עיר קטנה, כסף גדול

ניו־הבן הקטנה השוכנת לחופי האוקיאנוס האטלנטי בצפון מזרח ארצות הברית, נחשבת לאחד ממרכזי ההשכלה הגבוהה ואחת מעשר הערים שמייצרות הכי הרבה סטארט־אפים בתחום הטכני עם עשרות אלפי סטודנטים בשש אוניברסיטאות ומכללות • כצפוי, יש ישראלים שמתכוונים לעשות מזה כסף | הכסף הגדול שמאחורי העיר הקטנה

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

שש אוניברסיטאות ומכללות שוכנות בעיר ניו־הבן, העיר השנייה בגודלה במדינת קונטיקט ואחת הערים הכי "צעירות" בארצות הברית. הגיל החציוני של תושביה עומד על 29 והוא נחשב לאחד הנמוכים בקרב כלל מדינות ארה"ב.

בעיר מתגוררים אמנם פחות מ־150 אלף נפש, אך מספר הסטודנטים שמתגוררים בה מגיע לאלפים רבים. בעיר נמצאת אוניברסיטת ייל שהוציאה מקרבה הכי הרבה נשיאים ומספר לא מבוטל של פרופסורים מקבלי פרס נובל.

בנוסף, הרשויות בניו־הבן מעודדות מגורי סטודנטים במקום באמצעות מלגות נדיבות למי שמתחייב לגור בעיר ארבע שנים לפחות ולתרום מידי שנה ארבעים שעות לטובת הקהילה. כל המידע הזה הופך את העיר להזדמנות השקעה מפתה למדי עבור ישראלים שנואשו מהתשואות הנמוכות על דירות למגורים בישראל, ומהגזירות הפופוליסטיות הבאות והולכות שעלולות לעלות להם בחסכונותיהם. לפרטים נוספים לחצו כאן>

אליעזר גרוס, מייסד ויו"ר קבוצת ההשקעות הדואלית 'בסדנו' שמחזיקה זרוע פעילה מאוד ודומיננטית בארצות הברית, אומר כי הזדמנויות השקעה בקונטיקט אינן חזון נפרץ. "זה לא שהמשקיעים הישראלים המציאו את הגלגל. הרבה מאוד משקיעים אמריקאים מודעים לפוטנציאל הגדול הגלום בהשכרה למגורי סטודנטים בעיר הזו שנחשבת לאחד המרכזים המפורסמים ביותר להשכלה גבוהה בצפון אמריקה".

ועם זאת, ישי ברסלויער, מנכ"ל 'סידר' (Sidr) זרוע הנדל"ן של 'בסדנו', מספר כי הקבוצה איתרה באמצעות הזרוע האמריקאית שלה מספר מקבצי דיור ברחוב פיצ' בעיר. פיצ' הוא הרחוב הסמוך לאוניברסיטה של צפון קונטיקט ורחוב מבוקש מאוד בקרב תלמידי ועובדי האוניברסיטה. "אנחנו כרגע בתהליך רכישת המבנים וכבר שילמנו עבורם חלק מהסכום. המטרה היא להמתין עד תום חוזי השכירות של הדיירים הקיימים, לפעול לשינוי ייעוד ותב"ע ולבנייה מחודשת של המבנים בהתאמה למגורי סטודנטים".

הביקוש הרב ברחוב הזה בפרט ובניו־הבן בכלל, אינו בגדר סוד. נכסים מניבים נחטפים בדרך כלל כמו לחמניות טריות וב'בסדנו' מציעים למשקיעים להיכנס להשקעה בפרויקט כאשר סף הכניסה עומד על 28 אלף דולר בלבד. בעידן של שקל חזק מדובר בסכום השקעה צנוע למדי. גרוס אומר: "אנחנו יוזמים את בנייתם של שני מקבצי דיור כל אחד בן חמישה בניינים. המומחיות שלנו בהשקעות נדל"ן בצפון אמריקה מאפשרת לנו להציע הצעה משתלמת במיוחד למשקיעים ישראלים שמחפשים תשואה יותר גבוהה ממה שניתן להשיג בארץ ברוב המקרים".

לפרטים נוספים לחצו כאן>

ברסלויער אומר: "כבר היום יש רוכש מאוד רציני שמגלה עניין בנכס הזה. הדבר הזה מעיד עד כמה גדול הביקוש ברחוב הזה. לדעתנו ומניסיון העבר, פרויקט פיצ' הוא הזדמנות השקעה שלא מוצאים בכל יום. המשקיעים משקיעים למעשה בשתי חברות שמחזיקות בנכסים, כל חברה במקבץ אחר כדי למזער סיכונים. כל משקיע מקבל מניות בחברה בהתאם לגובה השקעתו".

בבסדנו אומרים כי כרגע מתגוררים בבניינים דיירים בשכירות. אגב, במאמר מוסגר נציין כי רוב מבין חמישים אלף בתי האב בניו־הבן חיים בדירות שכורות. כך שגם בתקופת ההמתנה לאישורי הבנייה יוכלו המשקיעים ליהנות מתשואה על השקעתם.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן>

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי מה שעברתי בחריש.
אין לי אמונה באיש גם אם יראה לי שחור על גבי לבן.

על הירח יותר כדאי לקנות נכס יש שם עתיד מזהיר לקבוצות נופשים שיגיעו מהמאדים ומנפטון לסיורי מולדת….
יש תרגום סימולטני

למה מה היה בחריש?אחלה מקום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture