צילום: freepik

הכתבות שמביאות לכם את הפרסום

כמה פעמים הרגשתם שהפרסום שאתם עושים לעסק לא מביא לכם את הלקוחות שתמיד רציתם? כמה פעמים נאלצתם להתמודד עם לידים בלתי רלוונטיים שרק בזבזו לכם את הזמן?

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מהי מטרת הפרסום?

פרסום כתבות באתרים כולל שתי מטרות עיקריות. המטרה הראשונה היא יח"צ. באמצעות פרסום כתבת תוכן, בעל העסק מציג את המוצרים והשירותים שלו, את היתרונות ועל הדרך גם קצת מידע מסביב. הכתבה נועדה לספר על העסק ועל מטרותיו, בצירוף קישור המוביל לאתר העסק ומעודד את הלקוח להתעניין בשירותים המוצעים. המטרה השנייה של פרסום כתבות באינטרנט היא קידום אתרים. באמצעות כתבת התוכן העסק משיג קישור חיצוני מאתר הבית שלו לעמוד אחר, וכך משדרג את הקידום שלו בגוגל. אבל זה לא הכול, הקישור צריך לצאת אל אתר מוביל ומבוקש שרבים נכנסים אליו, ולא לאתר פשוט ואפילו ספאמי שעלול רק לפגוע בדירוג האתר.

מהי כתבת יח"צ טובה?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים אליהם לב כאשר כותבים כתבות לפרסום באתרים, הוא איכות התוכן. אחרי הכול, כאשר אתם מפרסמים את הכתבה שלכם, אתם רוצים שיקראו אותה, נכון? כדי להפוך אותה לכזו, כדאי לשים לב לכמה דברים:

  • התחילו את הכתבה עם סיפור או אנקדוטה – כדי למשוך את תשומת לבו של הקורא, אפשר להתחיל את הכתבה שלכם עם סיפור מהחיים. בדרך זו תיצרו התקשרות בינכם לבין הגולשים, והם ירצו להמשיך ולקרוא את הכתבה.
  • הציגו את הבעיה ולאחר מכן את הפתרון – האנקדוטה יכולה לכלול בעיה שעמה מתמודד כל גולש בחיי היום יום. ניתן, כמובן, לבחור דרך אחרת להציג את הבעיה. הצגה טובה של הבעיה יוצרת הזדהות בקרב גולשים רבים שמתמודדים אותה. הם ירצו להמשיך ולקרוא את המאמר כדי לראות איזה פתרון אתם מציעים, ילחצו על הקישור כדי להגיע לאתר שלכם ומשם הדרך לשליחת ליד קצרה.
  • פתחתי את מכסה המנוע ואז זה קרה… – התחלתם את המאמר בצורה טובה, וזה נהדר. אבל חשוב למשוך את תשומת לבו של הקורא עד סוף המאמר. כותרות המשנה עוזרות לנו בכך, בתנאי שאנחנו הופכים אותן למעניינות. לדוגמה, במקום כותרת כמו "טיפים לשמירה על המצבר בקיץ" אפשר למקם כותרת כמו "גלו מה אפשר לעשות כדי שהמצבר לא ישבוק חיים בקיץ".
  • לומדים משהו חדש – ואם כבר דיברנו על טיפים, הרי שבמידת האפשר, כדאי בהחלט למקם אותם במאמר. הטיפים נותנים ערך מוסף לגולש. כך שלאחר שהוא קורא את הכתבה, הוא יוצא עם ידע חדש שהוא יכול ליישם בחיי היום יום.

כתבה בלחיצת כפתור – אז איך זה עובד?

מטבע הדברים אין לכם תמיד זמן לכתוב, או שאתם עסוקים מדיי בקידום העסק מבלי שתתנו הרבה את דעתכם לחיפוש אחר קישורים חיצוניים. מזל שחברת PRONLINE מציעה לכם את כל השירותים הדרושים לכם לפרסום כתבת יח"צ כמו שצריך.

איך זה עובד? בשלב הראשון אתם בוחרים את האתר המוביל שבו תרצו לפרסם את הכתבה שלכם. בשלב השני שולחים כתבה לפרסום או מזמינים כתבה לכתיבה מ-PRONLINE בצירוף הדגשים הרצויים. לאחר מכן, מבצעים את התשלום, והצוות המקצועי מתחיל בכתיבת הכתבה ובהעלאתה לאתר (אתם מקבלים חשבונית למייל, כמובן). בסיום התהליך, הכתבה עוברת תיקונים ועולה לאתר המוביל בצירוף הקישור מהאתר שלכם. כעת, הכתבה מוכנה וניתן להפיץ אותה גם ברשתות החברתיות או בוואטסאפ.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture