צילום- אלעד מלכה

גנץ: "שבירת העמימות קשור לעונת הבחירות – זה גורם נזק" • צפו

יו"ר כחול לבן תקף את אי השמירה על עמימות: "נסדקה מדיניות העמימות - זה נראה כאילו לצד הצורך המבצעי עושים סיבוב פוליטי". על המצב בדרום: "יתכן שצריך לחזור לסיכולים ממוקדים גם בהינתן שזה יכול להביא אותנו למערכה, כדי להחזיר את השקט לתושבי הדרום"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"


צילום: התאחדות התעשיינים בישראל‎

יו"ר כחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ בני גנץ, התייחס הבוקר לסבב ההסלמה אמש בצפון ושיבח את פעולות צה"ל: "יש כמה מבחנים להצלחה של פעולה והעיקר הוא להצליח להביא להישגים ומהלכים שיוצרים הרתעה תוך הימנעות מהידרדרות למערכה רחבה – במובן הזה צה"ל בראשות הרמטכ"ל כוכבי עשה פעולה מצוינת. אני סומך עליהם שימשיכו לעשות כך".

מנגד, גנץ תקף את ההתנהלות השגויה לטענתו באי שמירה על עמימות: "לצד זאת, במהלכים שכאלו חשוב שיהיה יותר מעשה ופחות מעשיה, וכאן נסדקה מדיניות העמימות. שר בקבינט מתראיין וחושף מידע תוך כדי פעולה, וראש ממשלה שיוצא לעיתונאים ומדבר על זה שאין נפגעים. זה נראה כאילו לצד הצורך המבצעי עושים סיבוב פוליטי. אני לא רואה סיבה למה היה צריך לעשות את זה. העמימות משרתת אותנו גם במקומות שבהם אנשים משייכים פעולות למדינת ישראל והאמינו לי, לא חושדים בפעולות מסוימות שנעשו על ידי שוויץ. יש לי הרגשה שחלק מנושא הדיבורים קשור לעונה שבה אנחנו נמצאים- עונת הבחירות".

בנוגע למצב בדרום אמר הרמטכ"ל לשעבר: "יש שתי אלטרנטיבות בדרום- שקט מוחלט בתנאים שבו הוא הושג בצוק איתן והשבת הבנים הביתה, או שקט מוחלט באמצעות הכרעה צבאית. במצב הנוכחי, יתכן שצריך לחזור לסיכולים ממוקדים גם בהינתן שזה יכול להביא אותנו למערכה, כדי להחזיר את השקט לתושבי הדורם".

יו"ר כחול לבן תקף את נתניהו על רקע חקירותיו: "לא נחבור לממשלת שחיתות לאומית עם נתניהו, נקים ממשלת אחדות לאומית עם גורמים נוספים על בסיס קווי היסוד שלנו. נתניהו שיחק בשימוע לפני הבחירות. אם אני לא ארכיב את הממשלה, לא יהיה שימוע גם אחרי הבחירות. הוא עסוק רק בעצמו – נתניהו דואג רק לנתניהו", את הדברים אמר בכנס התאחדות התעשיינים.

עמיתו, הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ גבי אשכנזי, התייחס בוועידה הכלכלית של כלכליסט למצב הביטחוני, "אתמול ירו טילי קורנט מלבנון ולשמחתי זה נגמר בצורה טובה. נתניהו עלה לצפון וערך מסיבת עיתונאים. לפני כמה חודשים ירו את טיל זהה בדרום ואזרח נהרג כשנסע בכביש בתוך גבולות המדינה- לא ראיתי אז את נתניהו מבקר בדרום ומדבר בתקשורת". לדבריו, "אני מאמין בגישה של עשייה ולא של דיבור. ביצענו סיכולים כבדים מהדבר הזה בעבר, גם בתקיפת הכור בחרנו לשתוק 10 שנים, כחלק מתפיסת הביטחון הלאומי".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר גנץ דקה תומך כשהשותף ההזוי שלו משתלח בצהל ודקה אחרי כן שוב משתלח . מה אתה מבין בלנהל מדינה ? מה אתה מכניס את עצמיך ואת יהיר הדפוק למערכת כל כך עדינה ומסובכת . הכתבת יונית בשאלה אחת טשטשה לך את המוח .. מה אתה יכול לעשות כנגד כל כך הרבה זירות חוץ מלומר . יו יו יו דידית יויויויודדית . אתה בלוף אחד גדול . ויהיר ההזוי והגאוותן האומלל יהיה ראש ממשלה . חס ושלום . אפילו לא שומר במסגד ברהט . אוי לנו ביום שאתה עם האיש השקרן שנפגע מחבילת עיתונים יהיה חלילה וחס יושב חלילה וחס ושלום בקרבת כסא ראש הממשלה . חס ושלום שהמשומד הרשע ישב בקבינט .. ואיווט הבוגד שהיה שר בטחון ולא עשה כלוווווםםם . למה? כי אין לו מושג בכלום חוץ מהכפשות ושנאת חרדים ..מגעיל

מר גנץ השותף של יהיר ההזוע והאומלל .. שאלת טריוויה אליך טרם תבחר אתה ויהיר להיות שומרים בשוק של רמלה עם אלה .. מה זה עמימות ? שאתה מדבר עליה בםוזה שח מבין . לך לך לפנסיה מה לך ולהכניס עצמיך לזירת ראש הממשלה .. כל שכן יהיר שירש את השנאה לחרדים מאבא שלו . הזוי מטושטש שכל

קודם כל שישמור על העמימות במפלגה שלו…..

קרנץ ויהיר ואיווט אנשים הזויים מהחלל .. צאו לנו מהחיים לכו לפנסיה רודפי כבוד וכסף . במיוחד איווט ויהיר המתחרים הגדולים שמקוששים קולות תחת מעטה של שנאת חרדים ומיזרחיים . טפו עליכם

אני מקווה שאתה לא תהיה ראש הממשלה !!!!
הכל משמים צה"ל רק היו שליחים! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טיפש הוא עושה את זה כדי לשמור על כוח הרתעה

הבן אדם לא יודע לדבר חסר ביטחון זז כל רגע ומנסה להראות עם הידיים מה שהוא לא מצליח להוציא בפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture