הדס פרוש / Flash90

חוטובלי במתקפה חריפה: "בנט מרסק את כל הימין – בגללו נשב באופוזיציה"

סגנית שר החוץ ושרת התפוצות ציפי חוטובלי התייחסה הבוקר לפיצולים במפלגות הימין ואמרה: "מה שהכי נכון לטובת המחנה הלאומי זה שכולם יהיו ביחד, שיתחברו בגושים טכניים ואחר כך יתפצלו". חוטובלי תקפה את בנט ואמרה כי הוא "מרסק את הימין"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

סגנית שר החוץ ושרת התפוצות, ציפי חוטובלי תקפה הבוקר (רביעי) בריאיון את ראש הימין החדש, נפתלי בנט, שסיכם על ריצה משותפת עם האיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ'. "אני בת הציונות הדתית ואני מסתכלת על מה שקורה בגוש, ואני אומרת לבנט ולכל מי שנמצא בהנהגה – אתם מרסקים את הימין בגלל הפיצול הזה, כולנו נשב באופוזיציה. מעולם לא ראיתי רכבת דוהרת ככה לעבר התהום, כמו המהלך ההזוי פוליטית של חיבור סמוטריץ'-בנט-שקד".

בראיון 'לווינט' אמרה: "מה שהכי נכון לטובת המחנה הלאומי זה שכולם יהיו ביחד, שיתחברו בגושים טכניים ואחר כך יתפצלו. בספטמבר הם השאירו את בן גביר בחוץ עם שני המנדטים שלו שירדו לפח. זה לא הזמן לטהרנות. מה שקורה היום זה שמדרדרים את המחנה אל עבר התהום".

חוטבלי התייחסה לחיבור עם סמוטריץ': "החיבור ההזוי בין סמוטריץ' לבין בנט ושקד מבריח מצביעים ליברלים. הם אמרו 'אנחנו רוצים להיות המפלגה שתביא אל המחנה הלאומי את מצביעי כחלון לשעבר, מצביעי כחול לבן' – איזה מצביע כחלון לשעבר יצביע למפלגה שסמוטריץ' יושב בה? הם קיבלו צבע חרד"לי מובהק ברגע שהם הביאו אליהם את סמוטריץ', והם מדללים את היכולת שלהם להיות מפלגה שמושכת קולות מהמרכז. זאת הטעות המרה שהם עושים. בגלל מלחמות אגו, לא בגלל אידיאולוגיה. גם לגבי בן גביר, יש כאן מציאות פוליטית שצריך להכיר בה: אם אורלי לוי מצליחה לשבת ביחד עם תמר זנדברג, זה אומר שהן שמו את טובת המחנה ואי-בזבוז קולות לפני כל דבר אחר".

שרת התפוצות התייחסה לדיווח שנתניהו איים על בנט שבמידה ולא יעשה איחוד הוא יפטר אותו ממשרד הביטחון ואמרה: "אני שמעתי שרה"מ אומר לבנט את הדבר שהוא פשוט תוצאה של המעשה הזה, זה חטא ועונשו – החטא הוא פיצול המחנה. אם נפסיד בבחירות האלה בגלל בזבוז קולות – אנחנו נמצא את עצמנו במצב שבו אף אחד מאיתנו לא יישא בתואר 'שר', ונראה את בני גנץ מרכיב את הממשלה. אנחנו רואים שליברמן מוכן ללכת איתו". לדברי חוטובלי, "מה שראש הממשלה מנסה להגיד זה 'תתעשתו', ואני אומרת שהציונות הדתית כיום לא רואה בכם מנהיגים ברגע שאתם מפצלים את המחנה".

חוטובלי הוסיפה: "אם בנט החליט שהוא רוצה לחבור לשמאל אז שיודיע לציבור, שלא יגנוב מצביעי ימין. ליברמן עשה את זה בבחירות הקודמות. פעם אחת ריסק בנט את המחנה בכך שהוא פיצל את המפלגה, שהייתה בסדר גמור ובעלת יציבות פוליטית. אנחנו מידרדרים מפעם לפעם, ממערכת בחירות למערכת בחירות, במצב שבו הימין עושה חור בספינה וכולנו טובעים. עצם החבירה של סמוטריץ' אליהם הוא שגוי פוליטית, מעשה שעלול להטביע את הספינה הימנית כולה".

על רקע סערת החסינות של נתניהו, הכחישה חוטובלי את השמועות על מתיחות ואף איבה ששוררות בין ראש הממשלה לבין יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. "הדברים שאדלשטיין אמר במסיבת העיתונאים היו מאוד ברורים – הוא אמר שציבורית יש כאן התנהלות פוליטית ששוברת את כללי המשחק של הפרלמנט הישראלי. הכנסת הזאת התפזרה – אין לה מנדט ציבורי. היכולת לקיים דיונים בזמן פגרה, בטח לא להקים ועדה מעין-שיפוטית – זה לא קיים על פי תקנון הכנסת. חוק יסוד השפיטה אומר שוועדת החסינות היא לא עוד ועדה, אלא היא ועדה מעין-שיפוטית.

"מה שכחול לבן עושים זה שבירת הממלכתיות הישראלית", הוסיפה. "אני יכולה להגיד שידענו מתי אנחנו מיישרים קו עם כללי המשחק של הפרלמנט הישראלי, אני לא חושבת שהופר איזשהו כלל".

לסיום אמרה: "אני סומכת על יו"ר הכנסת שיעשה בתבונתו הרבה את מה שטוב למען הממלכתיות הישראלית. כחול לבן כרגע מתנהלים כאילו שהם באים לעשות הצגה לצורך הבחירות. זה לגיטימי כשמדובר בספינים תקשורתיים, אבל כשמדובר בכנסת ובוועדה מעין-שיפוטית – אני חושבת שכאן צריך להציב קו אדום. הדבר הנכון ביותר הוא שדיוני החסינות לא יתקיימו בכנסת הזאת אלא בכנסת הבאה". חוטובלי ציינה כי לא תגיע לדיוני הוועדה: "אין שום משמעות להשתתפות בהצגה חסרת כל ערך".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפילו אם בנט יתאחד עם בן גביר זה לא יגיע לשישים ואחד, הסיבה שלא תהיה ממשלה ימנית למרות שלימין יש רוב גדול, הוא נתניהו, יש הרבה אנשים שמסתייגים מדרכו של נתניהו ולכן ילכו לכחול לבן ולליברמן. נתניהו הפך מנכס לנטל צריך להסתכל למציאות בעיניים.

ישכר זלמנוביץ' – להתראות.
ראיתי אותך בהודעה הסמוכה..

עוד מישהו שמדבר לעניין למה סמוטריץ ובנט ממשיכים??? הם פשוט הזויים!!!! מה המטרה שלהם???????

מליברמן אין מה לצפות, אל תקרי ונטמאתם, אלא ונטמטם בם הוא מטומטם מאכילת שקצים ורמשים טרפות ונבלות. שכל ישר כבר אין לבנאדם הזה. והאמת גם שגם מבנט אני לא מצפה יותר מדאי… אבל, ריבונו של עולם סמוטריץ לא קצת יותר שפוי????

מה הפלא. אם תמר זנדברג ואיווט האיום ( שם רשעים ירקב) יושבים בכנסת ישראל + כל שונאי היהדות הרי הם מהווים קרקע פוריה לפעילות הזו. ולא אתפלא אם יתגלה לבסוף שהם בעצמם תורמים ומממנים את צאצאי יש"ו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture