Miriam Alster/FLASH90

בנט תוקף: "ראשו של נתניהו בפוליטיקה קטנה במקום בדאגה לאזרחי ישראל"

נפתלי בנט יוצא בפוסט חריף בו הוא תוקף את רה"מ על כך שהוא מתעסק בפוליטיקה קטנה ובספינים, דבריו החריפים של בנט מגיעים יומיים לאחר שנתניהו שיגר מכתב לראשי מפלגות האופוזיציה וביניהם בנט בו הוא מאשים אותם בפגיעה במאבק של מדינת ישראל בקורונה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יומיים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב חריף לראשי מפלגות האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ אביגדור ליברמן, ח"כ נפתלי בנט וח"כ איימן עודה, ומאשים אותם ב"פגיעתכם במאבק של מדינת ישראל בקורונה ועידוד לאנרכיה" יוצא חבר הכנסת נפתלי בנט במתקפה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה ואומר כי נתניהו מתעסק בפוליטיקה קטנה וב'ספינים'.

בפוסט שפרסם נפתלי בנט בדף הפייסבוק שלו כתב, "תראו במה עסק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בשעות אחר הצהריים אתמול, ודרך סיפור קטן זה, תבינו את מקור הכישלון הנורא של ממשלת נתניהו. אתמול סביב השעה 6 בערב, בעודי בפגישה בכנסת בנסיון למנוע סגירת תכניות חינוך בפריפריה, אני מקבל פתק מנעמי, מנהלת הלשכה: "לשכת ראש הממשלה על הקו. ראש הממשלה מבקש להעביר לך מכתב דחוף ומבקש שתקרא אותו".

"לא נעים באמצע פגישה, אבל בכל זאת זה ראש הממשלה. אולי חיזבאללה הרגו חייל בגבול הצפון ואנחנו נגררים למלחמה? אולי נתניהו מבקש לרתום אותי להחלטה של סגר כללי בשל הקורונה? כל הכבוד לראש הממשלה שמתעלה ברגע קשה, חשבתי לעצמי. התנצלתי בפני אורחיי, ויצאתי לקרוא את המכתב החשוב. מה שמופיע כאן בפוסט. פניי נפלו. מכתב ממוען לראשי סיעות האופוזיציה עם כותרת: "פגיעתכם במאבק של מדינת ישראל בקורונה ועידוד לאנרכיה". ובזמן שאני קורא את המכתב, יוצאים הודעות בתקשורת שהוא מאשים אותי, אותנו, בקריאה לאנרכיה.

"לא תקרית בצפון, ולא רתימת האופוזיציה למאמץ לאומי אלא ספין ילדותי ומביך. אגב, הוא נתלה על הקריאה המטופשת של ליברמן לציבור שלא לציית לחוק, קריאה אשר תקפתי בפומבי מוקדם יותר באותו יום. מכיוון שאני בפוליטיקה לא מאתמול אסביר לכם את "מאחורי הקלעים" של איך נתניהו כותב מכתב כזה. הוא יושב עם עוזריו ויועציו האסטרטגיים. העוזר אומר לו: "אדוני ראש הממשלה, עוד מעט אתה מחויב להשיב לבג"צ על פינוי חאן אל אחמר, והחלטת שוב לא לפנות את המאחז הבדואי הלא חוקי הזה. אנחנו נחטוף ביקורת חזקה מהימין". יועץ אחר מעיר לו: "שמע, הערב אנחנו מגיעים לשיא תחלואה מתחילת המגיפה. מילא. אבל יותר גרוע, בנט מתחזק בסקרים. חייבים לעשות משהו".

"ואז יועץ שלישי" כותב בנט "אסטרטגי, אומר: "יש לי רעיון! בוא ננצל את האמירה של ליברמן, ונתקוף את קריאתו לאנרכיה, ונאשים את האופוזיציה כולה בכישלון הקורונה" נתניהו: "יפה מאד! ככה התקשורת תתעסק בהם. אבל מה עם בנט? הוא בכלל יצא נגד ליברמן?" היועץ האסטרטגי: "זה בדיוק התחכום כאן! נדביק את בנט לליברמן ולאחרים. ואז הוא יצטרך להצטדק". נתניהו: "טוב, אני מנסח את זה. תדפיסו לחתימה שלי". היועץ: "בוא נעשה קטע, נשים את שמו של בנט בין ליברמן לבין איימן עודה. זה יהיה ענק". נתניהו: "חזק מאוד!" וכך נולד ספין".

"כן. זו האמת. חישבו על זה: כמה ירידה לפרטים, כמה חשיבה יצירתית של ראש ממשלת ישראל בספין עלוב. דמיינו שהוא היה משקיע את אותה אנרגיה, אותה יצירתיות, אותה נחישות בהקמת מערך לקטיעת שרשראות הדבקה, למתן אפשרות לאנשים להיבדק בקורונה כדי שיוכלו לצאת מבידוד, או בפיתרון לבידוד של ילדי אימהות חד הוריות, ובכלל בהתמודדות מול הקורונה. עצוב. עצוב שראשו של נתניהו כולו בפוליטיקה קטנה במקום בדאגה לאזרחי ישראל".

עוד תוקף בנט את ראש הממשלה בנימין נתניהו "בשבועות ובחודשים הקרובים יגברו הספינים והמתקפות של נתניהו נגדי: בנט הוא חבר של סמוטריץ הפנאט. בנט חבר לשמאל. בנט עשה ברית עם לפיד. בנט סרב להיכנס לממשלה. בנט דרש ג'ובים. בנט חבר סודי בקרן ווקסנר. בנט הקים את הקרן החדשה לישראל. אז מה עושים? בכל פעם שאתם רואים ספין כזה, תגידו לעצמכם בראש: "במקום לדאוג לאזרחי ישראל, נתניהו בילה עוד פעם מספר שעות בפוליטיקה זולה".

"אני מייחל לכך שראש הממשלה יתחיל לדאוג לבריאות ופרנסת אזרחי ישראל, בעיצומו של משבר שפוגע במיליוני ישראלים טובים" – דברי בנט.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חמוד

ההיתנהגות הזאת רק תזיק לך בעתיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture