צילום: דוברות הכנסת

המנדט של גנץ פקע ועבר ל-21 יום לכנסת: צוותי המו"מ ייפגשו שוב היום

יו"ר כחול לבן לא ביקש הארכה נוספת והמנדט פקע. אם לא יימצא מועמד מוסכם תוך שלושה שבועות - ישראל תלך לחירות רביעיות. צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן נועדו עד השעות המאוחרות במעון רה"מ ולא הגיעו הסכמה על הקמת ממשלה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הלילה בחצות (בין רביעי לחמישי) פקע המנדט שקיבל יו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת, בני גנץ, להרכבת הממשלה. זאת אחרי הארכה בן היומיים שקיבל ביום שני בערב מנשיא המדינה ראובן ריבלין. כעת עוברת ההכרעה לכנסת וכל ח"כ שישיג 61 חתימות יוכל לנסות להרכיב ממשלה במשך 14 יום, אם תוך 21 יום לא ישיג אף ח"כ את החתימות הנדרשות, הכנסת מתפזרת אוטומטית והולכים לבחירות בפעם הרביעית ברציפות.

צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן נפגשו הלילה במעון ראש הממשלה בירושלים כדי לנסות להגיע להסכמה על הקמת ממשלת חירום לאומית. הצוותים נפגשו בצאת החג ושוחחו במשך כ-5 שעות אך התפזרו ללא הסכמות. בהודעה משותפת לכחול לבן ולליכוד נמסר ש"סוכם כי הצוותים ימשיכו להידבר מחר (חמישי) במטרה להגיע להסכמה להקמת ממשלת חירום לאומית".

בפגישה בבלפור השתתפו מטעם כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן והוד בצר' כאשר עו"ד אבי ליכט מסייע להם מרחוק בזום. מטעם הליכוד השתתפו שר התיירות יריב לוין ועורך הדין יעקב אטרקצ'י. כזכור, בערב החג התכנסו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן עם צוותי המשא ומתן של המפלגות במשך שש שעות, אחרי פגישה קצרה יחסית שהתקיימה לילה קודם לכן.

ב'ווינט' דווח שבשיחות עם מקורביו אמר גנץ כי "אני לא באתי למו"מ לממשלת חירום לאומית כדי להתעסק עם בג"ץ אלא כדי לשמור על הדמוקרטיה. אני לא מוכן לעקוף את בג"ץ ולא מוכן להביך את בג"ץ". גורם בכחול לבן צוטט ב'מעריב' אומר כי "לא ניתן לנתניהו להפוך את ההסכם הקואליציוני להסכם חסינות". ב'חדשות 12' דיווח כי גורמים בכחול לבן אומרים כי הם ספקנים לגבי הצלחת המהלך וכי הם חשים ש"נתניהו לא רוצה לחתום"

ב'וואלה' דווח כי כל פרטי ההסכם סוכמו כמעט סופית, אך המחלוקת המרכזית שמרחפת מעל השיחות בשבוע האחרון, ועומדת במרכז השיחות הערב, נוגעת למעטפת החקיקה של ההסכם ולניסוחים המשפטיים. לפי ההסכם, עוד לפני השבעת הממשלה, יחוקקו שני חוקים שמסדירים את הרוטציה בראשות הממשלה ואת מעמד ממלא מקום ראש הממשלה, בתיקונים לחוק יסוד הממשלה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ לך הבייתה כבר נמאס מימך . אם הצלחת לבגוד בבוחרים שלך . אין סיבה בעולם שלא תבגוד בנתנייהו ובבוחרים שלך ובעם פעם שנייה ושלישית . זאת למדת משלושת הבוגדים שבראשם עומד איווט . מקום שני יהיר השקרן . ומקום שלישי הרמטכ"ל הכושל שהפקיר ובגד והעיד נגד חייליו שמסרו נפשם לשמור גם על בני ביתו ובני ביתם של עוכרי ישראל אוכלי חינם שקמים נגס העם ונגד החרדים ונגד הקב"ה דוגמת האיש הרע מרררר כסיף הרשע ומר פולק הצבוע שמקבל תקציב מהרשות הטרוריסטית האומלל . בושו והתביישו חוטאים רעים מתוסכלים והזויים .

עכשיו התגלה פרצופו האמיתי של נתניהו – גנץ עשה הכל למען האחדות והסכים לסכן את עתידו בשביל כך – ונתניהו לא מוכן לוותר על כיסאו כמלא נימה!

האנטישמי שונא החרדים מייסד הגטאות בישראל ניצל את הקורונה לא רק להשמיץ את החרדים אלא גם לתעתע באזרחי ישראל ובעיקר בגנץ המסכן שהתפתה להאמין לשקרן הפתולוגי הזה.

מר גנץ אם באמת עשית הכל כדי להיכנס לממשלת חירום ולעזור למצב הנורא והקשה .אז מר שקרן . תכנס ללא שהות בחי תנאים אם בא ת חשוב לך עם ישראל מר שקרן . מר בוגי ויהיר ןאיווט יש להם אג'נדא להפיל את נתנייהו ויותר מיכך לחמם כסא דל כבוד . אלו הרשעים לא איכפת להם מצבם של עם ישראל . הם עסוקים בלשון הרע ורכילות ופילוג וקירוב מלחמת אחים לפני המדינה ולפני הקורונה . שלישה רשעים מפגרים שמונעים משנאת הבריות ושנאת הקב"ה והחרדים . ובראש שנאת נתנייהו שהעם בחר בו למרות הקלישאות והשקר שלכם . הם רוצים ומבינים שאתם לא אופציה . גם לא בעוד אלף שנים בגלל השקפות השמאה והפילוג המתפורר שלכם . העם אומר את שלו כבר 40 שנה . אתם פאסה תם זמנכם . טומי לפיד העביר את לפיד שנאת ה' לבן שלו והוא הרשע הוסיף עוד ועוד וצרף למפלגתו בדיוק כפי שחזה נתנייהו את בוגי ואיווט עוזרי השטן .

גנץ לא מעונין להסתבך עם בגץ מובן לנו איזה תיק עומד מאחריו

נתניהו יצא ש-ק-ר-ן

תמשיכו להגעיל את העם ,כך יהיה קל למשיח לשכנע את כולם שצריך להחליף את הממשל למלוכה,לך תדע אולי איווט הוא החמור שמכין את הקרקע למשיח(למרות שהוא דומה יותר לחזיר אבל למי זה משנה?)

לא יודע אם נתניהו רוצה אחדות, מה שברור שגנץ סחטן ולא מגיע לו 20 תיקים ואפילו סגני שרים הוא רוצה כמו הליכוד, איזה תירוץ יש לזה?

הלואי שיהיה בחירות רק בגלל הפרקליטות שעושה פה מדינה גויית עם חוקים נגד הדת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture