צילום: דוברות המשטרה

היערכו: חסימות כבישים מחר ובחמישי עם הגעת קנצלרית גרמניה

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תנחת מחר בישראל לביקור מדיני, במסגרתו תיפגש עם ראש הממשלה נתניהו והנשיא ראובן ריבלין. במהלך הביקור כבישים רבים בירושלים ייחסמו לצורך מעבר הפמלייה, לצד הכבישים המובילים לנתב"ג

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת ביקורה הצפוי של קנצלרית גרמניה, הגב' אנגלה מרקל, במדינת ישראל, שיחל מחר (רביעי) בשעות הערב ויסתיים ביום חמישי בשעות הערב. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים על מנת לשמור על הסדר והביטחון במהלך הביקור. מאות שוטרים, שוטרי לוחמי מג״ב ומתנדבים יתפרסו, החל מיום רביעי בשעות אחר הצהריים ועד לסיום הביקור, על מנת לאבטח את הביקור הממלכתי, לשמור על הסדר הציבורי במהלכו ולפעול להסדרת תנועה ולהזרמתה.

במהלך הביקור, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לירושלים לפרקי זמן קצרים ונקודתיים. חסימות צירים והסדרי תנועה במרחב הבינעירוני: ביום ד׳ עם נחיתת קנצלרית גרמניה בישראל (בסביבות השעה 19:30) צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מזרח, ממחלף גנות ועד למחלף סחרוב. כמו כן תחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכביש 444 וכביש 443.

ביום חמישי בערב לקראת סיום הביקור ועזיבתה של קנצלרית גרמניה, צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מערב, ממחלף סחרוב ועד למחלף גנות. כמו כן תחסם הגישה לכלי רכב מכביש מספר 6 לכביש מספר 1 במחלף נשרים והתנועה תופנה לכביש 431 וכביש 44. בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1 ועל אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו בטווח זמנים זה ולהשתמש בצירים חלופיים. התנועה תתאפשר לציבור משתמשי הדרך בכביש מספר 443.

חסימות צירים והסדרי תנועה במרחב העירוני בתחומי העיר ירושלים: במהלך הביקור עצמו, צפויים שיבושי תנועה וחסימות לפרקי זמן קצרים ונקודתיים בצירי התנועה המובילים מן הכניסה לעיר ירושלים לכיוון בית רוה"מ, מוזיאון יד ושם, בית הנשיא ומוזיאון ישראל, וזאת בשל מעבר שיירת פמליית המשלחת.

מדוברות המשטרה נמסר כי "היערכות המשטרה לאבטחת הביקור הינה מבצע מורכב ומשולב עם גופי ביטחון נוספים, בפיקוד משטרת ישראל. על מנת לאפשר את קיומו התקין של הביקור לצד צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי האזור וציבור משתמשי הדרך, כוחות משטרה גדולים יתפרסו באזור ירושלים ובצירים הראשיים המובילים אל העיר. במבצע צפויים לקחת חלק מאות שוטרים, שוטרי לוחמי מג״ב ומתנדבים. כמו כן, תפעיל המשטרה מגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים".

"משטרת ישראל מנחה ומדגישה בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי לאורך כל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס וזאת לרבות רחפנים(!) למרחב האווירי של אזור הביקור וצירי התנועה. המשטרה מבקשת מהציבור להימנע מלהגיע לאזור יד ושם, בית הנשיא ומוזיאון ישראל בשעות הביקור, בשל החסימות ועומסי התנועה הצפויים באזור. שינויים בהסדרי התנועה הצפויים יעודכנו באמצעות כלי התקשורת השונים. כמו כן מומלץ להתעדכן באפליקציית WAZE בדבר חסימות ועומסי התנועה". במשטרה קוראים לציבור להתעדכן בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.

זו תהיה הפעם השמינית שמרקל מבקרת בארץ והביקור השביעי שלה בתפקיד קנצלרית גרמניה, ביוני האחרון נתניהו נפגש עם מרקל בברלין.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חסימות כבישים? ומה עם חולים שצריכים להגיע לבית חולים, ומה עם נוסעים בדרך לנתב"ג, ומה עם גרימת סבל לנוסעים..הכל בשביל איזה גוייה מחו"ל…

הנכדה של המן מגיעה ויהודים יאבטחו וישמרו אותה מכל פגע רע.
עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה ותחתונים למעלה.
והרי כתוב "Zכור אT אשR עשA לך עMלק.."
מעניין מה יעשה המשיח לקנצלריזם, נראה שיקנצלר אותה ואז זרע זרעה..

דבר ראשון לאמבולנס נותנים לעבור וגם הביקור הזה חשוב כי האשה הזאת היא מקום שלישי בעולם בהשפעתה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture