Yonatan Sindel/Flash 90

גל הירש בהשקת מפלגתו: "אשאף לכהן בממשלה הבאה כשר לביטחון הפנים"

גל הירש, שמועמדותו למפכ"ל המשטרה סוכלה, השיג את מפלגת 'מגן': "היו אנשים מתוך המשטרה שפגעו בו פגיעה קשה. עברתי ואני עובר עינוי דין כבד". עוד הוסיף: "אנחנו נדגיש את מסורת ישראל. יהיה לנו ברשימה מנהיג חברתי חרדי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תת אלוף במילואים גל הירש, שמועמדותו למפכ"ל המשטרה סוכל על ידי חקירות, השיק היום את מפלגתו 'מגן' באירוע שיתקיים בשעה בבית מורשת יהדות תימן בראש העין. לפני הנאום עולו אנשים שלימד ופיקד עליהם בעבר ומדיברו על התאמתו להנהגה. בנוסף הושמעו גם הקלטות של בנט ונתניהו ששיבחו את הירש.

"מאוד רציתי לשרת אתכם כמפכ"ל המשטרה, אני אשרת אתכם בדרך אחרת. במילים אלה סיימתי את דברי אל הציבור ביום סיכול המינוי למפכ"ל המשטרה, במוצאי יום הכיפורים שנת 2015", פתח הירש את דבריו. "והנה, שלוש שנים וחצי אחרי הדברים שאמרתי אז, כשהמינוי שלי למפכ"ל סוכל – הנני כאן ואיתי חבורת מנהיגים מכל רחבי הארץ והעם".

"יהיה לנו ברשימה מנהיגה חברתית, העוסקת בהעצמת נשים. תהיה לנו ברשימה מנהיגה חברתית- משפטנית העוסקת בסיוע למצוקתם של עולים חדשים. יהיה לנו ברשימה מנהיג חברתי-לאומי, ניצול שואה – שורד ועד לאירועי השואה הנוראים, גיבור אמיתי, ואנחנו נדאג להצדיע בפועל לגיבורים אלה עד 120".

 

גל הירש רץ לפוליטיקה, ארדן ביקש מנתניהו לשריין עבורו מקום בליכוד

 

"יש לנו ברשימה את ראים פלאח, סא"ל במילואים וגיבור חיל. אנחנו נפעל ונדאג באמת למיעוטים בישראל. יהיה לנו מנהיג מקומי, יליד מעברה בצפון שצמח והפך לאיש ציבור ויזם רב מעש. יהיה לנו מנהיג חברתי , איש עוטף עזה, מנהיג ומחנך. יהיה לנו ברשימה מנהיג חברתי חרדי. יהיה לנו מנהיג כלכלי".

"אנחנו נציג לציבור רשימה של לוחמות ולוחמים למען הציבור- חבורת לוחמים שיפעלו מתוך הכנסת ומחוצה לה, למענכם, למען כולנו. מגן תהיה המוקד הטלפוני שלכם בכנסת, היא תהיה המוקד לזכויות הפרט 7/24, מסביב לשעון – מגן תגן – פשוטו כמשמעו ואתם תדעו שיש לכל משפחה בישראל – שגרירות בכנסת".

"אשאף לכהן בממשלה הבאה בתפקיד החשוב של השר לביטחון הפנים. כי זהו תפקיד בטחוני-חברתי מן המעלה הראשונה. כשאהיה השר לביטחון פנים אדאג לכם משם. הרי כוחות ביטחון, הצלה וחירום הם ערובה לחיי כולנו". לדבריו, "המשטרה היא ארגון חברתי במיוחד, זהו גוף שחשוב לכולנו שמשפיע על חייו של כל אזרח. לצערנו, בשנים האחרונות הגוף הזה, החשוב כל כך לכולנו, הוא ארגון במצוקה, חבול ושפוף. משרתים בו נשים וגברים מצוינים, אנשים טובים העושים מלאכתם קודש".

"ובכל זאת, היו אנשים מתוך הארגון שפגעו בו פגיעה קשה, פגעו באמון הציבור, בצדק ובתחושת הביטחון האישי של האזרחים במי שאמור להגן עליהם. עברתי ואני עובר עינוי דין כבד, לצערי נגזלה ממני הזכות לשרת אתכם, זה הכי כואב לי, לא יכולתי לממש את המשימה שהוטלה עלי על ידי ראש הממשלה לפני שלוש שנים וחצי".

"לא באנו לעשות דילים כדי לסדר לעצמנו כסאות בכנסת. מגן אינה חלק מן המשחק לו התרגל העם- הרי יכולתי לדאוג לעצמי לשריון כזה ומיקום אחר. אבל איני מחפש כסא בכנסת לעצמי באופן אישי. לנו, במגן, יש עמוד שידרה משל עצמנו. אנחנו רוצים שינוי אמיתי ויכולת להשפיע תכל'ס בשטח".

הירש העביר ביקורת על המפלגות האחרות, "האם כשקמה מפלגה היא קמה מתוך אינטרס אישי צר? האם היא קמה לצרכי חבירה או שדרוג אישי? איזה דיונים ערכיים אתם שומעים חוץ ממי יהיה במקום ראשון ומי יהיה במקום השני. וגם נשאלת השאלה- האם מפלגה כלשהי קמה כי "אסור שמישהו אחר ייבחר לראשות ממשלה?" כן- בישראל קמות מפלגות מכל הסיבות האלה".

"האם יתכן שמפלגות יקומו כשמטרתן העיקרית היא לוודא שמישהו לא ייבחר? האם זו גישה ערכית בעינכם? האם לגיטימי לפסול הקמת קואליציה עם נבחר ציבור או כל אדם, קודם שהורשע בדין? האם זו אמירה ערכית? אני לא לא מוכן להגדיר את עצמי כמפלגה נגד מישהו או כדי שלא ייבחר מישהו".

הירש, שבעצמו נמצא בחקירת משטרה בלתי נגמרת גיבה את נתניהו: "בעיני, כל עוד המישהו לא הורשע הוא לגיטימי וחוקי. עומדת לו חזקת החפות ואתם יודעים שאני יודע אישית על מה אני מדבר כשמדברים על הדלפות ומשפטי שדה בתקשורת וברשת. ההפללה של הפוליטיקה , משפטי השדה והרשת בישראל צריכים להיגמר. ואם צריך מתנדב שיאמר את זה- הנה אני אומר לכם את זה".

 

גל הירש שוקל כניסה לפוליטיקה: ברשימה של יעלון או שריון בליכוד?

 

עוד העביר ביקורת על הפוליטיקאים: "מאוד קשה לי לשמוע את סגנון השיח בין המנהיגים לעתיד בכנסת ישראל – חבורת לכלכנים שמלכלכת זה על זה, ממני לא תשמעו דברים כאלה. זוהי בושה. מנהיגים שנותנים דוגמה רעה לאזרחי המדינה ומייללים על השסע והקיטוב שהם בעצמם יוצרים- הכל כדי להיבחר -אל תצביעו להם".

הירש הסביר את מטרות מפלגתו, "אני ביטחוניסט ואנחנו מפלגת ימין מדיני-בטחוני אבל כיום המערכה על הבית אינה מתרחשת רק לאורך גבולות המדינה או מעבר להם- הקרב על הבית נמצא היום בתוך הבית, כדי שכל אחד ירגיש כאן כמו בבית.. המערכה על הבית נמצאת בתקציבי הרווחה, בהגנת זכויות המיעוטים, זכויות הנכים, השכבות החלשות, האזרחים הוותיקים שייסדו את המדינה וחיים בקושי. כי יש לנו חצר אחורית ההולכת וגדלה עם חלשים ומוחלשים, קשישים וחסרי כל. יש לנו חצר אחורית עם מכורים לסמים, דרי רחוב ונוער בסיכון".

עוד הדגיש כי, "אנחנו נדגיש את מסורת ישראל ואת זיקתה המלאה למדינה, אבל, נתיר כבלים מיותרים בתכנית איטית, מדורגת וסבלנית, נדגיש את החופש לבחור, את החופש לכל אחד להיות צדיק על פי דרכו , וצדיק באמונתו יחיה".

את דבריו סיים בכך ש, "אנחנו לא נחפור לכם בחפירות שווא כמו רבים אחרים, לא נפזר הבטחות סרק, לא נבלבל לכם את המוח ולא נוליך אתכם שולל. יש הבדל בין מעשים לבין מעשיות. נעשה כל מה שאפשר כדי לממש את מטרות המפלגה ואת המצע שלנו. זה יקרה בעבודת מטה סדורה, עם יעדים ומדדים, עם ניהול של ממש בעבודת הממשלה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture