צילום: יוסי זמיר / פלאש 90

בכירי הפרקליטות נגד אלדד: "מזועזעים שהטלת רפש במנדלבליט ובמניעיו"

חברי ההנהלה הבכירה של פרקליטות המדינה יוצאים במתקפה חסרת תקדים נגד מ"מ פרקליט המדינה הממונה אליהם, בעקבות העימות בינו לבין היועמ"ש: "יש לנו אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה ובדברים שכתב במכתב ששלח אמש לנציב שירות המדינה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בכירי הפרקליטות, מנהלי המחלקות ופרקליטי המחוזות, פנו הבוקר (שישי) במכתב חריף לממלא מקום פרקליט המדינה, דן אלדד. הבכירים הביעו תמיכה ביועץ המשפטי, אביחי מנדלבליט, שמתח ביקורת קשה על תפקודו של אלדד וטען כי אינו מתאים לתפקיד. כמו כן, גינו את תגובתו של אלדד למכתבו של היועמ"ש, במסגרתה טען כי מנדלבליט פועל נגדו מאחר שהוא ביקש לבדוק מידע על התנהלותו.

"אנו מבקשים להבהיר במכתב זה את תמיכתנו הבלתי מסויגת ואת אמוננו המלא ביועץ המשפטי לממשלה, הד"ר מנדלבליט. מעולם לא נדרשה הנהלת הפרקליטות לפנות במכתב מעין זה לעומד בראש הפרקליטות. אין זה מנהגנו ללבן באופן זה את חילוקי הדעות המתגלעים בתוכנו. אף כשהסכמת לקבל על עצמך את המינוי לתפקיד מ"מ פרקליט מדינה ללא תמיכת היועץ המשפטי לממשלה, לא הבענו דעתנו בקול".

"יש לנו אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה ובדברים שכתב במכתב ששלח אמש לנציב שירות המדינה", כתבו הבכירים. "לצערנו, תוכן הדברים המתואר בו לגבי אופן תפקודך בניהול הפרקליטות, משקף אל נכון את המציאות אותה אנו חווים מאז שנכנסת לתפקידך. ועל אף האמור, לא היינו מעלים על דעתנו להוציא תחת ידינו מכתב זה, אלמלא ההודעה המבישה והבלתי לגיטימית שפרסמת אמש".

הבכירים גינו את תגובתו של אלדד למכתבו של מנדלבליט אמש, שיצא נגד הארכת כהונתו של אלדד: "אנו מזועזעים מכך שבמקום להתייחס לטענות לגופן, בחרת להטיל רפש ביועץ המשפטי לממשלה ובמניעיו להתנגד להארכת המינוי שלך, תוך פרסום יזום של בדיקה שאתה עורך על פי הודעתך".

"אף אם מתקיימת בדיקה חשאית כזו הרי שפרסומה לצורך התמודדות עם טענותיו המשפטיות של היועץ המשפטי לממשלה, היא מעשה שלא ייעשה, המעקר מהיסוד את חשאיות הבדיקה והאפקטיביות שלה ומנוגד לכל ערך בסיסי בעבודת הפרקליט. ככל שאכן מתקיימת בדיקה כזו, נראה שמטרתו היחידה של פרסומה ברבים היא לשמש קרדום לחפור בו לצורך הדיפת הביקורת המוצדקת של היועץ המשפטי עליך. אנו שבים ומביעים את תמיכתנו ביועץ המשפטי לממשלה, ומגנים בכל תוקף את אופן התנהלותך, אשר מקומה לא יכירנו בארגון שחרת על דגלו ערכים של יושר, אמת ושמירה על שלטון החוק".

על המכתב חתומים בין השאר המשנים לפרקליט המדינה ליאת בן ארי, נורית ליטמן ומומי למברגר, וכן פרקליטי המחוזות השונים. מנגד, חברי הנהלת הפרקליטות ישראל בלום מנהל המחלקה האזרחית, כוכבית נצח דולב פרקליטת מחוז ירושלים אזרחי, איתן לדרר פרקליט מחוז צפון אזרחי וקמיל עטילה מנהל המחלקה הפיסיקלית, סירבו לחתום על המכתב.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחח
שימו לב למארגני המכתב,
הם טיפשים? או שהם חושבים שהציבור מטומטם?
אולי מומי מבין שהוא הבא בתור לבדיקה?

סוף גנב לתליה

בטח, יש להם אמון. על עצמם ועל לחמם הם מגינים.
חבורת מפיונרים.

סה"כ חשף קצת מן החושך האמיתי שבפנים וככה הם משתוללים כל הכבוד דן תוציא כמה שיותר בין כך הם כבר יעיפו אותך וימצאו נגדך איזה ראיה לפתוח לך תיק

מנדלבליט זהו עכשיו תורך לבכות אדאטיפת אטפוך… אתה חשבת שזה יהיה לתמיד שאתה תעשה אחרים לבכות , זהו נגמר , עכשיו אתה תבכה.
בכלל כל העולם יודע שהיית מאד קרוב לנתניהו פתאום אתה מתאכזר אליו בצורה שאינה יהודית , מאד מחשיד.
עכשיו רוב הפרקליטות…. זה מזכיר ששדרנית אחת אמרה שהיא עשתה פה ברשות השידור סקר מקרי ורוב השדרנים לא צמים ביום כיפור , דחילק , אצלכם הפרקליטות במקרה כולם נגד נתניהו גם בחבורת השופטים והשדרנים וגם ביש עתיד . די!!!

מושחתים!

הכל פה ברור; מנדלבליט איש שמאל, אלדד איש ימיני, וזה עוד קרב במלחמה על המדינה בין ימין לשמאל. אבל בסוף מה כתוב; ימין ה' רוממה

מומי וליאת הרצחתם וגם ירשתם ???

לפני כשלושה חודשים, ליאת בן ארי ומומי למברגר הקימו קבוצת ווטצאפ עם בכירים אחרים ומידרו את מי שאמור לנהל אותם, מ"מ פרקליט המדינה דן אלדד. הם פגעו בהתנהלות התקינה של הפרקליטות (כמה שכבר היה שם), וכל זאת כנקמנות אישית , על רקע אי בחירתם הם לתפקיד. עכשיו הם באים וצועקים על חוסר שיתוף פעולה עם אלדד? !!! זה כמו ההוא שרצח את אביו וביקש את חמלת בית המשפט בגלל שהוא יתום….

זכינו ומלכתנו נעשית בידי אחרים

בקיצור, הפרקליטות שבתוך הפרקליטות

בדיוק זה עוד הוכחה למאפיה ה"חוקתית" שממומנת כמה מעצבן עם הכסף שלנו האזרחים . שכעת רובנו לא יודעים איך גומרים את החודש

מי מה הוא נלחץ כול כך בסוף יגלו שמנדבליט התקשר לכול המאפיה ואמר להם שיגבו אותו

"שלטון החוק" המושחת במדינת ישראל חזק מאד. אף גורם חיצוני איננו מסוגל להלחם בו. לא הפוליטיקאים כי הם מפחדים שיתפרו להם תיק, לא העיתונאים כי הם יודעים שהמחיר יהיה שהם יפסיקו לקבל הדלפות חמות ולא חוקיות, ולא בתי המשפט כי הפרקליטות הרי לא תתבע את עצמה.
תמיד חשבתי שהתקווה היחידה הינה היום בו יהיה קרע ומלחמה פנימית בתוך הפרקליטות. אך גם הם ידעו זאת, ועד היום הם חיפו אחד על השני, ותיקים חמורים נגד אנשי הפרקליטות נסגרו באופן מחשיד.
לשמחתי, היום הזה מגיע.
ושאף אחד לא יטעה: דן אלדד עשוי מאותו חומר בדיוק. פשוט יש לו ריב עם חבריו בפרקליטות. אני שמח מאד שהם מכסחים אחד את השני, פשוט משום שאף אחד אחר לא יכול להם.

שחיתות!!!
זה ניגוד עניינים חמור!!!
כך המארגנים זה אנשים שטוענים לכתר…..
שימו לב

המארגנים של המכתב היו מועמדים של מנדלבליט
לתפקיד ,שלטון החוק שלהם=שלטון החוק

מי שילם לפרקליטים? מעניין לא

חדשות jdn בבקשה תעבירו את המכתב הסה לאלדד ולכולם…כל הכבוד אלדד סוף סוף מישהו שם להם סוף. תמשיך כך כמו שלגבי נתניהו מותר לומר מה שנכון והם לא מפחדים מאף אחד כך אתה (כמו שי ניצן שאמר שהם לא מפחדים מאף אחד ואומרים את האמת ורק תאמת )תאמר מה שיש לך בבטן ואל תפחד מאף אחד .כי מי שחושב כמותם הם לעולם לא ידברו עליו ולא יעשו לו כלום אבל רק משהו הכי קטן שלא חושבים כמותם הם ישר נידלקים וצועקים כמו חיות. מה אתה חושב למה הם שומרים על מנדלבליט כי הוא עושה להם תעבודה אבל ביום שהוא יזיז פסיק הוא גמר כמו כולם . לכן אל תפחד ותמשיך להוציא את האמת לאור ונתפלל שה' יחליף את כל השמאלנים האלו. אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture