Noam Revkin Fenton/Flash90

ניסנקורן מסית: "הקורונה התחילה אצל החרדים והערבים – עכשיו זה בכל המדינה"

שר המשפטים מצטרף להסתה נגד הציבור החרדי: "ההפגנות הן לא הסיבה לקורונה, הסיבה לקורונה כרגע זה אירוע שדרך אגב התחיל באוכלוסייה החרדית והערבית אבל עכשיו זה בכל המדינה". בהמשך הבהיר: "מוקדי ההתפרצות לפני שבועיים היו בערים מסוימות וכעת הם בכל הארץ"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר המשפטים אבי ניסנקורן מכחול לבן מצטרף להסתה נגד הציבור החרדי. "ההפגנות הן לא הסיבה לקורונה, הסיבה לקורונה כרגע זה אירוע שדרך אגב התחיל באוכלוסייה החרדית והערבית אבל עכשיו זה בכל המדינה", אמר שר המשפטים ניסנקורן בראיון ל'חדשות 12'.

תוך זמן קצר שלחו אליו חרדים רבים הודעות אישיות בו הביעו את מחאתם על דברי הבלע, וזה השיב להם כי "לא אמרתי ובטח לא התכוונתי שהנגיף התחיל במגזר החרדי והערבי. אמרתי שבשבועות האחרונים ההתפרצות היית שם ועכשיו בכל הארץ. זה לא שיפוטי. אני מעריך כל אדם וכל מגזר וזו דרכי תמיד".

בהמשך פרסם השר ניסנקורן הודעת התנצלות רשמית וכתב כי "‏מאז ומתמיד אני מכבד כל אדם באשר הוא. אם לא הובנתי, התייחסתי לכך שמוקדי ההתפרצות לפני שבועיים היו בערים מסוימות וכעת הם בכל הארץ. חבל שיש מי שמנסים לעוות את כוונתי. הקורונה לא מבדילה בין מגזרים. במקום לשסות ולפלג, כדאי שבערב יום הכיפורים נתמקד כולנו בשיתוף פעולה במאבק במשבר".

יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר הגיב לניסנקורן: "טוב שמיהרת להתנצל, אך לגופו של עניין צריך שיהיה ברור – אם השנה ביום כיפור, היום הקדוש ביותר לעם היהודי, התפילות ההמוניות יתקיימו במתכונת של עשרות, ההפגנות ה"קדושות" בוודאי יכולות להצטמצם לעשרות. מישהו צריך לעצור את הפארסה הזו".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר בתגובה לדברי ניסנקורן כי "אירוע שהתחיל עם החרדים והערבים??? מסית ומדיח". ח"כ אופיר סופר מימינה הוסיף כי "אז מה בעצם אתה אומר אדוני שר ההפגנות, שהקורונה זה באשמת החרדים והערבים? ‏תתבייש! אתה וחברייך לא מסוגלים לקחת אחריות ולשים סוף להפגנות הללו לשבועיים. בניגוד אלייך אנחנו בתור נציגי המגזר הדתי אמרנו שצריך לסגור בתי כנסת ביום הקדוש לעם היהודי רק בשל קדושת החיים הקודמת לכל".

הדברים של ניסנקורן גררו תגובות חריפות בתקשורת החרדית. "הקומבינטור הגדול ניסנקורן, האיש שעמד מאחורי כל הדילים האפרורים, יושב ומשמיץ בשקרים את הציבור החרדי. מר ניסנקורן יודע בעצמו שרוב המתים ורוב מפירי הקורונה הם לא חרדים. אלו שמפגינים עכשיו ברחובות ואלו שחגגו השבת בחופי הים – זה חבריו. כמה שקרים והסתה. לא ייאמן", כתב איש התקשורת החרדי ישראל כהן בטוויטר.

עורך עיתון משפחה יוסי אליטוב כתב כי "ערב יום כיפור: רחבת הכותל המערבי שוממה מאדם, מול ההפגנות ההמוניות בבלפור שניסנקורן מתאבד על קיומן הלילה. טירוף מערכות. ניסנקורן חייב להירגע עם הטירוף האובססיבי שלו. אחרת, הוא מוזמן לפנות את מקומו לטובת אדם שקול ואחראי שמבין את מצב החירום בו אנו נמצאים".

אריה ארליך מ'משפחה' כתב כי "בני גנץ, אתה מענטש ולחרדים אי דבר נגדך. אפילו מחבבים. אבל כל עוד אתה מחזיק תחתך אדם בשם אבי ניסנקורן, שבשביל קדושת ההפגנות בבלפור בוחר להסית ולהאשים את החרדים בהגעת הקורונה (בטח. אנחנו הסיני עם העטלף, הפיראט האדום, הגימנסיה, היציע בבלומפילד) – נתקשה לסלוח. לא נהיה ילדי כאפות".

העיתונאי ישראל פריי הגיב להתנצלות של ניסיקורן: "לא מר ניסנקורן, הבעיה היא לא חוסר הבנה שלנו. אפשר למתוח ביקורת, להאיר זוויות בעייתיות, אבל לתייג מיעוטים כמפיצי מחלות זה קו אדום". איש התקשורת שלומי זייבלד כתב: "הבנו נכון. אנחנו לא מטומטמים כמוך, ולא חירשים. תתנצל ואגב שיתוף פעולה במאבק במשבר, למה רק הבייס שלך, של המפגינים, לא צריכים לשתף פעולה?"

עורך 'יום ליום' יוחאי דנינו הגיב: "הבנו אותך טוב מאוד אדוני השר, ההתבטאות שלך לא במקומה. ההתפרצות מגיעה אחרי שהחברים שלך הדביקו מדינה שלימה, ואנחנו אשמים שאלו תנאי המחיה שלנו? התגובה הזאת מבישה אף יותר. הקורונה לא מבדילה בין מגזרים וגם הטמטום לא".

יועץ התקשורת אבי גרינצייג טען כי "כל יום שהאיש הזה נשאר בממשלה הוא בושה וחרפה. מצופה מהנציגות החרדית להציב אולטימטום לנתניהו וגנץ – או אנחנו או הוא". כתב 'חדשות JDN' חיים יעקב כתב כי "זה האיש שבגללו אנשים לא מכבדים את הסגר. שתוקע בממשלה את המאבק בנגיף. הגל הנוכחי בזכותו, לא רואים אור בקצה המנהרה בגללו, בושה".

העיתונאי ישכר זלמנוסיץ' כתב כי "זה האיש שנלחם ב'קבינט הקורונה' לסגירת בתי הכנסת, תוך כדי שהוא נלחם לאפשר את קיום ההפגנות בבלפור – בושה". אוריאל צייטלין טען כי "כל עוד שגנץ לא מפטר את השטן הקטן, שלא יצפה לשיתוף פעולה עם החרדים". חיים רבינוביץ, עוזרו של ח"כ אייכלר, אמר כי "לא ידעתי שהגנמסיה בירושלים זה חדרי או ערבי. חתיכת אנטישמי מפיצי מחלה ניסנקורן ומנדלבליט. הפגנות עלק מוכנים שאלפי אנשים ימותו כאן במדינה שיהיה אנרכיה העיקר שביבי ילך הביתה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנטישמיות!!!!!!
עד מתי נשב בשקט ונשתוק על בזיון עם השם

עד כמה שאני זוכר זה היה בחנות הפירט האדום משם הכל התחיל.
וזה לא בדיוק רשת חרדית .

לא ידעתי שחנות ה'פיראט האדום' בבעלות חרדית. טוב לדעת…

אני מציע לך להיבדק יש לך תסמין של חוש הראיה עד כמה הטמטום שלך יכולה להגיע מאוד מעניין מי הביא את הנגיף מסין ומי מפיץ אותה פה אם זה המפיצי המחלות מבלפור

אבי ניסנקורן זה האיש הכי קרוב למפלגות הערביות בושה שזה שר במדינת ישראל…

הבן אדם היה צריך להשאר מוכר בפיצוחי עפולה במקום לעשות תככים זיופים ושביתות בהסתדרות, וכעת להכתים ולהטיל רפש.

ניסנקורן, תחזור למכור פופקורן !

כן החרדים חזרו מטיולים באיטליה

ניסנקורן תתבייש. וכי הזיכרון שלנו כזה קצר?
הקורונה התחילה בספינת התענוגות ובפיראט האדום ע"י חילונים בלבד. ובגל השני במגנסיה העברית שזה מקום חילוני מוחלט. ואנחנו החרדים סובלים את חוסר האחריות של אחרים בלי להאשימם.
תתבייש לך. לפחות אל תדבר על זה.

הבנאדם ביקש סליחה ערב יום כיפור אפשר קצת רחמים. הלואי ונגלה את הנקודות החיבור, נעורר אהבה ורחמים ונביא משיח צידקנו now

היה ברור מכתחילה שהאיש אנטישמי צמא דם חרדי

לך עם ליברמן או עם לפיד או שניהם ביחד ותגרוף קולות. בהצלחה

לפתוח עצומה לפיטורי ניסנקורן!!!
נמאס כבר מהאיש שאחראי להפצת הנגיף דרך ההפגנות ולהפצת שנאה מפיו! ניסנקורן הביתה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture