צילמוסך באדיבות ערוץ 12

סקר: נתניהו עם 40 מנדטים, גנץ עם 12; מפלגת עצמאים תקבל 5 מנדטים

סקר: גנץ ממשיך להתרסק ומקבל 12 מנדטים בלבד• מפלגת העצמאים תקבל 5 מנדטים • 46% מאזרחי ישראל מתנגדים למתווה טראמפ תמורת מו"מ להקמת מדינה פלסטינית • וגם: 69% מהציבור הישראלי חושב שהממשלה צריכה להתעסק במשבר הכלכלי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מסקר ראשון שמתפרסם הערב (שני) מאז הקמת ממשלת האחדות ב'חדשות 12', עולה כי אילוי הבחירות היו מתקיימות היום, גוש הימין היה זוכה לניצחון מהדהד, וחוצה את רף ה-61 מנדטים ללא ליברמן.

סקר המנדטים

ע"פ הסקר שערך 'מדגם' התוצאות המלאות: הליכוד בראשות בנימין נתניהו מובילים עם 40 מנדטים, הרשימה המשותפת שומרת על כוחה עם 15 מנדטים, יש עתיד – תל"ם בראשות יאיר לפיד ובוגי יעלון מתחזק ל-14 מנדטים, כחול לבן בראשות בני גנץ ממשיך לרדת ועומד על 12 מנדטים בלבד, ש"ס עם 9, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן רושמת התחזקות ועולה ל-9 מנדטים, גם ימינה מתחזקת ל-8 מנדטים, יהדות התורה עם 7, ומר"צ עם 6 מנדטים בלבד.

מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 1.9%, מפלגת גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס עם 0.5%, מפלגת דרך ארץ בראשות יועז הנדל וצביקה האוזר עם 0.4%, במקום האחרון הבית היהודי בראשות רפי פרץ עם פחות מחצי מנדט ותמיכה מזערית של 0.4% בלבד.

מפת הגושים: גוש הימין חרדים עם 64 מנדטים, גוש השמאל – ערבים – ליברמן עם 56 מנדטים.

הסקר שערך 'מנו גבע' בדק מה היה התוצאות אילו הייתה קמה מפלגה כלכלית חדשה שתייצג את זכויות העצמאיים כמו השולמנים, ויתר המפלגות ללא שינוי, התוצאה המלאה: הליכוד מקבל רק 38 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 15 מנדטים, יש עתיד 13, כחול לבן ממשיכה להתרסק ומקבלת רק 11 מנדטים, ש"ס עם 9, ישראל ביתנו עם 8, ימינה עם 8, יהדות התורה עם 7, מר"צ בראשות ניצן הורביץ עם 6, ומפלגת העצמאים בישראל זוכה ל-5 מנדטים ועוברת את אחוז החסימה.

מפלגת העבודה של עמיר פרץ מקבלת ע"פ הסקר הזה 1.9%, גשר של אורלי לוי אבקסיס עם תמיכה של 0.5%, הבית היהודי של רפי פרץ עם 0.4, ומפלגת דרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר עם 0.0% תמיכה.

מפת הגושים: גוש הימין עם 62 מנדטים בלבד, שמאל ערבים וליברמן עם 53 מנדטים, העצמאים עם 5 מנדטים.

החלת הריבונות ביהודה ושומרון

עוד נשאלו חברי הסקר: "באחד ביולי עשויה ישראל להחיל ריבונות על 30% משטחי יהודה ושומרון ועל מתווה טראמפ, תסכים לנהל מו"מ על הקמת מדינה פלסטינית. האם אתה תומך או מתנגד לך?.

התשובה המלאה: מבין מצביעי השמאל: 5% השיבו כי הם מאד תומכים, 19% השיבו כי הם די תומכים, 24% השיבו כי הם תומכים, 24% השיבו כי הם די מתנגדים, 32% השיבו שהם מאד מתנגדים, 56% השיבו כי הם מתנגדים, ו-20% השיבו כי הם אינם יודעים.

ממצביעי הימין: 11 השיבו כי הם מאד תומכים, 30% השיבו כי הם די תומכים, 41% השיבו כי תומכים, 19% השיבו כי הם די מתנגדים, 20% השיבו כי הם מאד מתנגדים, 39% השיבו כי הם מתנגדים, ו-20% השיבו כי הם אינם יודעים.

כלל המדגם: 9% השיבו כי הם מאד תומכים, 25% השיבו כי הם די תומכים, 34% מהציבור הישראלי תומך במו"מ על הקמת מדינה פלסטינית, 21% השיבו כי הם מתנגדים, 25% השיבו כי הם מאד מתנגדים, 46% מהציבור הישראלי השיבו כי הם מתנגדים למו"מ להקמת מדינה פלסטינית, ו-20% השיבו כי הם אינם יודעים.

המשבר הכלכלי והקורונה

על השאלה – "מהי לדעתך המשימה החשובה ביותר של הממשלה החדשה?", התוצאה המלאה: ממצביעי השמאל: 77% השיבו כי המאבק במשבר הכללי, 15% השיבו מלחמה בקורונה, 2% השיבו סיפוח הישובים ביהודה ושומרון, 2% השיבו המלחמה באיראן, ו-2% השיבו כי הם אינם יודעים.

ממצביעי הימין: 68% השיבו כי המאבק במשבר הכלכלי, 14% השיבו כי המלחמה בקורונה, 8% השיבו סיפוח הישובים ביו"ש, 6% השיבו המאבק מול איראן, ו-4% השיבו כי הם אינם יודעים. לסיכום מכלל מצביעי המדגם: 69% מאזרחי ישראל חושבים שחשוב יותר לטפל במשבר הכלכלי, 15% מהציבור חושב שצריך להשקיע במלחמה בקורונה, רק 5% מהציבור חושב שהממשלה צריכה להתעסק בסיפוח הישובים ביהודה ושומרון, 4% חושבים שהמאבק מול איראן הוא הכי חשוב, ו-6% לא יודעים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי עלה למעלה עלה בן אדם. 45 מנדטים לביבי ולש"ס 15 כבראשונה

סקר שקר.

זהו סיפורה של התרבות הבבונים בישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture