הבית היהודי תוקפים בחריפות את ש"ס: "פתאום נזכרו שאנחנו דתיים?"

גוש בנט לפיד הולך ומתחזק | גורמים בכירים בבית היהודי במתקפה על ש"ס: "אנחנו נדאג לעולם התורה לא פחות מש"ס, למרות שאנחנו 'בית של גויים'" | נראה כי 'הבית היהודי' מונעים את הקמת ממשלת ימין - חרדים והם עלולים לשלם מחיר כואב.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו

בצל המגעים להקמת ציר לפיד- בנט נשמעים זמירות שמלמדים על הפערים העמוקים בין הבית היהודי לבין ש"ס, בבית היהודי תוקפים את הקולות הנשמעים מכיוון סיעת ש"ס אשר מאשימים את חברי הסיעה בשיתוף פעולה עם יאיר לפיד ומפלגתו בסוגיית גיוס החרדים.

קרא עוד:

[postim]

בבית היהודי לא מוכנים לסלוח על העימות שהיה ערב הבחירות וגורמים בכירים בבית פתחו במתקפה חריפה על ראשי ש"ס. בשיחה עם ערוץ 7, הם אמרו: "ש"ס חושבים שהזיכרון שלנו קצר. מה זה קצר, שהם יצעקו קרע בעם ואנחנו נתבלבל ונשכח מה קרה פה כל השנים האחרונות ועד לפני שבועיים? פתאום הם נזכרים שהבית היהודי הם "דתיים כמוהם" כאשר לאורך הבחירות הם כינו את הבית היהודי "גוים".

"מי הגויים שלהם?", שואלים אותם גורמים, "יוני שטבון, בוגר ישיבת "הר המור" שזכה בצל"ש הרמטכ"ל על פינוי תחת אש של רועי קליין ז"ל? וגם רועי קליין ז"ל שקפץ על הרימון במלחמת לבנון השניה הוא "גוי"?.

בבית היהודי מפנים את החיצים כלפי אריה דרעי ואומרים : ומי הם שמדברים על קרע בעם? מי שבתקופת אוסלו התעלם מההפגנות, מהזעקות שלנו, של הציבור הדתי לאומי, וחזר היום לראשות ש"ס, מי שחזר לפוליטיקה עם חברו הטוב חיים רמון ומדבר במפורש על חלוקת ירושלים? מי שרק בבחירות האחרונות נזכר להצניע את דעותיו שנמצאות עמוק בשמאל הקיצוני?".

בבית היהודי טוענים כי לפני הבחירות הם פנו לש"ס כדי להיות מתואמים ברמה הקואליציונית ואילו בש"ס אפילו לא רצו להיפגש. "אז הם לא דאגו ל"קרע בעם". אז הם היו בטוחים שהם עתידים להיות בקואליציה. כשאנחנו התרענו מקואליציית שמאל ש"ס שתקו. כשאנחנו התרענו מפני מדינה פלסטינית בקואליציה עם ציפי לבני ש"ס לא צייצו.

הגורמים בסיעת הבית היהודי מדגישים, כי "אנחנו לא הגויים שלהם, וגם לא ה"גוי של שבת" שלהם – זה שמשתמשים בו כדי לבצע עבודות שאתה לא יכול לבצע בעצמך. כל האמירות שלהם ש"אם הם לא יהיו בממשלה עולם התורה ייחרב" – זאת הטעות הכי גדולה שלהם. הגיע הזמן שיבינו שאין להם מונופול על התורה, יש להם מונופול על דחיקת רגליהם של בני התורה. אנחנו מחוייבים לתורה ולהלכה לא פחות מש"ס, שלא יטיפו לנו".

"אנחנו נדאג לעולם התורה לא פחות ממי שמדבר בשמו אבל גורם לו נזק. אם כבר, יש לש"ס מונופול על המאסת התורה על הציבור החילוני. מגיוס לצבא ועד שעון קיץ – איפה שאפשר היה להראות יהדות מאירת פנים הם פספסו את ההזדמנות. גם במינוי רבנים ציונים – התייחסו אלינו כמו לשקץ. אף רב ציוני לא צמח תחת ידה של ש"ס. נציגי הציונות הדתית במועצות הדתיות נרמסו תחת רגלה הגסה של ש"ס בכל עיר ועיר דור שלם של רבנים ציוניים נגדע תחת המכבש החרדי. הרבנויות הפכו למכונות ג'ובים של ש"ס, והדת היהודית הלכה והשנאה תחת המונופול החרדי".

כך או כך נדמה כי למרות המאמצים מצדה של ש"ס – ולמרות הרצון מצד נתניהו להקים ממשלת ימין – חרדים מי שמונע את הקמת הממשלה היא הבית היהודי שעלולה לשלם את המחיר במידה ויפונו ישובים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האמת למי שמעוניין.

שום התקפה ושום דברים לא יצאו ממנהיגי הבית היהודי שנלחמים בעור שיניהם להיכנס לקואליציה.

בסך הכל מדובר בכתב בערוץ שבע בשם חזקי עזרא, שהחליט על דעת עצמו לתבוע את עלבונה של הציונות הדתית שהותקפה ובצדק על עמדותיה הפשרניות במערכת הבחירות מצד ש"ס.

אבל זה לא יעזור לו, כי אם הבית היהודי תקשיב לו, הרי שהיא תצדיק בהחלט היותה "בית של גויים" ורק אם היא תשנה כיוון לצד החרדי, יתברר ששס טעתה והיא יודעת להתנצל כשצריך.

הם רק מראים בזה עד כמה צדקו בשס בכל מה שהם אמרו על הבית היהודי כי זה כבר פעם שניה שהם מצטרפים לממשלה אנטי כמו אצל שרון גם עכשיו זה מראה עד כמה אי אפשר לסמוך עליהם

יש בטענה זו הרבה מן האמת!

Beit Hamikdash was ruined over hatred.

Stop your hatred against jewish people, even if they have a different political view.

HaShem enabled Yesh Atid to win on purpose.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture