צילום: תומר נויברג / פלאש 90

הליכודניקים החדשים: "לא נתמוך באף מועמד"; סער: "מתנהל קמפיין גזעני"

בכיר החיכוד שמתמודד נגד ראש הממשלה טוען כי "הצד השני מפיץ פייק ניוז קיצוני הכולל שקרים, הכפשות, השמצות ואף אמירות גזעניות". בתוך כך, הליכודניקים החדשים הודיעו כי "אין מנהיג שנוכל לסמוך עליו, ואנחנו ממליצים למתפקדינו לעשות איש לפי מצפונו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

המועמד לראשות הליכוד, ח״כ גדעון סער פנה היום (רביעי) לחברי הליכוד על רקע הקמפיין הנגטיבי שמנהל לטענתו על ידי מטה נתניהו ואמר: "בשעות ובימים האחרונים מפיץ לצערי הצד השני פייק ניוז קיצוני: שקרים, הכפשות, השמצות ואף אמירות גזעניות". סער הוסיף כי "זוהי לא דרכנו. זוהי לא דרך הליכוד".

סער תקף את ראש הממשלה וטען כי הוא התחייב לקמפיין מכובד ומכבד, אך לדבריו: "לצערנו קמפיין נתניהו נמנע מעימות רציני וענייני והחליט לנהל קמפיין שלילי ולא ענייני". לסיום כתב סער: "אני סומך על תבונתם של חברי הליכוד. הם יודעים להתעלות מעל כל זה ולבחור בחירה עניינית, ערכית ואמיתית. מחר מגיע השינוי. אני זקוק לכם. בואו נעשה אותו יחד".

בתוך כך, קבוצת הליכודניקים החדשים פרסמה היום הודעה בה הם טוענים כי אין להם במי לבחור בפריימריז שיערכו מחר. לדבריהם: "בבחירות הללו אין מנהיג שעליו נוכל לסמוך בלב שלם".

בפוסט בעמוד הפייסבוק של הקבוצה מסביר ליאור מאירי מדוע לא ימליצו הליכודניקים החדשים על מועמד בבחירות לראשות התנועה "במקום להוקיע את השחיתות ואת הרעיון שנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים יכול לעמוד בראש המפלגה והמדינה, סער בחר בקמפיין תועלתני שלא נוקט עמדה חינוכית או מנהיגותית".

בין הדברים אומר מאירי בסרטון שפרסם כי "בימים האחרונים התנהלו במטה דיונים קדחתניים הנוגעים להמלצתנו בפריימריז לראשות התנועה בין גדעון סער לבנימין נתניהו". הוא מסביר כי "על פניו, ההחלטה פשוטה. בנימין נתניהו השחית את כל שדרת השירות הציבורי עם "נאום המתנות", הוא נאשם בשלושה כתבי אישום פליליים חמורים על מעשים אותם ביצע מכסא ראש הממשלה, והוא במתקפה פתוחה ומתמדת נגד כוחות אכיפת החוק. כוחות שהאמון בהם הוא הדבק המחזיק אותנו כחברה". לדבריו: "יותר משמדינת ישראל נגד בנימין נתניהו, בנימין נתניהו הוא נגד מדינת ישראל".

הקלטות הדיון בהדחת הליכודניקים החדשים: "אתם לא מבינים שזה גיס חמישי"

"מצד שני, גדעון סער אחראי לכמה דברים שאנחנו לא יכולים לסמוך עליהם את ידינו", טוען מאירי, ומסביר כי הדבר החמור מכולם הוא: "הכנסת עמותות הדת למערכת החינוך הממלכתית, ושינוי לרעה במערך לימודי האזרחות". לדבריו: "כפי שנתניהו אחראי לקריסת האמון במערכת המשפט, אנו תופסים את סער כאחראי לתחילת קריסת מערכת החינוך הממלכתית".

"עם זאת, יכולנו, אולי, לחיות עם חטאי העבר של מר סער, אלמלא חטאי ההווה שלו: במשך קמפיין בחירות שלם, לא אמר גדעון סער מילה אחת ערכית בנושא השחיתות שפשתה במדינה ובמפלגה. במקום להגן על מערכת המשפט ואכיפת החוק, הוא העדיף להצטרף למתקפה". מאירי הוסיף לתקוף את סער: "במקום להוקיע את השחיתות ואת הרעיון שנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים יכול לעמוד בראש המפלגה והמדינה, הוא בחר בקמפיין תועלתני שלא נוקט עמדה חינוכית או מנהיגותית, וכל מה שהוא נתלה בו הוא היכולת הנטענת שלו להביא יותר מנדטים "לגוש" מנתניהו".

בעקבות הדברים מודיע מאירי כי "לצערנו, אין בבחירות הללו מנהיג שעליו נוכל לסמוך את ידינו בלב שלם, ואנחנו ממליצים למתפקדינו לעשות איש לפי מצפונו, בתקווה שבקרוב נזכה למנהיגים שראויים לקבל את תמיכתנו, לא משנאת המן, אלא מאהבת מרדכי".

בשבוע שעבר טענו במטה סער כי אלפי מתפקדים של הליכודניקים החדשים נעלמו במפתיע מספר הבוחרים. לטענת המטה, הסיבה היא האפשרות שהם היו בוחרים בסער ולא בנתניהו. בפוסט שפרסם היום מאירי הוא התייחס לנושא וכתב: "ההדחות הלא חוקיות של מאות מצביעים וההתעקשות לשלוח 20 אלף אנשים להצביע בסניפים מרוחקים: מדובר בטקטיקה של דיכוי הצבעה ומצביעים, של מפלגה שאיבדה את הדרך והדמוקרטיה. ואנחנו אלה שנתקן אותה".

סער: "כל מה שקרה בהאג הוא כישלון של המדיניות הישראלית"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כששום דבר לא עוזר לו והוא בדרך לקבל פחות מדני דנון בפריימריז הוא מתחיל להתבכיין…

גדעון סער שפיקח היה מה ראה לשטות זו
להתמודד / להתאבד מול בנימין נתניהו
אולי בפרשת קורח ימצא פתרונים

הזוי חרדים ביביסטים? נתניהו מסתכל עלינו בבוז, כשהוא לא היה צריך אותנו הוא זרק אותנו לאופוזיציה והיה שותף מלא ללפיד, הסיבה היחידה שהוא חזר לחרדים זה סיבה פוליטית….
ביביסטים לא ממש חושבים בהגיון יותר עם הרגש

בוקר טוב
כל הצעירים כבר מאמינים שהוא משה רבנו ואברהם אבינו ומשיח צדקנו גם יחד ואתה מדבר על הגיון מול רגש?
זה עבודה זרה מול תורה וקדושה.

סער לא מחפש כבוד הוא פשוט ראלי ויודע שנתניהו לא יצליח כמו שהוא לא הצליח ומנסה לשמור על הליכוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture