ממשלת האחדות שהוקמה אמש היא לא ממשלה טובה לאף אחד / דעה

הממשלה שהוקמה אמש תחזיר את האחדות לאזרחים ותעזור לכולנו לעבור את משבר הקורונה, אך המחיר הכלכלי שאנחנו נשלם בעקבות כמות השרים וסעיפי ההסכם מוכיח שהחכי"ם מנותקים מהמציאות ואינם מכירים במשבר הכלכלי / ישכר זלמנוביץ'

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ב-26 בדצמבר 2018 אישרה הכנסת ה-20 ברוב של 102 מצביעים את התפזרותה של הכנסת, מדינת ישראל יצאה לבחירות כשאף אחד לא חלם ולו לרגע שיעבור 484 ימים עד שהפרלמנט הישראלי יחזור למסלולו הרגיל ותוכרז על הקמת ממשלה.

השנה וחצי האחרונים לקחו מאיתנו האזרחים את החירות הפרטית שלנו, החברה הישראלית התפזרה לרסיסים התפלגה ונקרעה לשסעים בעקבות מערכות הבחירות הרעילות שבאו אלינו אחד אחרי השני, את הפוליטיקאים שיושבים על מושבם בגבעת רם לא מעניינת הפילוג והשיסוע בעם אם זה יוסיף להם עוד כמה קולות בקלפיות.

הדבר שהצליח לאחד את רוב אזרחי מדינת ישראל הוא מצב החירום, ה-DNA היהודי כופה עלינו להתאחד בזמן חירום כדי לשרוד את התקופות הקשות והמורכבות, ממשלת האחדות שהוקמה אמש היא לא ממשלה טובה לאף אחד, באגף הימני מתייפחים על הוויתורים בנושא המשפטי, האגף השמאלי בולע את הגלולה המרה של ישיבה תחת חשוד בפלילים. הא ראיה שאכן מדובר בממשלת אחדות זה שני הצדדים אינם מרוצים מהתוצאה הסופית.

אחדות צורך השעה – נתניהו וגנץ חותמים על ההסכם

ע"פ ההסכם שנחתם אתמול הממשלה שתושבע בעזי"ת בעוד כשבועיים תהיה "ממשלת חירום" שפירושו קיפאון פוליטי, הממשלה תעביר את תקציב המדינה תתחיל להזרים כספים לאלפי עסקים ועצמאיים שקורסים וזועקים לעזרה, תשקיע את כל האנרגיות והמשאבים שלה ב"להחזיר ישראל לשפיות". הממשלה הזאת היא אכן ממשלה שתוכל לעזור למדינת ישראל, אך כשהקורונה תעבור מהעולם (בקרוב, אמן) נחזור כולנו לויכוחים והמריבות הידועים לנו מאז ומעולם כי זה טבע העולם.

אך, אם נעבור לזירה הכלכלית וההשלכות היוצאות מכך התמונה הרבה יותר מדאיגה, מדובר בממשלה מנופחת ובזבזנית בצורה מחרידה, 36 שרים, מעון רה"מ נוסף, טקסים ויצוגי כבוד ראוותנים, ועל זה צריך כל אזרח בישראל להתקומם ולשאול, "ריבונו של עולם מדוע?"

מדוע השרים והחכי"ם חיים בניתוק כ"כ מהמציאות הישראלית, מציאות בו אנשים שעד לפני כחודש ניהלו עסקים מצליחים ומשגשגים ובעקבות המשבר הכלכלי מצאו את עצמם רעבים לפת לחם פשוטו כמשמעו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ידע להרים טלפון ליובל כרמי, מוכר פלאפל מאשדוד ובעל החנות "פלאפל כרמי", שהפך לסמל הקריסה הכלכלית, מ"מ ראש הממשלה (בפוטנציה) בני גנץ ידע לצייץ מילים יפות על תמיכה בעסקים והזדהות עמוקה עם כאבם. אך האם אחד מהשניים חשב לוותר בשנה הקרובה על המשכורת המנופחת שהם מקבלים.

האם צמד הבניימינים חשבו שכדאי לוותר על הקמת מעון ראש ממשלה נוסף שיעלה מליונים לנו משלמי המיסים כדי להקל עלינו ולו במעט מהעול הכלכלי, היכן אתם 120 חברי הכנסת שנשלחו לכנסת כדי לעזור לאזרחים, מתניידים ברכבי שרד יוקרתיים, מחזיקים סוללות של יועצים ויחצני"ם, הממשלה מגדילה את כמות השרים בממשלה ל-36 שרים כאשר כל אחד מהם צפוי לקבל בממוצע 49,245 ש"ח (ברוטו) מידי חודש, וזה עוד לפני שדיברנו על לשכות מפוארות, רכב יותר יוקרתי, וכמובן תקציב מנופח למשרדים שלהם.

רכבי שרד ומשכורות מנופחים. צילום: Flash90

ראש הממשלה והשרים כולם וגם רובם של החכי"ם לא יגיעו לפת לחם אם יקצצו בשכרם בתקופה הקרובה, יש להם מספיק כסף שזורם אליהם בלי סוף בימי שגרה, מדינת ישראל זקוקה ל"ממשלת חירום לאומית" ולא ל"ממשלת ניתוק לאומית". העובדה שהמנהיגים שלנו אינם מכירים במצב הכלכלי הקשה שפוקד את המדינה, או במצב היותר גרוע יודעים ומעדיפים להתעלם ולשמור על המשכורת הקבועה שלהם, מוכיחה את רמת הניתוק של הממשלה לאזרחים שאיננה קשובה לצרכיו של האזרח.

חונן הדעת יעניק ברוב רחמיו בינה לשר האוצר המיועד והגורמים המקצועיים שישכילו לקצץ את מיליארדי השקלים שעוברים למסיבות מפוארות, ולשיפוצים בכנסת ומוסדות המדינה, לקצץ בתקציבים של משרדים שאינם חיוניים, לקצץ בטקסים וגינוני הכבוד המיותרים והיקרים.

שיפוצים במליאת הכנסת. צילום: פלאש 90

תקחו את כל הכסף ותעבירו לאברכי הכולל שהבנקים חונקים אותם, תעבירו את הכסף למאות אלפי משפחות שחיים מתחת לקו העוני בתנאים מחפירים, תעבירו את הכסף הזה ליובל כרמי מאשדוד, ולאלפי עצמאיים ובעלי עסקים אחרים שנפגעו מהמשבר הכלכלי, תעבירו את הכסף לדור השלישי שתקציב הפנסיה בקושי מספיקה להם לתשלום עבור מונית עד לקופת החולים הקרובה, תנו להם להזדקן בכבוד ותנו לנו את העתיד לחיות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי ישמע ומי יראה את מה שרשמת. תשכח מזה. עדיף ללמוד מאשר לרשום את זה, מיותר. ביטול תורה. הם בוודאי לא ישנו מאומה בגלל דבריך.

ישכר. יפה מאוד . כתבת
אבל מה זה מעון נוסף לרה"מ . זה קטנות זה רק להוריד את גנץ מהעץ שתלה את עצמו במערכת הבחירות .
העיקר שיש ממשלה . כל השאר שטויות

תגיד, עשית חשבון כמה עולות עוד בחירות לכל המשק הישראלי ובמבחן התוצאה לכל אזרח, גם לך??? וזה בלי קשר לכל מה שנלווה אליהם, קרי = שיתוק המדינה טוטלוס!!! זה נשמע יותר התלהמות של טירון מהאופוזיציה ממה שאמור טור 'דעה' להביע…

כל ההוצאות על כל השרים ביחד כולל הכל, לא מגיע למליארד שקל. הסכומים שהכותב מדבר עליהם הם מאד מאד שוליים לכמות הכסף שזקוקים לה בשביל מה שהוא פירט

זה נשמע סתם הסתה מנותקת מהמציאות, תן לנו מספרים אמיתיים של חיסכון מציאותי, ונראה אם בחישוב שנתי נגיע ליותר מכמה מליונים גג עשרות מליונים, שזה כלום ביחס לתקציב הכללי של המדינה, זה אולי תוספת חודשית חד פעמית של חמישים שקל בקצבת ילדים, ואם חסכנו בזה מערכת בחירות אחת הרווח הוא בעשרות מליארדים,
לשכות 'מפוארות' ורכבי 'שרד', זה באמת דברים שמעבר לסטנדרט הבין לאומי? אני לא בטוח…

הסכם גרוע ככל שיהיה הוא יותר טוב מהליכה לבחירות גם מבחינה כלכלית בחירות זה דבר יותר יקר מלהחזיק את כל השרים לתקופה ממושכת

הלכת על בטוח. כתבת בזבוזים, צברת אהדה ציבורית. חבל שלא נותנים לך לנהל את המדינה. אולי בסיבוב הבא.

מה נסגר אתך בחירות עולים פחות????

חשוב לי להדגיש, אני נגד ממשלת אחדות ולא מהסיבה שכתבת. לדעתי אתה טועה.. מערכת בחירות הוספת יקרה הרבה יותר מ36 שרים ו16 סגנים!

אין לחם ? איכלו עוגות !
אמרה עובדת מדינה באירופה למפגינים רעבים

הכל שווה כדי לראות את לפיד ואיווט האיומים נמוגים לתוך עצמם לדיראון עולם

אל תתקפו סתם את מי שאומר אמת
בחירות היו יותר גרוע אז ?
במקום לכרות שני ידיים כרתו אחת .. מה עכשיו הכל טוב ..?

חיים פה המון אוכלי חינם עם משכורות לשכות בעיקר שופטים סגנים וסגני סגנים מנכלים וסמנכלים שאוכלים את כספי המיסים שלנו ועוד מאשימים את המגזר החרדי שמקבל הכי פחות ממה שנותן

יפה מאוד ונכון מאוד. זה שאין בחירות נוספות מעולה, אבל זה לא אומר שעכשיו מותר לבזבז במקומות אחרים. טוב שרשמת מה שרשמת. יש דברים שהשתיקה יפה להם ,אבל כאן צריך להציף את הדברים, בסוף זה כן משפיע.

הקורונה לא תעבור מהעולם. לצערי זאת רק ההתחלה. והמשיח?
המשיח יבוא בהיסח הדעת. כשיבוא תגמר הקורונה.

אינני מכיר את הכותב, אך במחילה מכבודו, טור ה'דעה' הזה שגוי מכל צדדיו.
ההנחה ששני הצדדים לא מרוצים מההסכם כי צד אחד הפסיד משהו קטן וצד אחר הפסיד משהו עוד יותר קטן היא קטנונית ולא ריאלית. בכל ממשלת אחדות יהיו ויתורים. יחסית למה שחשבו שני הצדדים מלכתחילה, הם לא ויתרו פה על דברים מדי גדולים.
לגבי הפן הכלכלי, מדובר בגיבוב מוחלט של שטויות. כפי שכתבו אחרים, בחירות עולות בפועל יותר מהממשלה המנופחת ביותר, אך מדובר ביותר זה, הנזק העצום שייגרם למדינה כתוצאה מעוד ארבעה חודשים של שיתוק הממשלה, גדול לאין שיעור מכל ההוצאות ה'מנופחות' וה'ראוותניות'.
כל זה כמובן תקף לזמן שהוא לא עת חירום לאומית. אבל עכשיו המצב כן מצב חירום, ולפיכך ודאי וודאי ששיקולים שוליים כמו עוד כמה מיליוני שקלים לשרים נמוגים למול החשיבות והצורך הקריטי בהקמת ממשלה.

אל תיבנו על כלום, הדבר הבא זה מלכות ,בנתיים רק תפילה תזרז את המלך להגיע.

הכל מיתעכב למלך חסר תפילה

לפני שאתם מדברים על המשכרות מה עם ליברמן שניקה את האוצר ב15 מלירד ועוד יש לו תוכניות לעוד 5 זה מה שהוא עושה בכנסת דואג לרוקן את הקופה לפני שהמלך מגיע,והכי הזוי שאף אחד מהעם לא עוצר את השודד??

מעז יצא מתוק המהלך של גנץ הוא הטוב ביותר שעשה בימי חייב לנו השמאל לא טוב אולי אבל השמאל הוכיח את עצמו שהוא נותן יותר מהימין לחרדים

נכון מאד מאד מאד!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture