מעון ראש הממשלה. צילום: פלאש 90

חקירת עדות השקר נגד שרה נתניהו: התיק נגד אב הבית ושתי עובדות נוספות נסגר

נסגר התיק נגד אב הבית במעון ראש הממשלה אפי אזולאי בהודעת הפרקליטות נאמר: "התיק יועבר לבחינה באפיק המשמעתי באמצעות נציבות שירות המדינה בהיותו עובד ציבור". תיק נוסף דומה נגד שתי עובדות במעון נסגר גם הוא

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הפרקליטות הודיעה לאב הבית במעון ראש הממשלה, שנחשד במסירת תצהירים כוזבים עבור רעייתו של ראש הממשלה, כי התיק בעניינו יועבר לבירור משמעתי. תיק דומה נוסף נגד שתי עובדות אחרות נסגר אף הוא.

בהודעת פרקליטות מחוז ירושלים נאמר: "הפרקליטות הודיעה לאפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה, כי התיק הפלילי בגין מעורבותו במסירת תצהירי שקר ועדויות שקר לטובתה של שרה נתניהו ייסגר, ויועבר לבחינה באפיק המשמעתי, באמצעות נציבות שירות המדינה, בהיותו עובד ציבור. לגבי שתי עובדות המעון, אשר נחקרו בחשד למסירת תצהירים כוזבים במסגרת הליך בבית הדין לעבודה, החליטה הפרקליטות כי במכלול הנסיבות התיק בעניינן ייסגר אף הוא. בהתאם לתיקון בסעיף 62 לחוק סדר הדין הפלילי, לא נוכל למסור את העילות לסגירת התיקים."

עוד נאמר: "במסגרת הליך בבית הדין לעבודה, בו הגישה עובדת מעון רה"מ לשעבר, שירה רבן, תביעה נגד שורה של נתבעים ובהם משרד ראש הממשלה והגב' שרה נתניהו, פנתה אחת העובדות שמסרה תצהיר ועדות בבית הדין מטעמה של הגב' שרה נתניהו אל הלשכה המשפטית במשרד רה"מ, וטענה כי התצהיר והעדות שמסרה מטעמה של הגב' נתניהו כללו חלקים שאינם אמת. העניין הועבר לחקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. לאחר בחינת חומר הראיות, הגיעה הפרקליטות למסקנה כי אין להעמיד לדין פלילי את המעורבים. בצד זאת, כאמור, הוחלט להעביר לבחינה באפיק המשמעתי את עניינו של אזולאי."

כזכור, אפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה בירושלים, נחקר לפני כמה חודשים באזהרה בחשד לשיבוש חקירת עובדות המעון. מדובר בשתי עובדות החשודות במתן עדויות שקר לטובת רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, במסגרת התביעה של שירה רבן נגדה. החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי פרקליטות המדינה.

עוד פורסם בעבר כי עובדות במעון ראש הממשלה נחקרו בחשד למתן עדות שקר, במסגרת תביעה שהגישה עובדת המעון לשעבר שירה רבן נגד נתניהו. החקירה נפתחה לאחר שעובדת המעון, ליאורה בביאן, הודתה בפני היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה כי שיקרה בעדותה לטובת נתניהו. לדברי בביאן, "איימו עליי שאם לא אעיד לטובת שרה נתניהו יפטרו אותי".

באוקטובר האחרון ביקשה המדינה לדחות את עדותם של עובדת המעון ליאורה בביאן, שהגישה תצהיר שתמך בטענותיה של נתניהו ואזולאי. המדינה הודיעה אז כי היא מבקשת לדחות את עדויותיהם בשל "מידע חדש שהגיע לידיה, ואשר עשוי להיות רלוונטי להעדתם, אשר מצוי בימים אלה בבחינה". בהמשך לאותה הודעה על "בחינה", מסרה היום המדינה לבית המשפט כי מתקיימת חקירת משטרה בנושא.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture