10 כלים קריטיים למכור הרבה יותר!

רוב בעלי עסקים שמגיעים אלי המשפט הראשון הם מוציאים מהפה זה יעקב אני מתוסכל לגמרי אין לי מכירות בעסק!!וזה באמת לא אשמתם כי אף פעם לא למדו להם.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מי לא רוצה למכור יותר? החלום של כל בעל עסק זה למכור יותר וכמובן להרוויח יותר!

אבל איך עושים את זה?

 

חוש המכירות זה חוש אחר מלהיות יזם ולפתוח עסק…

אבל כדאי לעזור לכם בעלי עסקים יקרים.

הכנתי עבורכם 10 כלים קריטיים שיכולים מאוד לעזור לכם לקדם המכירות שלכם בעסק!!

אם יש לכם עסק אני ממליץ לכם לקרוא עד הסוף זה יעזור לכם הרבה!

לפני זה חשוב לי להבהיר שה-10 כלים האלו זה רק טיפה מן הים שנדבר בעזר"ה בכנס שאקיים עוד שבוע הכנס מיועד לבעלי עסקים שבאמת שואפים להגדיל ולהכפיל העסק שלהם.

להרשמה לחצו כאן

אז הנה 10 כלים להגדלת המכירות שלכם.

  1. אל תחכו שהלקוח יגיד ההתנגדות לקנייה ואז תענו לו, אם יש התנגדות קבועה שחוזר על עצמו הרבה פעמים וברוב הלקוחות, אז אל תחכו שהלקוח יגיד את זה, לפני שהוא אומר ההתנגדות תתנו לו כבר תשובה לזה שלא יוכל כבר להתנגד, לדוג' אם אתה חדש בתחום הייעוץ שלך, אז במקום שהוא יגיד רגע איך יש לך נסיון אתה חדש בתחום, תגידו לו כבר לפני בתור תועלת שלכם ולמרות שאני חדש בתחום הסיפורי הצלחה שיש לי כל כך חזק, אבל אם כל זאת אני עדיין מבקש המחיר של מתחיל אבל עוד מעט אני מעלה, או אם אתם עסק של מוצרים יקרים, אז במקום שהוא יגיד וואו מאוד יקר, תגידו לו כבר לפני תדע המוצרים שלנו הם מיוחדים וכל התועלות מזה כמובן המחירים בהתאם אם אתה מחפש רק זול בלי איכות שירות, ועוד אז אל תקנה אבל רובם היום כבר מבינים שכדאי לקנות גם איכותי מאשר רק זול, אם תגידו תשובות להתנגדיות קבועות לפני שהוא יתנגד זה יעזור לו להגיע להחלטה לקנות הרבה יותר מהר וחזק!
  2. כשאתם מגיעים לשלב המכירה, הביטחון העצמי שלכם והקול שלכם צריך להיות באותו רמה לא להוריד טיפה, אם תרדו טיפה אפילו שתגידו אי אפשר לזהות את זה הקונה ירגיש את זה, וירגיש שאין לכם הבטחון למכור לו את זה אז כנראה זה לא המוצר הכי טוב. הרבה בעלי עסקים חושבים שהם עושים את זה, אבל כשאני אומר להם להקליט את עצמם יום אחד הם שמים לב איך שפתאום ירדו טוין כשהגיע להגיד המחיר.
  3. הרבה בעלי עסקים כששואלים אותם על המוצא אומרים או על הקורס אומרים הפרט הטכני בלי התועלות מזה, לדוג' מאיזה חומר זה, כמה מפגשים יש, ללקוח אין סיבה שיהיה דווקא מהחומר הזה, ואין אינטרס סתם להגיע כ"כ הרבה פעמים לקורס, תגידו מה יש לו מזה, זה עשיו מחומר זה וזה ובגלל זה זה יחזיק מאוד הרבה, או אפשר לכבס, או מחזיק ברוחות חזקים כל אחד במוצר שלו, או בקורס בכל סדנה נעבור על משהו אחר או כללים אחרים שמאוד חשוב לדעת.
  4. הרבה פעמים מגיעים אלי עסקים שאומרים שאין להם מכירות וכשאני נכנס לעמוק העסק אני רואה שהיחס המרה, הסכום אנשים שמתקשרים לייעוץ ומתוך זה כמה שקונים מאוד גבוה, המכירות שלו בסדר, זה שאין לו כסף סוף חודש זה או בגלל שאין מספיק לקוחות שגיעים בכלל, או שלא יודע להוציא המקסימום רווחים מכל מכירה, או שהשקיע כ"כ הרבה כסף בפרסום בלי לראות תוצאות ככה שכשבר יש מכירות זה בקושי מכסה הפרסום, אז חשוב שתבינו בדיוק מה חסר לכם בעסק, ואיזה שלב עליכם לתקן.
  5. הרבה פעמים הקונה רוצה לקנות אך מעדיף לחשוב כי למה לא? למה לא לישון על זה עוד לילות, למה לא להתייעץ עם עוד אנשים, הרי יש זמן…. אז אחד הדברים שחייבים לעשות כשמגיע לקנות זה לתת סיבה למה עכשיו!!! למה שלא יצא מהחנות בלי מכירה, או מתנה נוספת, או שהמלאי נגמר מהר, או הנחה מסויימת או משהו אחר, יש הרבה דרכים לזה, אבל שיהיה לו סיבה לקנות כאן ועכשיו!
  6. אנשים אוהבים לחשוב גם לבד, תתנו לו זמן לחשוב אבל שלא יצא מהחנות, לדוג' אם אתם מטפלים או יועצים תצאו לדקה באמצע הפגישה לקחת כוס מים, ככה שבינתיים יסתכל על הפרוספקט שלכם, או יראה המהלצות ותעודות שלכם, אם אתם חנות, תתנו ללקוחות זמן להסתובב לבד גם.
  7. תשתמשו עם המילים הנכונים. במקום להדגיד תשלם XX כסף תגידו תשקיעו, השקעה נשמע הרבה יותר טוב לאנשים מאשר לשלם! במקום להגיד לחתום על חוזה תגידו למלאות ההסכם ויש עוד הרבה מילים כאלו שמוריד הפחד מהלקוחות לקנות ועושה שיצטרפו ויקנו הרבה יותר מהר.
  8. המכירה מתחיל כבר מפעם הראשון שהוא שמע או ראה אתכם! במקום לעשות כל המכירה כשהוא כבר בחנות או בעסק תנסו שהוא יגיע כבר לחנות הכי מוכן לקנות, וכל השאלות שלו זה רק איזה או כמה, כל התועלות והצלצות ועדיות שיש לעסק שלכם תנסו שיגיע אליו כבר קודם, אם דרך פרסום אם דרך מי שקובע פגישה אתכם לשלוח לו הפרוספקט בדואר יש הרבה דרכים לעשות וכל עסק שונה אבל זה נקודה שיכול להגביר מאוד המכירות.
  9. מכירים את המילים לא? זה מאוד לא נוח לשמוע את זה, אבל אסור להתרגש מזה, כי אז הביטחון שלכם למכור לאנשים נוספים יורד ולא תצליחו הלאה, אתם צריכים להסתכל סוף חודש כמה אנשים התקשרו או הגיע וכמה מתוך זה קנו וזה לנסות לשפר, אסור להיות עסוק ושבור מלא אחד, ואדרבה, אם אתם יודעים שהסטטיסטיקה שלכם זה שאחד מתוך 3 קונים אז כל לא אתם יודעים שעוד רגע משהו כן יקנה, צריכים להתכל בסטטיסטיקות ולא בכל מכירה.
  10. אני צריך לחשוב, מוכר לכם? פעמים זה התנגדות ופשוט לא רוצה להגיד לא, אבל פעמים זה אמיתי יש הרבה עסקים שמזלזלים בולאו אפ וזה ממש חבל, כי פעמים עוד מייל אחד עוד טלפון אחד והוא יקנה, אם אחד אומר לכם שהוא יחשוב, כמובן אחרי בירור ואתם יודעים זה אמיתי והוא ממש לא רוצה לקנות עכשיו, אויקי אז מתי שנתקשר אליך? באיזה שעה? או אפילו שמשהו יצא בלי להגיד כלו או בגיע לוובינר ולא קנה, חשוב מאוד לעשות פולאו אפ אחרי הרבה מכירות נסגרות ככה.

אני בטוח שה-10 כלים האלו יעזור לכם הרבה בעסק ואפילו רק תיישמו אחד מהם תראו איך שזה עובד.

אני מזכיר לכם שבעוד שבוע אני מקיים כנס ערב חשיפה לסוד השיווק והמכירות, הכניסה חינם, אך מותנה בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל!

להרשמה לחצו כאן.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture