נפלה החלטה: החרדים באופוזיציה!

הפור נפל – החרדים מחוץ לקואליציה! המאמצים נכשלו! בליכוד מנסים ללחוץ על בנט, אך נדמה כי גזרת הגיוס תצא לדרך| גפני: "יהיה קרע בלתי ניתן לאיחוי עם הציונות הדתית"

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

במפלגות החרדיות מראים סימנים של ייאוש בעקבות ההחלטה שנפלה אמש על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו להכניס את בנט ולפיד לממשלה ללא החרדים.

קרא עוד:

[postim]

הפור נפל! אמש בלשכת ראש הממשלה הציעו והעלו כל מתווה אפשרי כדי להכניס את החרדים לממשלה – אולם לשווא, כל המאמצים שהושקעו בגזרת יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' נפלו על אוזניים ערלות.
נתניהו הציע ליחימוביץ' כל מה שרק רצתה; מתיקים עד המרת דתו הכלכלית, אך לשווא. יחימוביץ' נותרה עיקשת על עקרונותיה ועמדה בהבטחותיה חרף הלחצים הרבים שהפעילו עליה המפלגות החרדיות. שלי לא נענתה לפניות והעדיפה אותם באופוזיציה הלוחמת.

ההחלטה הסופית של נתניהו כאמור, הועברה לידיעתם של גדולי ישראל.

למרות כל הלחצים שעדיין מנסים להפעיל, אומרים לנו היום בכירים ביהדות התורה: "הפור נפל – החרדים באופוזיציה, בנט נותר עיקש להותיר את החרדים בחוץ."

הערב הגיב ח"כ משה גפני בריאיון לרדיו 'קול חי' ואמר: "יהיה קרע בלתי ניתן לאיחוי בין החרדים לציבור הדתי לאומי – הקב"ה יעזור לנו לעבור את התקופה הקשה."

מנגד בליכוד-ביתנו דוחים היום (חמישי) אחר הצהריים, את הדיווחים שלפיהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתכוון להקים ממשלה צרה בלי המפלגות החרדיות. עורכי הדין דוד שמרון ומשה ליאון, מצוות המשא ומתן הקואליציוני של המפלגה, הבהירו כי נתניהו מעוניין להקים ממשלה רחבה ככל האפשר, יומיים לפני שיבקש ארכה מנשיא המדינה, שמעון פרס.

"בניגוד למה שפורסם ביממה האחרונה, כי ראש הממשלה מתכוון להקים ממשלה צרה – הדברים לא נכונים. אנחנו ממשיכים במאמצים להרכיב ממשלה רחבה שתכלול הן את החרדים, הן את הבית היהודי, ובשאיפה גם את יש עתיד ואת קדימה – ממשלה רחבה," אמרו השניים עם כניסתם לפגישה עם נציגי יש עתיד של יאיר לפיד.

"אנחנו צריכים רוחב יריעה גדול, אנחנו צריכים את כלל הציבור בישראל מיוצג בממשלה, לקיים ויכוח דמוקרטי בתוך הממשלה. אי אפשר לעמוד בפני האתגרים באופן נכון וראוי בלי לפעול לקיום ממשלה רחבה."

למרות ההודעה של הליכוד-ביתנו יתקשה נתניהו לכופף את בנט ולפיד, המתעקשים להותיר את החרדים מחוץ לקואליציה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קצת לא נעים אבל אתם קצת מגזימים. אולי אתם לא מעודכנים אבל לפיד אמנם פסל היום את החרדים אבל שום דבר לא גמור. כמעט ברור שבנט יצהיר מחר שהוא לא נגד החרדים אבל בעד לפיד ואחד ועוד אחד זה… אבל יש עוד שבועיים והכל יכול להיות.
בעזרת השם ובזכות התפילות כמובן…

ובהזדמנות זו תצא הקריאה לכל אחד לקבל על עצמו קבלה ולהתפלל עוד ועוד למען יתגדל ויתקש שמיה רבא.

המזרחיסטים ערב רב אמיתי. יותר גרועים מלפיד.

יפה אמר מרן מהרי"י מסאטמר שעוד נראה איזה נצחון היה לג'

הם יותר גרועים מלפיד כי הם צבועים, הם אומרים אנחנו בעד החרדים אבל מה לעשות שלפיד לא רוצה אתכם…. והברית ביננו ללפיד איתנה כמו פלדה….

לשמי הנ"ל : כן הודאת בעל דין כמאה עדים דמי, אם הוא וכל חסידיו וכל אלה שהם אמורים להיות החרידים לדבר ה' היו באים לכאן להשתקע בארץ הקודש ארץ ישראל היו ליהדות החרידית כאן בא"י לכל הפחות 18 חברי הכנסת וביחד עם שס היינו צריכים להיות לכל הפחות 33 ,וכן עם אלה שלא בוחרים וכן היה בוחרים כמו שצוה רוב מנין ורוב בנין של רבותינו הק' שיח' ועם אלה שהם זצוק"ל , היה יכול להיות כאן קידוש ה' גדול ונורא והם הס"א השנואים ביחד עם הצבועים המרחיסטים היו בורחים מן הארץ או שהיו עושים תשובה, ומי שגרם לחילול ה' הנורא הזה זה הסטמערים וכיוצא בהם כן ועל הכל יהיה חשבון לעתיד לבא בב"א

לשמי הנ"ל : בקיצור כחז"ל הודאת בעל דין , נכון אם כל אלה שלא בוחרים וביחד עם החרידים מחו"ל שהיו באים להשתקע בא"י היו צריך להיות לנו לכל הפחות 26 ח"כ וביחד עם ש"ס בערך ארבעים ח"כ ויותר, ואז אין גזירות על תורותינו הק' והיה יכול להיות קידש ה' גדול ונורא וכל דינין מתעברין מינה ביחד עם כת דליה המזרחיסטים האלה, ובקרוב יהי' יום הדין והמשפט הנורא ונראה אז מי הוא שגרם לחילול ה' הנורא הזה בב"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture