Flash90

עוצמה יהודית פועלת לצירוף 'יחד' ו'נעם' לאיחוד עם הבית היהודי

בבית היהודי פנו למפלגת נעם וביקשו שתבחן ריצה משותפת בבחירות, אך היא סירבה בטענה: "אנחנו לא שותפים במשחק הורדת ידיים עם סמוטריץ". בנוסף גורמים במפלגה הציעו לשר לשעבר אלי ישי להגיע למו"מ כדי לסכם על ריצה משותפת בבחירות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הניסיונות לאחדות נמשכים: בכיר בסביבת יו"ר הבית היהודי, שר החינוך רפי פרץ, פנה ביום שישי האחרון באמצעות גורם נוסף למפלגת נעם, וביקש לקיים פגישה כדי לבחון ריצה משותפת בבחירות. בנעם סירבו משום שלדבריהם הם "לא שותפים במשחק הורדת ידיים עם סמוטריץ'". כך דווח באתר 'וואלה'.

בסביבת פרץ טענו בתגובה: "הם פנו ואנחנו סירבנו". גורמים במפלגתו של פרץ מתחו עליו ביקורת בעקבות כך, ותהו מדוע שנעם תחבור אליהם אם יו"ר מפלגתם, רפי פרץ, המקורב למייסד נעם הרב צבי ישראל טאו, כבר עומד בראשם.

בתוך כך, 'בערוץ 7' פורסם כי גורמים בבית היהודי הציעו לשר לשעבר אלי ישי להיכנס עימם למשא ומתן על מנת לרוץ יחד בבחירות הקרובות עם עוצמה יהודית. ממפלגת יחד נמסר בתגובה כי "לא היתה שום פניה רשמית מהבית היהודי. יחד עם זאת אנו בעד החיבורים בגוש הימין על מנת להציל את גוש הימין".

כזכור, יו"ר 'הבית היהודי', ח"כ רפי פרץ ויו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר סיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. על פי ההסכם, עוצמה יהודית מקבלת את המקומות 3, 6, ו-9, ללא תזוזה במקרה והאיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ' מצטרפת, שתקבל את מקומות 2, 5 ו-8. הבית היהודי מקבלת על פי ההסכם את מקומות 1, 4 ו-7.

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ אמר כי, "יש לנו מחוייבות למחנה הימין, אסור שקולות ימין ילכו לפח. הבחירות האלו גורליות לממשלת הימין ולציונות הדתית. הצורך באחדות היא צו השעה. אנו מאחדים את השורות ויוצאים יחד קדימה. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות".

לפני כשבוע הודיעה מפלגת 'נועם' הודיעה מפלגת נעם שהיא שוקלת להתמודד בפריימריז לרשימה ציונית דתית מאוחדת בהודעה נכתב: "מפלגת נעם החלה לבחון בימים האחרונים אפשרות להתמודדות בפריימריז העתידים לרשימה המאוחדת של הציונות הדתית. במידה ובנעם יחליטו להצטרף למהלך בכוונתם לבקש את תמיכתם של כ-40,000 התומכים, אשר חתמו על תמיכה במפלגה בבחירות האחרונות, ברשימת המועמדים שנעם תציג לפריימריז. אם המהלך אכן יבשיל, ריבוי המתפקדים צפוי להציב את מועמדיה של נעם במקומות גבוהיים ברשימה המאוחדת שתקום. ציבור תומכי נעם הינו ציבור גדול ומגובש אשר מאמין בערכי הציונות הדתית, ובדגלים שנעם מרימה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל למה להכניס את אלי ישי? בשביל שהוא וכל משפחתו יצביעו "טב" ? אם כבר תכניסו אותי אני יש לי משפחה יותר גדולה מאלי ישי אני וכל אחד מקוראי JDN יש יותר קולות מאשר אלי ישי בגלל שאלי ישי נהפך באיזה שהוא מקום לבושה

אני בעד

רעיון גאוני יביא הרבה קולות לימין

בקיצור הבית היהודי הפך לבית לכל הקיצונים המטורללים

כל מפלגה זה עוד מריבה

הגיוני ומקובל, פוליטיקה של שני האנשים הכי הגונים בפוליטיקה הישראלית, אנשי עקרונות וערכים,הרב קפי פרץ ת"ח אמיתי איש רב מעש טייס יסעור ולמד לימודי הלכה
ברמה, לא מתפשר בעינייני הלכה כחוט השערה, אגב שהוא היה רב ראשי, הוא סירב ללכת לכנס גיוס בנות דתיות לאומיות, למרות שידע שמתוקף תפקידו בוא כאילו חייב ,ושגם התקשורת תצא נגדו, אך הוא לא נירתע, ואמר שמרן החזון איש ועוד רבנים אמרו שאסור לבנות להתגייס,אשריך חרדי אמיתי ולא בלבוש

יהודה

אלי ישי לראשות הממשלה הספרדית ס"ט

אלי ישי חייב לייצג עוד זרמים וטוב החיבור הסה

כבר הצעתי ובקשתי בעבר, ואני בטוח ששותפים לבקשתי רוב הקוראים הבוגרים. בטלו בבקשה את מדור התגובות הרדוד המשקף דעות קטנוניות של כמה קוראים מובטלים החוזרים על עצמם בשמות שונים.

בושות מה שקורה עם יחד, בבסיס הם מצביעי ש"ס, בבחירות הקודמות הצביעו לג׳, ועכשיו אולי "הבית היהודי", רק אני רואה את האבסורד? זה לא סוד שהרבה מבוחריה החליטו בכלל להצביע "ליכוד" ככה זה שאין קו ברור, ה"י.

אלי ישי הנשמה ראוי להיות בכנסת ישראל איש זך ונקי וכול דיבור עליו הוא לשון הרע גמור הגיע הזמן שנתחבר כולנו באהבה אמיתית

אני חייב לומר שרפי פרץ אדם מושחת ביותר הוא הכי לא משופשף בפוליטיקה ולוקח לעצמו מקום ראשון מנובל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture