המתפ"ש לתושבי עזה: "חמאס טוען כי ניצח, כך נראה ניצחון?" • צפו

מתאם פעולות הממשלה בשטחים מפרסם סרטון בו הוא תוהה בפני תושבי רצועת עזה, האם כך נראה ניצחון? ״ארגון הטרור חמאס טוען לניצחון בסבב הלחימה האחרון מול ישראל כאשר המציאות מוכיחה בדיוק את ההפך. צפו בסרטון ותחליטו בעצמכם״

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, מפרסם היום (חמישי) סרטון ב-״אלמונסק״ עמוד הפייסבוק בערבית, בו הוא תוהה בפני תושבי רצועת עזה, האם כך נראה ניצחון? צפו בסרטון. ״ארגון הטרור חמאס טוען לניצחון בסבב הלחימה האחרון מול ישראל כאשר המציאות מוכיחה בדיוק את ההפך. בתקיפות חיל האוויר חמאס איבד מבנים חשובים ששימשו את הארגון והושמדו לחלוטין. כמו כן, נהרגו מחבלים משורותיו תוך שצה"ל הקפיד להימנע מפגיעה באזרחים. האם כך נראה ניצחון? צפו בסרטון ותחליטו בעצמכם״, כך רוקון.

כזכור, במהלך יום הלחימה תקף צה"ל 160 יעדי טרור בהם מתחמים צבאיים, עמדות תצפית, מנהרות טרור, אמל"ח, עמודת שיגור, כלי שיט ועוד. בנוסף, מטוסי קרב של צה"ל תקפו את מבנה תחנת הטלוויזיה "אל אקצא", הנמצא בלב העיר עזה שלדברי דובר צה"ל "המבנה מצוי בבעלות ארגון הטרור חמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת העברת מסרים לפעילי טרור גם בגדה, קריאות מפורשות לביצוע פיגועי טרור והדרכה כיצד לבצע אותם. בשידורי התחנה מופיעה הסתה קשה נגד מדינת ישראל ואזרחיה, הדרכות ושיטות לביצוע פיגועים נגד אזרחים וחיילים והשגת נשק".

מטוסי קרב של צה"ל תקפו גם את משרד המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס. המשרד הינו בניין רב קומות, המשרת את פעילי המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס לאיסוף מודיעין כנגד מדינת ישראל, בשכונת אלפרקאן בצפון רצועת עזה. בדובר צה"ל ציינו כי "הפעילות הצבאית של יחידת המודיעין הצבאי בוצעה ממבנה הממוקם בלב אזור מאוכלס ובסמוך לבית ספר. היחידה אחראית לכלל תהליכי האיסוף והמחקר המודיעיני כנגד מדינת ישראל, ועל שיקוף תמונת המצב המודיעינית לבכירי הזרוע הצבאית".

צה"ל תקף גם את את מטה ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס. המטה הינו מבנה רב קומות המוסווה במלון "אלאמל", עליו השתלט ארגון הטרור חמאס בסוף מבצע "צוק איתן". המבנה משמש לצרכים צבאיים ובו פועלת הנהלת ביטחון הפנים של עזה. המטה ממוקם בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה, בלב אזור מאוכלס כחלק מניסיון להיטמע באוכלוסיה אזרחית. סמוך למטה ממוקמת שלוחה של משרד הבריאות הפלסטיני, מרפאה אזורית ונציגות דיפלומטית. לדברי דובר צה"ל המטה מוביל נסיונות חוזרים ונשנים לבצע פיגועי טרור בשטח ישראל ופועל לשם כך.

בצה"ל תקו גם מבנה המשמש את הכוח הצבאי של חמאס ואת הכוח המודיעיני הצבאי של הזרוע הצבאית של חמאס. המבנה מצוי בבעלות ארגון הטרור חמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת איסוף מודיעין, מחקר ופיתוח ארגון הטרור. במבנה, נמצא גם מחסן אמצעי לחימה. הבניין ממוקם בלב העיר עזה, סמוך לבתי ספר, מסגד ומתקנים דיפלומטיים ובתוכו קיים גן ילדים.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפצי' חזק הם נצחו כמו שאנחנו ניצחנו!!!!!!!!!! בולשיט

אולי מישהו יודע למה יש גם כיתוב בעברית…

חברים יקרים, אינכם מבינים את ההבדל בין העם היהודי בישראל לבין העם הפלסטיני בעזה.
מצבנו הכלכלי , סוציואקונומי, יכולות ומעמד הרבה יותר גבוהים ויותר מוצלחים מהפלסטינאים, אנחנו ברמת חיים פי כמה יותר טובה מהם.
אז מה אתם משוים ניצחון לניצחון בכלל?
גם הם יודעים שזה חא ניצחון שלהם אבל, נכון ליכולות שיש להם במעמד שהם נמצאים בו הם מצליחים להשיג איזשהו השפעה על ישראל שמשהו נהרס ונחרב גם בישראל.
בשבילם זה הישג גדול.
הם עם מסכן שחי בתוך מיצר שאי אפשר לצאת ממנו. הם במצור קבוע. מה הייתם עושים אם הייתם בכזה מצור קבוע כמו שהם נמצאים בו לאלתר. הרי זה חיי גיהנום.
אז חברים יקרים , רעי ואהוביי, תחשבו על כך בהתבוננות עמוקה וראו כיצד השם היטיב עמנו וכיצד הוא מיצר על הגויים. וכמה רע להם בכך.

חברים יקרים, אינכם מבינים את ההבדל בין העם היהודי בישראל לבין העם הפלסטיני בעזה.
מצבנו הכלכלי , סוציואקונומי, יכולות ומעמד הרבה יותר גבוהים ויותר מוצלחים מהפלסטינאים, אנחנו ברמת חיים פי כמה יותר טובה מהם.
אז מה אתם משוים ניצחון לניצחון בכלל?
גם הם יודעים שזה לא ניצחון שלהם אבל, נכון ליכולות שיש להם במעyמד שהם נמצאים בו הם מצליחים להשיג איזשהו השפעה על ישראל שמשהו נהרס ונחרב גם בישראל.
בשבילם זה הישג גדול.
הם עם מסכן שחי בתוך מיצר שאי אפשר לצאת ממנו. הם במצור קבוע. מה הייתם עושים אם הייתם בכזה מצור קבוע כמו שהם נמצאים בו לאלתר. הרי זה חיי גיהנום.
אז חברים יקרים , רעי ואהוביי, תחשבו על כך בהתבוננות עמוקה וראו כיצד השם היטיב עמנו וכיצד הוא מיצר על הגויים. וכמה רע להם בכך.

מה עשו לנו המבנים? צריך להשמיד מחבלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture