Hadas Parush/Flash90

גנץ: "נעשה כל מה שהתוצאות והחוק מאפשר לנו בכדי להחליף את השלטון"

יו"ר כחול לבן סירב להשיב על האפשרות האם ינסה לקדם ממשלת אחדות או יסכים לשבת עם נתניהו: "כרגע אנחנו ממתינים כמובן לתוצאות האמת, יש לנו עוד 24 שעות". גנץ בישיבה הסגורה: "אני לא אשב בממשלה תחת אדם שיש נגדו כתב אישום"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר הערב בתום ישיבת הסיעה של כחול לבן כי ,"סיימנו עכשיו ישיבה של כל כחול לבן, כל חברי הכנסת חוץ ממי שבמילואים, הייתה ישיבה חשובה, עשינו סיכום ראשוני של הבחירות. כרגע אנחנו ממתינים כמובן לתוצאות האמת. מה שאני יכול לומר לכם, שאנחנו נעשה כל מה שהתוצאות והחוק מאפשר לנו בכדי להחליף את השלטון, יש לנו עוד 24 שעות".

גנץ, שבכניסתו לישיבה לדבר עם העיתונאים, סירב בצאתו להשיב לשאלות הכתבים במקום האם ינסה לקדם ממשלת אחדות או יסכים לשבת עם נתניהו. על פי דיווחים ב'ויינט' ו'וואלה', גנץ אמר לחברי הכנסת בחלק הסגור של הישיבה: "אני לא אשב בממשלה תחת אדם שיש נגדו כתב אישום", אך כאמור, מול המצלמות הערב סירב לפסול את האפשרות שיישב תחת נתניהו.

מספר 2 בכחול לבן, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, היה ברור יותר וחד משמית: "לא נשב תחת נתניהו, וגם לא אף אחד מהרשימה", אמר בכניסתו לישיבה. " קבענו את זה מראש", הוסיף על מטרת ההתכנסות. "יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. כמו ששמתם לב, ביבי כהרגלו מיהר עם הכרזת הניצחון. אין לו ממשלה עדיין. אנחנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים, והחלטות אנחנו עושים ביחד".

גנץ התייחס הבוקר לתוצאות האמת הראשונות ואמר כי, "תוצאות הבחירות הולכות ומצטברות. ניכר שלנתניהו אין אפשרות להרכיב ממשלה. אנחנו מחויבים למדינת ישראל ומכבדים את החלטת הבוחר" גנץ הוסיף: "נעקוב אחרי התפתחות תוצאות האמת ונראה לאן נקח את זה משם. מה שהציבור צריך לזכור הוא שהיינו מחויבים, נותרנו מחויבים, ונישאר מחויבים גם בהמשך".

מוקדם יותר היום הכחישו חברי הכנסת יועז הנדל, צביקה האוזר ועומר ינקלביץ' את השמועות בדבר הצטרפותם לגוש הימין. הח"כים הנדל והאוזר ממפלגת תל"ם צייצו כי לא קיבלו פנייה מהליכוד. "לכבוד רב סרן שמועתי, באשר הוא שם. לא פנו אלינו. לא יפנו אלינו. הם יודעים למה". גם ינקלביץ' צייצה: "הכול שמועות, לא יקרה".

כזכור, מספירת 92.6% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עם 32 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס 10, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 59 מנדטים. במהלך הערב, הליכוד הפסיד מנדט לטובת הרשימה המשותפת וגוש הימין ירד ל-59, אך המפה שוב התהפכה.

במדגמים שפורסמו אמש הליכוד מקבל בין 37 ל-36 מנדטים, כחול לבן 34-32, הרשימה המשותפת 15-14, שס 9, יהדות התורה 7-8, ישראל ביתנו 6-7, עבודה-גשר-מרצ 6-7, ימינה 6. גוש הימין עמד בכל המדגמים על 59 מנדטים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן כי אתה גם פוליטיקאי מדופלם בעל ניסיון עשיר ממד שועל פוליטי ותיק וכשרוני????

אהה ושחכתי אתה גם נורא רהות ולא מגמגמגמגם

?????

תקשיב מר האלוף החמצות זהו תתחיל לחשוב על כיון היציאה כן מאותו הדלת שיצאו בוזי אהוד ברק וזה שלא מכבר היה יושב ראוש העבודה שנאבדה זה שהחליף אותו נו היה לו ספם לא מכבר איך קוראים לו זה שהסתכל במשקפת סגורה

ככה מגיב מי שלא מסוגל לצאת בכבוד מההפסד כמו רון קובי ועופר ברקוביץ(למי שזוכר).
ישראל צודק

התרחיש ההגיוני מכולם אם גוש הימין מקבל פחות מ60:
נכון שגנץ וליברמן התחייבו שלא יישבו עם הערבים אבל הם עדיין יכולים לשתף פעולה בכנסת ולחוקק חוק שראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום חייב להתפטר. והשלב הבא זה הקמת ממשלת אחדות בלי ביבי.

אל תשכח להסתכל היטב לנתניהו בעיניים תוך כדי שאתה הולך הביתה. או שבאמת תלך לבית בבלפור ולו בשביל זה.

גנץ הגנב שריקן את קופת הרווחה בשיתוף עם אלשיך ומנדלבליט . גנץ האיש המעוות שכל יחד עם יהיר שמאלנים מפגרים שלא פרגנו לנתנייהו שהעם בחר בו . והינה עומד יונתן גפן זמר של שיכורים ומסוממים הוא והבן שלו חולי הנפש זמרים של קופים עם קול של חמורים קמו נגד נתנייהו ובוחריו ואמרו מילים שרק הנאצים אמרו על עם ישראל . ימח שמו של יונתן גפן וגנץ והבוחרים מעוותי השכל שהעם הוקיע אותם ולא רוצה אותם ושונא את הדרך שבא הולכים . יונתן גפן פח אשפה לא קוף אלא חזיר אנטישמי מגעיל מסריח ומכוער וזמר של חמורים . יונתן גפן עמלקי רשע מרושע צריך להוקיע אותך ואת משפחתיך הקופים . קיא עליך ועל אמא שלך . פח זבל .

גנץ הגנב פח אשפה חייתי לא אנושי העם הוקיע את השמאל המכוערים והאנטישמים שונאי ישראל . קיא עליכם ואיכס עליכם

גנץ: "נעשה כל מה שיועצי יורו לי לעשות. אין לי דעה משלי, ואני בור בפוליטיקה. לכן, בחוסר אחריות קולוסאלי, אני מחליט לא להחליט לבד, גם הפעם". סוף ציטוט…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture