אייכלר: "עונדי הטלאי הצהוב הם פרחחים מאחורי פחים שרופים"

ח"כ אייכלר מחה על התעלמותה של הכנסת והתקשורת מתקיפת הילדה החרדית בירושלים וגינה את הסלקטיביות והכפשת ציבור שלם בשל קיצוניים • "איפה הסופר טנקר לכבות את האש" • הנאום המלא

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

חבר הכנסת ישראל אייכלר נשא אמש (ב') בשעה מאוחרת נאום חריף במליאת הכנסת והאשים את נבחרי הכנסת בהתעלמות פושעת מהתקיפה של הילדה החרדית באוטובוס בקטמון. אייכלר התנער מכל קבוצות השוליים בפועלות בשם הציבור החרדי ומכפישות חוגים שונים כה'עדה', שלה אין כל קשר לפעילויות הקיצוניות, וטען שההסתה המגיעה מהצמרת, תנקום בנבחרים בסופו של דבר ביום פקודה.

קרא עוד:

[postim]

"באוטובוס בקטמון התנפל בריון על ילדה והרביץ לה צעק עליה וקילל אותה בגלל שהיא חרדית, ואף אחד באוטובוס לא עמד לזכותה של ילדה קטנה, וזה מסוכן יותר מאשר שיש בריון. כשיש בבית-שמש בריון אחד שיורק, מדינה שלמה עוסקת ומאשימה ציבורים שלמים, וראש ממשלה פותח שתי ישיבות ממשלה נגד זה. וכאשר בריון מרביץ לילדה באוטובוס בקטמון כתוצאה מן ההסתה, אף אחד מן האזרחים באוטובוס לא קם לעזרתה של הילדה הזאת".

יהודי לא יהיה הפקר

אייכלר פנה לאיים על חברי הכנסת בשוט היחיד שמאיים עליהם: "אני רוצה להזהיר את עצמנו, כי אנחנו, יושבים פה אנשים אחראים, וכל אחד מהם יש לו בוחרים, וצריך לדעת ולהבין כאשר מדברים פה דברי הסתה, כאשר בתקשורת נשמעים דברי הסתה, זה עלול להשליך בהרבה רמות. יש אנשים אינטליגנטים שאומרים: אנחנו יודעים שזה מאורגן, אנחנו יודעים שזה פוליטי. יש אנשים פחות אינטליגנטים שאומרים: למה אתם עושים ככה, ויש אנשים בריונים שמרביצים לאנשים ברחובות. וזאת בדיוק אנטישמיות, מזה בדיוק סבלו היהודים מכל הדורות, על זה באמת מדינת ישראל הבטיחה שכשתהיה לנו מדינה יהודית בארץ ישראל, יהודי לא יהיה הפקר בעיני כל מי שרוצה לפרוע ולהרביץ לו ולא תהיה יכולת לענות לו ולא יכולת להתגונן.

"אני קורא מכאן מעל במה זאת לכל כלי-התקשורת: מספיק היה העניין הזה של הסיפור שהרצתם במשך שבועות. אני יודע על כל האינטרסים שעמדו מתחת לזה, אני יודע את כל הנימוקים הפוליטיים שעמדו מתחת לזה, אבל תחשבו על מיליוני האנשים ברחוב שאינם מבינים, והם באמת נפגעים כשיש קריקטורות "שטירמריות" שכל אחד יכול להעיד, העתק מדויק, בכל כלי-התקשורת. אז כשבאים כמה פרחחים בלתי אחראים שיושבים מאחורי פחי האשפה השרופים ושמים טלאי צהוב, כל המדינה מזדעזעת. אבל כאשר עיתונאים בכירים, אנשי תקשורת, יושבים ומפרסמים קריקטורות כאלה, אף אחד לא נע, ואף אחד לא זע.

בן גוריון העניק פרס למשפחה עם 10 ילדים

"יועץ של שר האוצר קם ואמר שמי שיש לו יותר משמונה ילדים – חוטא לחברה. היו זמנים שבן-גוריון היה נותן פרסים לאמא שילדה 10 ילדים, היו זמנים שהבינו פה במדינה שמיליון ילדים נהרגו בשואה, וגם אנשים שלא נקראו חרדים הקימו משפחות ברוכות ילדים לתפארת.

"יושבת פה חברת הכנסת אבוקסיס-לוי. זכרו לטוב, שיהיה בריא עד 120 דוד לוי, היו לו 12 ילדים, הוא אדם בלתי אחראי? הוא חוטא לחברה? הוא חוטא למדינה? והאיש הזה הוא יועץ שר האוצר. אם הוא היה אומר את זה בארצות-הברית על הכושים או על היהודים, אפילו, הוא היה מפוטר באותו היום. ופה במדינת ישראל לא מתבייש שר האוצר יובל שטייניץ להשיג את אבי שמחון, שהולך ומסית בתקשורת, ב"דה מרקר", כותב נגד שמונה ילדים במשפחה ואף אחד לא זע.

"אני מבקש להפסיק את האש בעודה באיבה, אנחנו לא צריכים לחכות לאסון כרמל חברתי שיבוא מישהו עם "סופר-טנקר" לכבות. עכשיו הזמן לכבות את האש".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture