלפים באופן בטוח. וזה היה יותר טוב גם מבחינת הבריאות כי בלי מתוה היו אלפים במירון ובבלרוס ללא כל פיקוח. כך שגם מבחינת הקורונה עדיף היה לקבל את המתוה.
אבל גמזו בשליחות חלק מהח"כים החרדים הכשילו את זה.
דרעי צייץ מראש ש"השנה אי אפשר" ובכך חשף את כוונתו להכשיל את הדבר!!! יודעי דבר אומרים שאף אמר שהוא ישכב על הכביש כדי למנוע את הקיבוץ.
יקי אדמקר פרסם בשם גמזו שמה שהוא עשה זה בגלל שפוליטיקאים חרדים ביקשו ממנו!!!
אז למען כבוד רבינו הקדוש, שצוה לנסוע אליו לר"ה, (וכשמילאנו את ציוויו כמו שנאמר "ועשית ככל אשר יורוך" אזי לא נקפתם אצבע ולא ניצלתם את כוחכם והותרתם אותנו על גבול בלארוס בקור) ראוי שחסידי ברסלב ימחו ולא יצביעו, ובפרט לא לש"ס שלא רק לא עזרו אלא אף חיבלו ופגעו במאמצים.
לא יודע מה לעשות בפועל (לא להצביע או להצביע לסמוטריץ' כדי לשמור על הגוש), אבל כתבה רצופת שקרים כמו זאת דווקא משכנעת להיפך.

הפעם נצביע ט לסמוטריץ או שס ג' בטוח שלא לא ניתן לנציגים שמתיימרים להיות "חסידיים" לעשות צחוק מרבינו הקדוש
.. מעניין כמעט כל החסידויות קיימו טישים , שמחות , ואירועים.. ורק לברסלב סגרו את השמיים ללא הפיכת שולחן הממשלה מצד יהדות "התורה" 🤑🤑🤑🤑🤑

גם לא שכחנו את החגיגות והחתונות בדובאי כולל מצד גדוילים מהליטאים . וכן מצד החילונים בכללי ..
וכן אין הרבה הבדל בין ט שהחזרת אחר קולות חרדיים לבין ג שעשתה בדיוק את אותו הדבר בבחירות האחרונות …

חע

חסידי ברסלב. לדעתי ה' שולח לכם ניסיון. הרי אם הייתם מרגישים נבגדים מהח"כים החרדיים למשל בעניין כספי ודאי הייתם נעזרים בעצות של רבינו לעזוב את מדות הכעס והנקמה ומצביעים למי שבאמת הכי דואג ליידישקייט ותורת ה'. (גם אם הם לא מושלמים אין בכנסת מי שידאג ליידישקייט יותר). אלא שה' שלח לכם הניסיון הכי קאה – בעניין אומן. האם
תתנו לס"א להשתמש דווקא באומן של רבינו לגרום לכם לעשות את העבירה הגדולה הזאת לדפוק את היידישקייט? תחשבו אם רבינו היה אומר לכם לכעוס ולהתנקם?

ליוסף, אם זה היה באשמת גמזו, אז השנה אפשר להתחייב כי אין כבר את גמזו,
חסר שכל אתה…
מי שלא מצביע ג' הוא כפוי טובה, התרוצים פה למעלה נשמעים מהגנון, אכלו לי שתו לי, אומרים לי ללכת עם סמרטוט על הפנים….
נו נהייתם מעדת המתלוננים במדבר?

רק אל תבואו בתחנונים לחברי הכנסת החרדים אחרי הבחירות, אם יראו שקהילות שלמות של ברסלב לא הצביעו להם,
לא יהיה עם מי לדבר…
תחפשו תחברים החדשים שלכם
ואל תתפלאו אם יגבילו את אומן ל1000 איש וזהו.

הקישקוש (הכתבה) הזאת הרגה כל סיכוי שמישהו מנפגעי ברסלב יצביע בבחירות.
יעקב מלמד (+ JDN) – רצחתם לגמרי את האפשרות שעכשיו מישהו יצביע.

הבעיה מתחילה שאתה או אתם חושבים, שאנחנו בלחץ אם לא תצביעו.
התשובה שלנו היא, לא! אחד גדול.
אתם לא מאיימים עלינו כשלא תצביעו, אתם מאיימים על עצמכם בלבד.
כי והיה ולא תוקם פה ממשלה, אז הנסיעה לאומן תהפוך לחלומות באספמיה, למה מי יתן לכם לצאת מהמדינה, לפיד? ליברמן? מיכאלי? הורביץ? לכו לישון על האף..
היחידים שיפגעו מחוסר ההצבעה שלכם, זה אתם בלבד!
כי אנחנו כבר השלמנו עם העובדה שאנחנו לא מעניינים אף אחד.
אבל אתה או אתם שמאמינים ובטוחים שמישהו סופר אתכם, אז תתפללו חזק שהיקיצה לא תהיה כואבת מידי..
בוקר טוב!

אני הייתי על הגבול בבלארוס, דרעי ליצמן היו נגדנו ושלחו נציגים לשכנע אותנו לחזור לארץ כי לאומן לא ניכס, הם שיתפו פעולה עם ביבי כדי להחניף לו כרגיל, ככלל בברסלב מי שנגד הנסיעה לאומן הוא האוייב של הברסלבים, אז אם דרעי וליצמן הדיעו לנו במעשה כי הם נגד רבינו וראש השנה שלו, מה הם באים עכשיו להתחנף תסתדרו לבד בלי הקולות שלנו, לכו לביבי שירחם עליכם וגם לטענה של הגדולים אומרים לבחור, יש הרבה גדולים שאמרו לא לבחור ומכיוון שאני חסיד של רבינו קודם כל ! אז לו אני מחוייב להקשיב, ועל כבודו למחות, ומי שנגדו שלא יבוא לבקש את עזרתינו ובזה שאני לא יציע למפלגות החרידיות אני מוחה על כבוד רבינו שנרמס בושו לכם חכי"ם שמקשיבים לביבי ולא לצדיקים כמו רבינו בושו והיכלמו

לחיים, יש לי עצה יותר טובה למחות על כבוד רבינו. תקח חפצי קדושה של בתי כנסת של כל החוגים האחרים של היהדות החרדית ותזרוק אותם לכביש לעיני כולם. כי זה מה שאתה עושה כשאתה לא מצביע. האם רבינו היה רוצה שבגלל כעס על אי נסיעה לאומן תבזה את התורה? וחוצמזה האם הציונות הדתית כן תדאג לך לאומן? ואולי אתה בכלל מעדיף את לפיד. זאת תהיה נקמה מתוקה – ממשלת לפיד! אהה! האם זה מה שאתה באמת רוצה?? זה יעשה אותך לברסלבר טוב??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture