Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו לבנט: "אתה לא תהיה פה הרבה זמן, אז תעשה משהו אמיתי"

ראש הממשלה לשעבר עקץ את ראש הממשלה המכהן, אותו האשים בגניבת קרדיט, בהתרברבות שקרית ובעובדה שהוא לא נלחם נגד הסכם הגרעין המסוכן עם איראן • "אתם משליטים את התנועה האיסלאמית על ערביי ישראל", האשים נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עקץ היום (שני) במליאת הכנסת את ראש הממשלה המכהן נפתלי בנט, במסגרת דיון 40 חתימות. נתניהו האשים את בנט בגניבת קרדיטים.

לדברי נתניהו, "בנט מתרברב בנתון הצמיחה הכלכלי של ישראל. הוא מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה. כל מי שמבין בכלכלה יודע שצמיחה כלכלית היא לא דבר שנוצר יש מאין בארבעה חודשים. זה תוצאה של מדיניות סדורה שהובלנו ארבע שנים, במיוחד בזמן הקורונה".

"אתם זוכרים את הביקורת שהייתה על המענקים שנתנו לאזרחים בזמן הקורונה. זעקו שאנחנו "הורסים את כלכלת ישראל". ההפך קרה. הצלנו את כלכלת ישראל וחילצנו את אזרחי ישראל ממשבר כלכלי. אלמלא הפעולות שלנו כלכלת ישראל הייתה מתרסקת".

נתניהו הוסיף, "בחודש מאי, עוד לפני חילופי הממשלה, ישראל דורגה לראשונה בהיסטוריה בין 20 הכלכלות המובילות בעולם. זה הישג אדיר בזכות המדיניות שלנו. לפני שהתחלפה הממשלה, בנק ישראל קבע שהצמחנו את המשק ב-15.4%. בזכות הזינוק שאנחנו הבאנו ורק בזכותו אתה יכול להתרברב ביום בצמיחה של 7% כאילו עשית משהו. לא עשיתם כלום. בנט כדאי שתבין שאזרחי ישראל יודעים את האמת".

הוא הוסיף ותקף את תקציב המדינה שאושר שבוע שעבר בכנסת. "אתם אומרים שהבאתם "תקציב חברתי". לא חברתי ולא נעליים. זהו תקציב שמעלה מיסים ומחירים, שפוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות".

בעקיצה כואבת לכיוונו של בנט אמר נתניהו, "אני מציע לך בנט – אולי תרד כבר מהספינים. אולי תעשה פעם אחת משהו אמיתי. הרי אתה כבר יודע שלא תהיה פה הרבה זמן. אז תנצל את הזמן כדי לעשות משהו אמיתי".

בהמשך הנאום עבר לדבר על הסכנה האיראנית. "איראן מזהה את החולשה שלכם ומסתערת קדימה. בעוד חודש איראן תחזור לדיונים עם המעצמות לחזרה להסכם הגרעין, סכנה קיומית לביטחון ישראל. זה יתן לה מאות פצצות גרעין שמכוונות על הראש שלנו".

"ומה עושה הממשלה? לפיד מתחייב ל"אין הפתעות" וכובל את ידינו. בנט שותק ומקפיד לשמור על התחייבותו לממשל האמריקני שלא לפעול פומבית נגד חזרת איראן להסכם. כשהייתי ראש ממשלה אני אמרתי לאמריקנים – אני אעשה הכל כדי למנוע גרעין מאיראן. בזכות המאמצים שלנו הצלחנו להוציא את ארה"ב מהסכם הגרעין ובזכות המבצעים הנועזים שלנו, הצלחנו לעצור ולעכב את איראן מלהשיג נשק גרעיני".

"בנט חלש ושותק. מנהיגי העולם לא סופרים אותו מכיוון שגם הם יודעים שהוא ראש ממשלה בובה שלא עובר את אחוז החסימה. הוא בסך הכל אבן שדורכים עליה בדרך ללפיד כראש ממשלה. זה החלום של השמאל".

נתניהו התייחס בנאומו גם לרע"מ ואמר: "אתם משליטים את התנועה האיסלאמית על ערביי ישראל. עשרות המיליארדים שנתתם לתנועה האיסלאמית יחזרו אלינו כמו בומרנג. הכסף הזה זורם בלי שום בקרה ובלי שום אחריות. אנחנו יודעים לאן זה יגיע. אזרחי ישראל ישלמו במשך שנים את מחיר הכניעה המבישה הזאת לרע"מ".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture