"עוצרים את ההפיכה השלטונית": אלפים הפגינו תמיכה בנתניהו

אלפים מתומכיו של ראש הממשלה התייצבו ברחבת מוזיאון תל אביב. השרה רגב: שלטון החוק אינו מעל לחוק". ח"כ זוהר: "רה"מ קיבל את חקירה שקרית ומעוותת". בין השלטים: "שי ניצן לחקירה", "בן ארי למעצר" ו"לא לדיקטטורה משפטית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אלפים הפגינו הערב (שלישי) בהפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבת מוזיאון תל אביב, בעקבות הגשת שלושת כתבי האישום נגדו בשבוע שעבר. חלק מהמפגינים נשאו שלטים אליהם נכתב: "משטרה ללא חוקים"; "נתניהו העם איתך"; "לא לדיקטטורה משפטית"; "שי ניצן לחקירה"; "בן ארי למעצר". למרות שלא הייתה צפויה השתתפות פוליטיקאים, השרה מירי רגב, חברי הכנסת מיקי זוהר ושלמה קרעי, הגיעו בהפתעה למקום.

ההפגנה נערכה תחת הכותרת "שומרים על המדינה, עוצרים את ההפיכה השלטונית. כולנו מאוחדים ודורשים את טובת מדינת ישראל ואזרחי ישראל". במהלך ההפגנה הוקרן סרטון ובו הוצגה דמותו של פרקליט המדינה שי ניצן ובסופו הופיע הכיתוב: "שי ניצן מושחת" ובקהל נשמעו קריאות כגון: "העם דורש צדק משפטי". הקהל קרא קריאות בגנות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ודרש את התפטרותו: "רוצים צדק".

השרה מירי רגב אמרה בנאומה כי, "אנחנו, מפלגה דמוקרטית, אולי הדמוקרטיה היחידה מבין כל המפלגות בישראל, מפלגה שמאמינה בבית המשפט ואומרים תמיד כי יש שופטים בירושלים. ושופטינו ורק הם יכריעו, ורק הם הסמכות העליונה, לא התקשורת, לא הפרשנים, לא הציצנים, לא הטוקבקיסטים, לא אירגוני השמאל, לא הכסף של האיחוד האירופי, רק השופטים".

"כמובן מעל כולם אתם אזרחי ישראל, אתם ורק אתם תקבעו מי יעמוד בראש המדינה הזו, אתם עם הפתק שלכם תקבעו כיצד אתם רוצים לראות את ההנהגה שלכם. לכם יש את הנשק הכי חזק, את הפתק שלכם את הפתק שתכניסו לקלפי אף אחד לא יקח. צריכים גם את ההחלטה שלכם לכבד, גם ההחלטה שלכם היא פסק דין חלוט שלא ניתן לערער עליו, ולא ניתן לזרוק אותו במחי יד".

עוד הוסיפה רגב כי, "אתם כועסים ובצדק, והכעס שלכם לגיטימי, אבל אסור שהכעס הזה, אסור שהזעם הזה, אסור שתחושות האכזבה הללו, יגררו לפגיעה בשלטון החוק. אני רואה כאן כמה שלטים שאין להם מקום, אולי משהו שתל אותם , תורידו אותם אין להם מקום כאן. אנחנו מאמינים כולנו בשלטון החוק, אנו מאמינים במדינה. אבל אנחנו מאמינים שגם הרשויות לעיתים טועות, אנחנו מאמינים שנדרשת ביקורת. נשמת אפה של הדמוקרטיה היא איזונים ובלמים. נראה שמישהו פה לחץ חזק על הגז ואנחנו צריכים לבלום אותו .

"בנימין נתניהו ראש הממשלה שלנו שמוביל אותנו כבר למעלה מעשור להישגים חסרי תקדים, הישגים כבירים שלא ידעה המדינה הזאת מעולם. שומר ישראל אמיתי, שומר הדמוקרטיה, דמוקרט בנבכי נשמתו, לא יתן לפגוע בדמוקרטיה הישראלית ויעשה הכל כדי לשמור על מדינת ישראל, עם ישראל והדמוקרטיה הישראלית. גם הוא מאמין כי הצדק ינצח ויש שופטים בירושלים".

רגב התייחסה להתנהלות גדעון ואמרה כי, "חברי הליכודניקים, בערב הזה בתקופה הזו אנחנו צריכים להיות מאוחדים כולנו סביב ראש הממשלה נתניהו , כל המלחמות מבית , הפיצולים הפלגנות רק מחלישים אותנו והם לא מנת חלקנו. הם שייכים לשמאל. בואו נצא מכאן ונפגין אחדות , סולידריות ורעות שהובילה אותנו להשגים שאנחנו כל כך גאים בהם ביחד נעשה ונצליח".

יושב ראש סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר שנכח בהפגנה הצהיר מול הפגינים כי זהו "ערב שייזכר בהיסטוריה של המדינה. העם אמר שלא שותקים כשרואים משהו עקום ומעוות. רוצה למסור בשם ראש הממשלה שהוא אוהב, מעריך וגאה בכם". ח"כ זוהר המשיך בטענה ולפיה "אנחנו לא רוצים לתקוף את שלטון החוק. אין מטרה כזו. אנחנו רוצים לחזק מערכות שלטון החוק. איך נחזק אם לא נטיח ביקורת? אם לא נעמיד את המערכת על טעותה? האם נאמר הכל בסדר כשרואים עיוותים רבים? האם נשתוק?".

ח"כ זוהר עוד הצהיר בהפגנה "אין לנו מערכת אחרת. לא יכולים להחליף אותה אבל יכולים לתקן אותה. שלא יהיה מצב שרה"מ, שצריך להתייחס לחקירה בחרדת קודש ואנחנו אומרים דברים איומים ונוראיים. עדי מדינה שיוצאים אחרת מחדר חקירות. הדעה של מאות מיליונים על מה? על סיקור אוהד הדברים הללו חצו כל גבול. גורמי השמאל המציאו קונספירציה. התקשורת ניפחה ומערכות האכיפה נפלו קורבן למזימה של התקשורת הישראלית. לא ניתן לשקר לנצח את האמת".

מיקי זוהר נואם בהפגנה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ שלמה קרעי אמר כי "יש ניסיון לבסס שלטון חלופי של פקידים, שופטים ויועצים משפטיים, במקום נבחרי הציבור. אנחנו כאן כדי לא לתת לזה לקרות. חברי כנסת לא אמורים להפגין, וודאי לא מפלגת שלטון. אבל, לצערי, מפלגת השלטון היא כבר לא אנחנו. מפלגת השלטון היא שי ניצן, בגצ ושות'. בגצ כבר מתיימר לפסול חוקי יסוד. הוא רוצה לקבוע שמדינת ישראל לא תהיה מדינת הלאום של העם היהודי".

עוד הוסיף, "גדעון סער קורא לראש הממשלה להתפטר או להיכנס לתהליך הדחה בתוך הכנסת הנוכחית. מי צריך להתפטר? זה שקיבל רק לפני חודשיים את אמונם של יותר ממיליון ומאה אלף ישראלים או זה שמנסה להדיח אותו? מכאן נאמר לו ולכל אלו שהרעיון המופרך הזה עובר במוחם הקודח: ראש הממשלה לא יתפטר בשום אופן, החוק לצידו. על פי סקר שפורסם היום בוואלה, רוב העם איתו, 82% ממצביעי הליכוד מאמינים בדרכו".

"תהליך הדחה באמצעות פריימריז בכנסת הזו הוא גניבת שלטון מלמעלה ממיליון איש שהצביעו מחל בראשות נתניהו. מה אנחנו מפלגת העבודה? פריימריז יתקיימו באופן דמוקרטי אם נצא לבחירות. פריימריז שבהם ראש הממשלה ינצח בעזרת ה'", אמר קרעי. לדבריו, "אני חוזר וקורא לשרי הממשלה הרלבנטיים להקים ועדת חקירה ממשלתית עכשיו, זה בסמכותם, לפני שיהיה מאוחר מידיי".

מוקדם יותר היום החליטו מארגני ההפגנה שלא להזמין פוליטיקאים מהליכוד או גוש הימין לנאום או להשתתף באירוע. זאת, לאחר שנודעה ההיענות הנמוכה של ראשי הסיעות בבלוק הימין וח"כים בליכוד להגיע להפגנה. יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר כי, "הזכות להפגין וחופש הביטוי – נשמת אפה של הדמוקרטיה. בדמוקרטיה בריאה לכל אדם יש זכות להביע את דעתו באופן חופשי. בדמוקרטיה בריאה ראש ממשלה לא מארגן הפגנה נגד מערכת אכיפת החוק עליה הוא אחראי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן. לרחובות. בצעקות. בדרישה לצדק.
וזו רק ההתחלה.
אתם השמאלנים לא תצליחו להפוך את השלטון. כי לחוסר הגינות שלכם יש גבול.
לבררנות היתר שלכם יש השלכות שאנחנו נעצור.
לא תחריבו את הערכים ההיסטוריים של עם ישראל. רדו מהשלטון חיש קל כי חהרוס אתם יודעים. אין לכם רצון לבנות.כי אין לכם חלק בעם ישראל. לכו חזרה לתפוצות.חיזרו לגלות. כי ארץ ישראל מקיאה אתכם. שמאלנים ומקטרגי ביבי נתניהו החוצה!

על החרדים להצטרף בהפגנה מקבילה עם הפרדה, אז גם הדתיים יבואו ועוד הרבה חילונים, ביחד זה כשתי מיליון איש, וזו תהיה מכת מחץ לשלטון החונטה המשפטית.
נשוא ההפגנה לא צריך להיות ביבי, ביבי עצמו הגן אליהם כל השנים ! אלא להפיל את שלטון הבגץ.

אין כאן כל כך תמונות , אבל באתרים אחרים ראיתי שיש בקהל המון דתיים לאומים שבאו להגיש לביבי את הלחי השניה,
כדרכם מימים ימימה.

אני רואה שמקצת מהחרדים מתחילים לחשוב שכאילו ביבי אוהב אותם,
והם מיתממים לאהוב אותו בחזרה.
חה חה חה.

ל "פרשן בגרוש"
אתה כנראה לא מבין את התמונה זה מלחמה של ימין או שמאל אם זה לא יעצר פה נגמר הסיפור של הימין… איזה לחי ואיזה שניה אתה מדבר

נסיון השתלטות מובהק של פקידים ,כביכול בשם החוק,,,רבונו של עולם פתחו נגדו 20 חקירות וברור שיצא אחד מפוקפק,וזה כמו שיירטו בסוריה לפני שנה וחצי מטוס f16,ברור ,ירו עליו 20 טילי נ"מ אז ממה הפלא שאחד התפוצץ קרוב למטוס.זה רק מראה לנו כמה אנחנו צריכים משיח, הוא יבוא על אפם וחמתם של הבג"ץ

לאיש השפוי שמתיימר להיות שפוי . אתה פשוט שיכור ואוליי מסומם . אבל שפוי חחחח בטוח שלא . אוליי תלך להבדק אצת פסיכייטר

למג פרשן בגרוש . זה נכון אתה פרשן בגרוש וגם דעותיך שוות גרוש ולא יותר . כך שאתה חסר משמעות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture