Flash90

סער: "כל מה שקרה בהאג הוא כישלון של המדיניות הישראלית"

ח"כ גדעון סער התייחס הבוקר להחלטת בין הדין הבינלאומי בהאג ואמר: "תראו לאן מוביל כל השיתוק שמגיע מהאג. כל שקרא בהאג הוא כישלון של המדיניות הישראלית שלא הפעילה שום מנופים שיכלה להפעיל על הרשות הפלסטינית ב-2015"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ארבע ימים לפריימריז בליכוד: ח"כ גדעון סער התייחס הבוקר (ראשון) בראיון 'לרדיו 103' להחלטת בית הדין הבינלאומי בהאג נגד ישראל: "תראו לאן מוביל כל השיתוק שמגיע מהאג. כל שקרא בהאג הוא כישלון של המדיניות הישראלית שלא הפעילה שום מנופים שיכלה להפעיל על הרשות הפלסטינית ב-2015. זה מראה את אוזלת היד בכל החידלון מול ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C".

"מי שמפחד מהאג לא יוכל לקבוע את עתיד יהודה ושומרון כפי שאנחנו במחנה הלאומי רוצים. ברור שצריך לפנות את חאן אל אחמר. הפלסטינים רוצים להשתלט על שטח ולצערי במשך כל השנים האחרונות לא נעשה דבר כדי לבלום את זה. לא בחאן אל אחמר ולא בכל המרחב. ראיתי שהשר בנט מתכון לקחת את הנושא הזה לידיים, ואני מקווה שיחול שינוי", דבריו של סער.

סער טען כי הרקורד המוכח שלו הוא ימין יותר מנתניהו ואמר: "הצבעתי נגד ההתנתקות בכל ההצבעות והפלתי את חוק יישום ההתנתקות בוועדת החוקה. דבר שעורר גם את זעמו של ראש הממשלה. אני הייתי היחיד שסירב להיות חבר ממשלה ערב ההתנתקות. לכן הרקורד שלי חזק. אני בניגוד לאחרים מעולם לא תמכתי בפינוי יישובים. העמדות שלי ברורות. שכתוב ההיסטורה מוכיח את מה שטענתי, שלנתניהו יש שופרות שהאמת לא מעניינת אותם".

"בניגוד לדעה הרווחת, הליכודניקים חושבים בתבונה, מנתחים את המצב ומבינים שחייבים לעשות שינוי. זה שאוהבים ומכבדים את נתניהו ואת פועלו לא סותר את העובדה שמיום ליום יותר ויותר חברי ליכוד מבינים שחייבים שינוי כדי לא להסתכן באובדן השלטון בבחירות במרץ", אמר סער.

בנוסף התייחס למחיקת אלפי שמות של חברי הליכוד מרשימת המתפקדים ואמר כי אלפי שמעות נגרעו מהרשימה רק כי הביעו בו תמיכה, "יש מאבק בכל הקשור לטוהר הבחירות. קורים דברים מטורפים. בכל מערכות הבחירות של הליכוד בעשור האחרון היה ניתן להצביע מכל אתר ברחבי הארץ. הדבר הזה הביא לכך ששיעור ההשתתפות גדל. כעת בבחירות שמתקיימות במהלך חופשת חנוכה הוחלט כלל חדש – שכל אחד יכול להצביע רק במקום מגוריו. הדבר הזה לבדו פוגע. אני בעד לאפשר לכמה שיותר חברי ליכוד להשתתף בהצבעה. למה לקפח בכוונה תחילה?".

לשאלת המראיין ופעיל הימין ינון מגל איך זה להיות מחובק על ידי התקשורת, השיב סער: "אני לא מחובק על ידי התקשורת. אתה וחבריך כמקהלה מהללים את המסרים של נתניהו. גם בריאיון הזה. נתניהו הוא האדם שיש לו הכי הרבה שופרות בתקשורת. אני לא הלכתי לעשות עסקאות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות'. את ההחלטה היחידה שקיבלתי כשר פנים פגעה באינטרסים של קבוצת ידיעות. בואו נפריד את הרטוריקה מהאמת. לביבי יש את המערכת הכי חזקה בארץ בתקשורת וברשתות החבריות. הוא מוביל במספר השופרות. לי אין".

מוקדם יותר התייחס השר ישראל כץ לקרב בליכוד על ראשות הרשימה: "ההתקפות של סער על נתניהו מזכירות את כחול לבן יותר מאשר ויכוח פנימי בליכוד", המשיך שר החוץ. "הוא לא הבין את היקף התמיכה בנתניהו, הוא עשה טעות פוליטית. אני לא רואה הנאה גדולה בלהיות מובס בדרך להתמודדות עתידית. יש המון ביקורת על מה שעשה. הוא בעצם חובר לקבוצת אנטי-ביבי", את הדברים אמר בראיון 'לרשת ב'.

ח"כ גדעון סער השיב לדברי כ"ץ, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לפני מספר ימים אמרתי בחאן אל אחמר כי לא הובאה סיבה מדוע הפינוי מתעכב. היום גילינו מה הסיבה: ממשלת ישראל פוחדת מהאג. זה גם מבהיר את אוזלת היד מול ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C בשנים האחרונות. נדרש שינוי ונעשה אותו בעוד ארבעה ימים כדי להאבק על עתיד יהודה ושומרון במעשים ולא בדיבורים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא לא מבין שהוט יורה לעצמו ברגל.הוא מדבר כאיש שמאל לכל דבר…זה מה שחסר לנו כרגע

כל מי שעיניו בראשו מבין : רק סער יכול.
יחי סער!
יחי המלך!

תתרגלו לומר יו"ר הליכוד גדעון סער.
וגם : ראה"מ לשעבר ביבי נתניהו.

שקרה כותבים עם ה!!!

חלום טוב חלום שלום

אתה צודק אבל הבעיה שלפי איך שאתה מציג את תוכניותך אתהתעצבן עוד יותר את בית הדין הבינלאומי בהאג אז אל תמכור לי תותים מספיק ביבי מכר לנו תותים בהבטחות שווא עלפירוק עזה לפני היותו ראש ממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture