צילום: דוברות.

הורביץ: "מי שפוסל ערבים וחרדים עושה טעות ערכית ושגיאה פוליטית"

יו”ר העבודה גשר מרצ תקף את קמפיין כחול לבן: "אין זה משנה כמה מנדטים יהיו ל"כחול לבן" יותר מהליכוד. מצג השוא שנקרא "המפלגה הגדולה" נכשל". הוא הוסיף: "מול גוש החסינות של נתניהו, עלינו להקים את גוש התקוה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בפתח ישיבה שקיימו העבודה גשר מרצ היום (שני), תקף היו”ר ח״כ עמיר פרץ, את מפלגת כחול לבן שטוענת כי צריך להצביע למפלגה הגדולה בגוש: ״מצג השוא שנקרא "המפלגה הגדולה" נכשל. הוכח בשתי מערכות הבחירות האחרונות שמה שחשוב הוא גודל הגוש".

"שיהיה ברור: אין זה משנה כמה מנדטים יהיו ל"כחול לבן" יותר מהליכוד, כי המנדטים שלנו, של העבודה גשר מרצ, יהיו בכל מקרה חלק מרכזי בגוש שיחליף את נתניהו ואת המדיניות של נתניהו".

פרץ הוסיף כי "המרכז שמאל חייב לגדול במנדטים אל מול גוש ה 55 שהצהיר אתמול שוב נאמנות לנתניהו במקום לבוחריו. כדי לנצח, בני גנץ חייב ליצור שותפות אסטרטגית אמיתית עם המפלגות בבלוק. אין כל בעיה שתוקם ממשלה בתמיכת המפלגות הערביות".

לדברי יו"ר העבודה: "מול גוש החסינות של נתניהו, עלינו להקים את גוש התקוה. מול בלוק השנאה וההסתה של הימין, אנחנו נקים את גוש השלום והצדק החברתי".

פרץ התייחס להכרזה על מינויו של ניר ברקת לתפקיד שר האוצר: "מעל לעשור של הפקרה חברתית מסתכם בניסיון למנות קפיטליסט נוסף לתפקיד שר האוצר. הם מדברים על ירושלים מאוחדת? בתקופתו של ברקת היא אוחדה בדבר אחד: עוני מחפיר של תושביה היהודים ותושביה הערבים. בתקופתו של ברקת ירושלים, בירת ישראל הונצחה כבירת העוני של ישראל".

"המינוי הזה של מי שבתקופתו העוני בירושלים האמיר ל-47% עניים, הוא הודעה והודאה בכך שאם נתניהו יקים את הממשלה הבאה, אותה המדיניות שלא רואה את הקשישים, מתעלמת מהנכים, לא סופרת את המשפחות הצעירות, ומותירה את החולים במסדרונות, תימשך בגדול. המצפון החברתי והמצפן המדיני – אנחנו העבודה גשר מרצ, נמנע את הקמתה של עוד ממשלת הפקרה חברתית, ונעביר את ישראל להשקעה חברתית".

יו"ר מרצ, ח”כ ניצן הורוביץ: "בפעם השלישית חוזר בלוף המפלגה הגדולה. אבל היום כולם כבר מבינים, גם בשלב ההמלצה לנשיא וגם בשלב הרכבת הממשלה – אין משמעות לגודל המפלגה, אלא רק לגודל הגוש. כחול לבן כבר הייתה המפלגה הגדולה אבל הגוש לא הספיק".

"בפעם השלישית, אל תלכו שולל אחרי הספין הזה. תצביעו על פי הדרך, על פי הערכים והאמת שלכם. תצביעו למפלגה שמייצגת אתכם בצורה הטובה ביותר". הוסיף יו"ר מרצ, "אנחנו נמליץ על גנץ לראשות הממשלה אבל אנחנו רוצים להיות אלו שיושבים לצידו בממשלה ולא מפלגות הימין והימין הקיצוני. כאשר העבודה-גשר-מרצ, יחד עם כחול לבן תהיה גרעין הממשלה, לא נפסול אף אחד מלהצטרף, כל עוד קווי היסוד החברתיים והמדיניים שלנו ישמרו. מי שפוסל ערבים, חרדים או כל שותף אחר עושה טעות ערכית ושגיאה פוליטית".

"מאז שהתמקדנו בנושא החינוך, אני מקבל מאות פניות ממורים ותלמידים שתומכים בקו שאנחנו מובילים ומספרים על המחדלים שדורשים תיקון במערכת החינוך. אנחנו מתחייבים, שבניגוד לדרך החשוכה של רפי פרץ, נוביל לחינוך ערכי פלורליסטי אמיתי. בנוסף, נצמיד את שכר המורים המתחילים לשכר הממוצע במשק. זו ההשקעה הכי טובה למדינה ולחברה הישראלית".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא ראיתי בחיים שלים כזו צביעות הדעת פתאום הוא דואג לחרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture