בין שמירה על החוק ועל הסדר למדינת משטרה • דעה

המשטרה צריכה לשמור על הסדר הציבורי. עליה לפעול נגד תוקפי חיילים חרדים, ועל הציבור החרדי להדגיש כי אין אף רב המתיר פגיעה פיזית בלובשי מדים. אך מה שאירע לאחרונה במסגרת המבצעים היזומים, הופך את ישראל למדינת משטרה ואסור לנו להבליג

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

צפו בוידאו הבא: צלם המתעד שוטרים ובלשים המבצעים מעצרים ברוטליים בלב שכונת מאה שערים הקיצונית, מותקף באכזריות בלתי מובנת וקשה לצפייה על ידי אותם שוטרים. הביטוי הראשון שעבר בראשי כאשר נתקלתי בוידאו הקשה הזה ביום שישי האחרון, כמו גם בתמונה הראשית המלווה כתבה זו, הייתה: מדינת משטרה.

(צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים)

ככל הידוע לי, אין רב המתיר התנהגות אלימה כלפי חרדים שהתגייסו לצה"ל. לא שמעתי על רב שהורה לתקוף אותם, פיזית או מילולית. החברה החרדית כולה מגנה בתוקף כל התנהלות אלימה. אין זו דרכנו, ואין זו דרכה של תורה. מעולם לא ראיתי גדול בישראל צועק חרד"ק, ולא נתקלתי באדמו"ר או ראש ישיבה יורק, מכה או תוקף חייל חרדי.

אין ספק כי מאחר ואירועים מעין אלו מתרחשים בשולי המחנה, על הגורמים האמונים על אכיפת החוק והסדר, לעשות ככל שבידם על מנת למנוע הישנות מקרים מעין אלו, ולפעול על מנת שאותם חיילים חרדים יוכלו ללכת בבטחה ברחובות הערים, בלי לחשוש שמאן דהוא יחליט להלבין פניו במקרה הטוב, או להכותו במקרה הגרוע יותר.

הבעיה מתחילה כאשר המגמה מתהפכת. השוטרים הופכים להיות האלימים שתוקפים באכזריות אנשים שכל חטאם מסתכם בכך שהם מתגוררים בשכונת מאה שערים, או, כמו שרואים בוידאו המצורף לכתבה, הם העיזו לתעד את האלימות המשטרתית הקשה שהופנתה כלפי צעירים, ילדים, ואנשים מבוגרים.

האירוע האלים היה במסגרת מבצע שהמשטרה ערכה מספר פעמים לאחרונה, במסגרתה, שולחים הם שוטרים ושוטרות מחופשים לחיילים וחרדיות בלבוש דתי, היישר אל תוך שכונות כמו מאה שערים. השוטרים המחופשים ממתינים, באחד המקרים סיפרו עדי ראייה שהם הסתובבו ברחובות במשך למעלה מחצי שעה, עד שנמצא המשועמם התורן שצועק "חרד"ק"…

אני מבין את הצורך המשטרתי לפעול וליזום מהלכים על מנת להגיע לאותם קיצוניים. אך כאשר קרוב לעשרה מבצעים יזומים מסוג זה מאחורינו, ובמרבית הפעמים העצורים הם ילדים שחזרו מהחיידר וצעקו לעבר החיילים בלי נקיטת כל אלימות מצידם, נראה כי המשטרה צריכה לחשב מסלול מחדש, רגע לפני שנהפוך למדינת משטרה.

שימו לב מה אומרים השופטים על אותם מבצעים יזומים: בערב חג השבועות, שעות בלבד לפני התקדש החג, במסגרת פעילות יזומה בשכונת מאה שערים עצרה המשטרה 7 איש שהובאו בפני נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופט אביטל חן. הוא הורה לשחרר מיידית את כל העצורים, תוך שהוא מותח ביקורת קשה על המשטרה.

"מה היה לה למשטרת ישראל להיכנס בשעה 13:00 בצהריים למאה שערים בערב חג שבועות, כאשר ברור שאם ייעצרו אנשים, יהיה צורך להביאם לבית המשפט עוד לפני כניסת החג. האם אי אפשר לערוך מבצע כזה ביום חול, מה גם שמעצר של אדם דתי, חרדי, בערב שבועות, וערב תיקון ליל שבועות, יצור גם בתוך הציבור החרדי עצמו בעיה ומרמור רב. לשם מה היה צורך בביצוע המבצע דווקא היום בצהריים?". השופט אף הוסיף וביקש כי מזכירות בית המשפט תעביר את החלטתו למפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי.

גם את 14 העצורים שהובאו בפני שופט ביום שישי האחרון הורה שופט בית משפט השלום בירושלים, אילן סלע, לשחרר מיידית. בהחלטתו, הוא התייחס למקרה בערב חג השבועות ולפסיקה דאז. "בית המשפט גילה דעתו באותה החלטה אודות התנהלות זו שיש בה כדי לפגוע בניהול הליך הוגן בפרט כשמדובר בשאלת חירות", כתב בהחלטתו תוך שהוא מותח ביקורת על התנהלות המשטרה.

אם לא ההיגיון והשכל הישר, בואו נקווה, למען כולנו, שלפחות השופטים יצליחו למנוע ממשליטי הסדר להפוך את מדינת ישראל למדינת משטרה.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
63 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עצוב מאוד שזוכרים רק מה שהשוטרים עושים נגד מתפרעי החוק ולא מה שהקיצונים שם עושים ומציקים יום יום לעוברים ושבים

למי ששאל: הצלם לא מצלם סתם הוא ממש מפריע לשוטרים בעת מילוי תפקידם האם היה אחד מנסה לעשות כך בארה"ב? בלונדון? בפריז? ושלא לדבר בארצות ששם יש דיקטטורה כמו סין או וונצואלה או אפילו רוסיה ושלא לדבר על צפון קוריאה או אירן או קובה אלא מאי יש פה אנשים במדינת מאה שערים שלא מכירים עולם ולא יודעים סדרי בראשית ואינם מן היישוב (הישן) ורוצים לעשות יום טוב אין דרוואכן וסומכים ובוטחים על המישטורע הציונית שתתן להם לעשות מה שרוצים ולומר מה שרוצים לא לא לא העולם אינו הפקר גיוואלד!!!!

אם זה המשטרה!!!
מי צריך משטר???

מבחינה חוקית אסור לצעוק על מישהו חרד"ק?
מה עם חופש הביטוי?

למה אתם לא שואלים כן על אנשי השמאל שמצלמים או ערבים זה בדיוק שנאת חינם כולנו גיבורים על יהודים אחים שלנו שדעותיהם ודרכיהם שונות משלנו צריך להפנות את התיסכול הזה כלפי העם השני וחבריו

קשה לצפיה.
כתבתם שאין רב שמתיר פגיעה מילולית, אז כידוע לכולם הורה מרן הגרח"ק שליט"א על אותם לובשי המדים "בוז יבוזו לו"
אבל צריך לקום ולצעוק, על התרגיל היזום המזעזע הזה, מי כאן הפרובוקטורים???
האם המשטרה תכניס שוטרים מחופשים לחרדים אל לב הקסבה באום אל פחם במסגרת תרגיל יזום???????????
ולמה הציבור שותק ?????????????????????????????

ההתקפה על הצלם מזעזעת הוא לא הפריע הוא הרגיז וזה שונה מהפריע!

גיבורים גדולים שיכניסו חייל רק עם כובע שכתוב על זה משטרה לעיסוויאה. או לשועפט

לבורך.
אין לי מושג מה הולך במדינות אחרות.
במדינה הזאת מותר ע"פ חוק לצלם.
השוטרים עברו על החוק בצורה בוטה!
רק ב"ה היום יש תיעוד מכל דבר ואז הדם היהודי אינו מופקר לגמרי.

לתושב מאה שערים ולבורך רואים עליכם שאתם מתוסכלים ואתם מחפשים על מי להוציא התסכול על איזה קיצונים אתה מדבר ? אולי אתה אחד מהם שמציקים מי שלא הולך כפי שאתה חושב ובענין הצלם מה זאת אומרת שהוא מפריע לשוטרים הם אזרחים |( איפוא אתה רואה שוטר) שבאו לתקוף אזרחים ומה אתה מצפה אם היו תוקפים אותך אז לעשות ?

הרה"ח ר' שלמה פפניהם זצ"ל אמר כלל, המלחמות שהם מלחמות לשמור את אורח חיינו אנחנו תמיד נצליח, אצלנו בשכונה לא יסעו בשבת לא יהיה פריצות וכו'. מה שאצלם אע"פ רוב לא מצליחים, לסגור חנויות בשבת וכו'. עכשיו לענינינו נאמר למשטרה בפה גדול "לא תצליחו" אם תושבי מאה שערים לא רוצים חיילים בשכונה אין סיכוי שתצליחו, כי הכח זה לא גופני , אלא רוחני ואין לכם סיכוי להצליח . אז בבקשה תרדו מהעץ

הרה"ח ר' שלמה פפניהם זצ"ל אמר כלל, המלחמות שהם מלחמות לשמור את אורח חיינו אנחנו תמיד נצליח, אצלנו בשכונה לא יסעו בשבת לא יהיה פריצות וכו'. מה שאצלם אע"פ רוב לא מצליחים, לסגור חנויות בשבת וכו'. עכשיו לענינינו נאמר למשטרה בפה גדול "לא תצליחו" אם תושבי מאה שערים לא רוצים חיילים בשכונה אין סיכוי שתצליחו, כי הכח זה לא גופני , אלא רוחני ואין לכם סיכוי להצליח . אז בבקשה תרדו מהעץ

מחריד ביותר, מדינת משטרה, צריך להרעיש עולם ומלואו.
בבקשה תביארו עוד סרטונים.
ויצויין שלדעתי ברור שאסור להשתמש באלימות אבל לתקוף אדם שכל חטאו שהוא עומד ומסריט, אסור שיהיה והתוקפים צריכים לעמוד לדין!

תגובה לתגובות 1 ו-2 אם כאלו חרדים מי צריך את לפיד מאחל לכם שתעבורו במקרה תחטפו את מה שאני 'חטפתי' מ'שומרי החוק' ואז תגיבו בשנאה כזאת

אני מסכים איתך, המישטרה היא אירגון פשע, וגם "הקנאים" מבזים את התורה וגורמים לחילול ה'

ובכן
אנו בשעת שמד, ונוהגים בהתאם.
צבא היום גם לגברים זה יהרג ובל יעבור, כך סוברים רבנים גדולים גם אם אתה הכתב לא מזדהה איתם, מצווה כן מצווה ואני כותב שוב מצווה לעקור את התופעה שחרדי נעשה חייל, ולכן צועקים חרד"ק, יתכן והוא בעל תשובה יתכן והוא אנוס אבל עלינו למגר תופעה רצונית של שלטון כפירה לחייל וגם לחלן את בחורי הישיבות כולם
לא נכה חיל ולא נידה אבן או טיטול זה אסור באיסור תורה חמור אבל הצער חרד"ק לביישו שידעו כולם שזה בושה, ולחרדק המצוי אל תעבור בשכונתנו בתחפושת חרדית אתה אינך שייך למחנה ותלמד לכבד, וגם אם אתה בעל תשובה או אנוס תכבד ותלמד שמעשיך בדיעבד שבדיעבד ובהוראת רבותינו מציק בקול גדול לכל חרד"ק חרד"ק אתה בוש לך

המשטרה צריכה לקלוט:
תם העידן שלחרדים אין מצלמות!!!!

בושה למדינת ישראל

העדה החרדית מתנגדת בכל תוקף לאלימות, אבל אין שום בעיה גם מבחינת החוק לצעוק, גם לצלם אין שום בעיה חוקית בוודאי לא לעיתונאי. וברור לכולם שהמשטרה חצתה כאן כל גבול.

אני יאמר שוב, למה בהפגנות של סאטמר בארה"ב לא מעיזים להתקרב לשוטר בעת מעצר כי יודעים שהעניין יסתיים ביריה! נכון! רק מה פה זה אחים יהודים, נכון! אז למה אתה צועק נאצי??? ועוד משהו חופש הביטוי זה לא חופש השיסוי ואם אתה (שומר חוק.. כן אתה) כל הזמן פועל נגד החוק למה אתה כזה צבוע ומסתתר מאחורי חופש הביטוי וחופש צילום וכולי???

אני מזדהה עם בורך כמעט אם כל מילה שאמר אני כתושבת המקום זוכרת את ההפגנות שלפעם לא היה אחד שהיה מעיז להסתובב ברחוב כשהיה מגיעים היסמניקים. אז כנראה שהחרדים של היום כבר למדו משהו מהחילונים וכבר לא מפחדים, אך האם זה טוב?? אני מרגישה מאוד מאוד לא נוח עם זה. תחושת חולין (או חילון).

לתושב מאה שערים ולמתוסכלים אחרים שכנראה לא ביקרו מימיהם במאה שערים אני יכול רק להגיד לכם כי בשעת ההתקפה הברברית של משטרת הפשע לקחתי את הילד שלי למרפסת ואמרתי לו תראה איך נראים אותם שמתגייסים וזה באמת רק חיזק את המלחמה באותם בוגדים בגדולי התורה תושבי מאה שערים אף פעם אינם חווים כזאת התנהגות רצחנית מאף אחד עד שהמשטרה דואגת להראות להם כי אם הם גרים במדינת ישראל הם גם צריכים לדעת מה מתרחש בכל רחבי הארץ באמת תודה לך משטרת ישראל על ההרצאה המאלפת לילדינו למה אסור להתגייס

הנה לנו. רדפנו את אחינו בשרינו חשבנו שאנחנו עושים מצווה. ותראו לאיפה הגענו ששוטרים מתנהגים לאחינו כמו חיות אדם ויש אנשים {אם אפשר לקרוא להם ככה} שעוד מגבים אותם ומעודדים אותם. להיכן נוליך כלימתינו וחרפתנוץ לסדום היינו לעמורה דמינו!!!

למגיב מתגובה 1,
מעניין למה זה כ"כ "עצוב" לך?
כשאתה רואה כמה חיילים "חרדים" יש היום זה גם מצער אותך?

אקשן!!! , סוף סוף התעוררו פה לחיים החברה עם תגובות,
אגב בארה"ב ועוד המון מדינות , מותר על פי חוק לצלם!

אני לא יודע מה המקום לכל ההתפלמסות של המגיבים יש לנו כלל בסיסי בתורה "אם אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני" ככה נראים אנשים בלי יראת שמים – גועל נפש!!! אין כאן שום שכל ואל תנסו להבין אותם.

אסור להתגרות בחרד'ק שמרד"ק אבל המשטרה עבר את הפס אדום יש גבול לאלימות וכל מאה שערימקס' קחו עורך דינים גדולים ותעשו תביע ענק נגד המשטרה הציוני ויש לכם הרבה תמונות ווידאו וכך תראה איך המשטרה ירצו אחריכם

רגע, ולמה לא מביאים את הצילום איך שהבלש המחופש מוכה באכזריות עד שנשתברו צלעותיו, וברקע הצעקות 'האקטס איהם', אתמהה

זה מה שקרה היום ויום שישי במאה שערים זה בדיוק כמו הנאציס בגרמניה ר"ל השי"ת יעזור שיזכה לביטול מדינות ישראל ולביטול משטרת ישראל ונזכה לקבל פני משיח צדקינו בב"א

לפי דעתי: 1. השוטרים אכן התנהגו באלימות יתר ויכלו להסתפק בלהכניס לניידת ולא במכות רצח!!! ועוד כזה הרבה זמן
2. גם הכנעים לא צריכים ככה לעשות וכל ההפגנות שאנשים התחילו לעשות וזה כבר נהיה סטייל אז בזמן הזה שידעו שתי דברים בהתחלה התיחסו ואולי היו ממשיכים להתיחס אם הייתם עושים את זה בצורה יפה אתם עושים את באלימות וצעקות ומשלמים לילדים 800 ש"ח (ללא הגזמה) אם צועקים חרד"ק ו 200 עצורים אז שתדעו שאתם כבר לא מועילים כלום והולכים נגד דרכו של הרב שטינמן ור' חיים קניבסקי ועוד רבנים המורים לנו את דרך התורה והמצוות

מה שכתבו בשם הרב קנייבסקי, נמסר מבני ביתו שלא היו דברים מעולם והוא זיוף

אני לא מתחבר ל: ח-רדים ר-בותיהם דק-רו

אני גם שונא את המפגינים וחושב הם רשעים גמורים ואם הייתי רואה שעושים את זה לבחור שעמד וחסם צומת והפריע לאלפי ילדים ואמהות להגיע הביתה רק בגלל "גזירת ההתייצבות" הייתי ממש שמח מזה, אבל כשראיתי את הסרטון הזה של יהודי תמים שבסך הכל מצלם פשוט נרעדתי כולי ועד עכשיו לא נרגעתי מהאימה הזו ובעיקר מהחוצפה של השוטרים להרביץ לו כאילו אין דין ואין דיין, הרי הם יודעים שמצלמים אותם! זה פשוט מדהים!

האם הבחנתם שרוב התגובות בכל מה שקשור לקנאות באתר זה (באתרים אחרים אין לי גישה) מגיעים דווקא מהקנאים (האמתיים???) נגד המשטרה, ונגד.. ונגד.. ונגד.. למה ? למה כי אין להם מה לעשות (חוץ מבשעת הפגנה) אלא לשוטט באינטרנט שלא לצורכי פרנסה… אוי רגע ומה איתי?

לעורך הכתבה תתבייש לך אתה מדבר כאחרון החרדקים וכי זהו האתר ההחרדי שמתיימר להיקרות האידישע ???
כל גדולי ישראל יצאו בתוקף נגד החרדקים בפרט כשהם אומרים בפירוש שמטרתם לשנות את הציבור החרדי
ולאלו שמתבכיינים וקוראים עצמם בשם תושבי השכונה[ברוך ,חנה ]אתם מוזמנים היום לעזוב את השכונה יש מספיק שכונות שיתאימו לכם

אוי אוי שכינה הקדושה בוכה על צער הגלות שגורם ליהודים אחים לריב אחד עם השני אוי ווי!!!

שאלתי את מורי רבי אם צריך לצעוק חרדק וענה לי בוודאי והוא מצווה גדולה אולם תכבד קודם במצוה זו את הגאב"ד ואת הראב"ד ואת ראשי וועד הכשרות

אני אותו אחד שנחרד מתמונות וסרטונים אלימים כאלו
אבל מי נתן היתר לאלו שמבזים תחיילים בכל מיני קריאות גנאי והעלבות למיניהם שאי"ז האבהת ישראל טהורה זה מגעיל ודוחה לראות חינוך ילדים לקריאות ולבזות אדם באשר הוא יהודי גם בוויכןח השקפתי מותר לך לגשת ליהודי ולהסביר לו
למה להכניס לפעוטות ודרדקים מעשים שמרחיקים את הבריות בלא שמבינים תמטרה שמביאים אותם לשיסוף והתרסה ועוד לעשות להם מבצעים וקרוא לזה מצוה ח"ו
לא נראה לי שהרה"ק הבעלזאר רב זיע"א היה נח דעתו מרשעות כזו לחנך ילדים לאלימות מילולית שכזו שאף פעם לא יודעים איפה זה ננגמר אצל ילדים
שלא ישתמע ממני שאני ח"ו תומך בגיוס חרדים לצבא
אלא שאני גם מתנגד ובז לאלו שמתגרים ונכנסים למקומות קנאים בלבוש צהלי
אבל מחובותנו להכנס לפורפורציות מה זה המילה חרדק שהציא אותו לא פחות מחרדי קל דעת בלבוש חרדי מה זה שזה נשמע במחוזותינו כמו"כ כאן באתר מילה מתופשת שכזו
יה"ר שהחרדים קלי דעת שבמחוזותינו בלבוש חרדי יעשו תשובה

לברוך ,חנה ותושב מאה שערים 1…
אני מאחלת בכל ליבי שבהצגה הבאה
"תיהיו אתם המותקפים הקשים"
ואחרי שתחוו על בשרכם יהיה יותר מעניין לשמוע דעתכם

למה לא מעלים את התגובות שלי
נא להתייחס !!!!!!!

[1] סליחה' אתה לא צריך להראות פה בפרהסיה שאתה מהרב שטיינמאן נגד הרב אויערבאך ונגד הגה"צ יצחק טובי וויס גאב"ד ירושלים ובית דינו[2] מה זה ויכלו להספיק בלהכניס לניידת? זאת אומרת שאתה מסכים לרשעות שלהם לעצור יהודים ר"ל איפה חינכו אותכם כזה חינוך? במוסדות של הרב שטיינמאן?

כל הפילוסופיות בדברים האלו מיותרת אם כן טוב מחאה כזאת או אחרת
אנחנו כרגע במלחמה
ויש טעויות אם יש בכלל
ולמשטרה נאמר תעזבו אותנו לנפשינו ונחיה את חיינו
די…..

על זה נאמר "כל שנעשה רחמן על האכזרים, לסוף נעשה אכזר על רחמנים".
מי שמתייפייף כעת ונעשה רחמן על השוטרים האכזרים, סופו שנעשה אכזר על ילדים פעוטים.
מובילים שם בגסות זקנים בני 60, 70. הם לא היוו שום סיכון!
מתנפלים שם ברצחנות על בחור שכל מעשיו הסתכמו בצילום.
מתנפלים על ילדים קטנים במכות רצחניות. שוברים שיניים.
איפה היה כדבר הזה? בגרמניה בלבד.
חכו חכו, אם תמשיכו להגיב באדישות, ההתנהגות הזאת בסוף תעבור להיות כלפיכם, ללא אבחנה. ע"ע מה שקרה במירון.

המשטרה פעלה כמו שצריך, אם אנשי סדום ועמורה במאה שערים לא מבינים שרוב גדולי ישראל לא מתנגדים לגיוס לצהל, והם רודפים בצעקות אחרי כל חייל חרדי, (אנשי חוק) אין ברירה והמשטרה צריכה ללמד אותם בדרך הקשה.

אל תסחפו רוב מנין ובנין תומך בגיוס לצהל, מי שמתנגד שלא יתגייס, אבל מה זה הפטרונות לומר לכולם מה לעשות ולבזות אנשים ברחוב. מעצבן שיש אנשים המבינים שאם הקנאים מתנגדים לגיוס מותר להם לצעוק חרדק ברחוב.

חוצפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בחלק מהתגובות מופיעים דברים חמורים המכוונים נגד מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א!!!
חובה על הנהלת האתר לצנזרם מיידית!!!!
(הדברים המופיעים הם נגד גדו"י מכל סוגי החוגים והעדות)

אבל למה לריב בינינו לבין עצמינו אחים אנחנו..
ומה שרק יכול להועיל זה תפילות לאבינו בשמים שיושיענו וילמד את כל התועים בינה,
כמובן שהדברים מזעזעים אבל בא ונזדעזע לפן החיובי מאשר לתקוף אחד את השני.

בכל סרטון אני בודקת כמה תגובות יש והפעם ראיתי כלכך הרבה תגובות שהייתי חייבת להציץ וראיתי שפחות או יותר כל התגובות הם אותו דבר.
בתקווה להבנה!!

למה התגובות שלי לא נשלחים תעזרו לי

אני לא יודע, אבל עדין לא הצלחתי להבין מה כ"כ משפיל ומעליב במילה חרד"ק
מעולם ולעולם לא נפגעתי שצעקו עלי 'חדרי' ברחוב.
אני יודע מה ני מה העדה שלי ולא מתבייש בזה ואם הייתי מתבייש לא הייתי יוצא לרחוב במדי חרדי!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture