חוקרים פרטיים חקרו וגילו: – סלומיאנסקי קנה את מקומו בכסף

שחיתות בבית היהודי: בנט שכר חוקרים פרטיים שירגלו אחר ח"כ ניסן סלומיאנסקי| הממצאים העלו כי 'קבלני קולות' פעלו בעבורו תמורת תשלום הוגן| מה עומד מאחורי המסכה של האיש והחיוך?| הציונות הדתית חזרה לימי סטאלין.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
"המשך אפליה ופגיעה מכוונת במגזר החרדי": התגובות לתוכנית האטומה
התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

רעידת אדמה בבית היהודי: אמש נחשפה פרשה שבה עולה החשד כי ח"כ ניסן סלומיאנסקי קנה את קולותיהם של מתפקדי הבית היהודי.

קרא עוד:

[postim]

שני 'קבלני קולות' תועדו מספרים כי חבר הכנסת קנה מהם קולות בפריימריז בכסף מזומן. מתברר אפוא כי מי שהבטיח פוליטיקה נקייה משתמש מאחורי גבם של חבריו בחוקרים פרטיים. על פי הדיווח בערוץ 2, מי שהביא את החומר הוא חוקר פרטי ששכר מנהיג הבית היהודי, נפתלי בנט.

הכול החל לפני כשלושה חודשים, עם תום הפריימריז – חבר הכנסת סלומיאנסקי הכה בהלם את חברי הבית היהודי כשזכה במקום הראשון. בעוד ניירות הקונפטי מתעופפים מעל ראשו של הח"כ הוותיק, שזכה ללחיצת ידיים חמה מהיו"ר החייכן שלו, מיהר זה האחרון להזמין חוקר פרטי שיחקור אודות התנהלותו במהלך הפריימריז.

ערוץ 2 חשף קטע שבו נשמע אביחי אמרוסי, מנהל מוסד מנתניה, מספר בשיחה גלויה עם אדם המתחזה לתורם, על דרך מקורית להשיג תקציבים למוסד שלו – מפקד המוני לבית היהודי, בתמורה לתשלום במזומן מסלומיאנסקי.

אמרוסי: "4,000 איש. זה יוצא 160 אלף שקלים. כשאני רואה נפקדים, אני אומר: 'זה הזמן לחלוב אותם'". בהמשך, נשמע מנהל המוסד כשהוא מציין במפורש את שמו של חבר הכנסת מהבית היהודי. "מי שצריך לעזור לנו זה ניסן סלומיאנסקי. הוא מתמודד ואני עשיתי איתו הסכם שלפיו האנשים שלי יעזרו לו והוא ישלם כסף לישיבה בסכום של 250 אלף שקלים. כמו גבר הוא הביא לנו את הכסף".

"אני יודע דברים שאם אני אספר אותם – לא יאמינו לי," נשמע בהקלטה. "50 אלף דולר בתוך שני פקטים של סיגריות מסוג מרלבורו". כשנשאל האם חבר הכנסת הוא זה שהעביר בעצמו את הכסף, השיב: "כן". לשאלה כמה אנשים פקד, השיב אמרוסי: "פקדתי המון אנשים ועשיתי איתו הסכם: 'האנשים שלי יעזרו לך ואתה תעזור לנו עם 250 אלף שקל'. הוא כבר העביר חצי מהסכום, נתן לנו איזו הלוואה, כמו גבר הביא לנו את הכסף".

בתגובה לחשדות נגדו אמר הבוקר הח"כ המואשם, ניסן סלומינסקי: "נפתלי בנט לא אחראי לפרסומים נגדי". "ניכרות טביעות אצבע של כאלה שהיו שמחים אם המקום שלי ברשימה יישאר פנוי לאנשים אחרים," הוסיף ח"כ סלומינסקי.

הבוקר האשימו גורמים בבית היהודי את היו"ר, נפתלי בנט, בכך שפרסום החשדות נגד ניסן סלומיאנסקי בעיתוי הנוכחי נועד למנוע ממנו מלהיות השר השלישי של המפלגה, ולאפשר למקורבו של בנט, אורי אורבך, לזכות בתפקיד ללא תחרות.

הפרשה מסעירה את המערכת הפוליטית, שכן רק חודש חלף מאז הבחירות וכבר נחשף לעין פרצופה האמיתי של מפלגת הבית היהודי, ובייחוד פרצופו האמיתי של מנהיג המפלגה, נפתלי בנט; מאחורי פרצופו המחויך מתגלה אדם חסר רגש, החותר תחת אנשיו ומנסה להכתים את שמם.

בנט יאמר לזכותו כי ניקה את האורוות בתוך הבית היהודי, אבל השליט מתנהל כמו ראש ארגון פשע לכל דבר: מסיפור שחשף 'ישראל היום' עולה כי לפני חודשים אחדים זבולון אורלב, אז חבר כנסת ומועמד לראשות הבית היהודי, הגיש תלונה לקצין הכנסת בטענה כי חוקר פרטי הגיע ללשכתו, בזהות בדויה של איש עסקים המעוניין לתרום למטהו, והחל לשאול אותו שאלות, שעוררו את חשדו. אורלב גילה את זהותו האמיתית של האיש – ניסים גרמה, בעל משרד חקירות רשום. בשיחת טלפון נוקבת שקיים איתו הבהיר לו כי הוא יודע שמדובר בחוקר. בשלב זה הודה גרמה כי הוא אכן חוקר פרטי, אם כי המשיך לטעון שהוא מעוניין לסייע לו בפריימריז.

בשבועות שלאחר מכן נודע לאורלב כי החוקר ממשיך לפעול ומנסה לתשאל גורמים שונים במפלגה הקשורים אליו ואל עובדי מטה הבחירות שלו, דבר שהוא ראה כניסיון להפילו. אורלב גם גילה כי מי ששכר את החוקר הוא מי שהתמודד נגדו בפריימריז, נפתלי בנט. בין אלה שהחוקר הגיע אליהם בזהות בדויה היה גם אביחי אמרוסי, שהקלטת השיחה בינו ובין החוקר הגיעה למשטרה.

בנט טען, בתגובה לכך ששכר חוקר פרטי, כי נחשף למידע כי בבית היהודי יש שחיתויות וכי הדרך לחשוף אותן הייתה באמצעות שכירת משרד חקירות. הוא הדגיש כי מדובר בפעולה חוקית. בנט טען, וטוען למעשה עד היום, כי הוא לא הנחה את החוקר הפרטי לחקור את אורלב וגם לא איש מחברי הכנסת והמועמדים, אלא רק את פעילי השטח ואת 'קבלני הקולות'.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק אין יראת אלקים במקום הזה, והרגוני…

לא הבנתי, אסור גם לחקור שחיתויות??

החוקר ניסים גרמה הוא החוקר הטוב ביותר בארץ בתחום הסמוי ובתחום הדיבובים. לפני שנה היפנה אותי אליו , העורך דין שלי , בתיק גרושין. לא יאמן איזה יצרתי הוא ואיזה ממצאים השיג. ממצאים שסייעו לי מאוד במשפט. יישר כח.

תתביישו לכם. אתם קוראים לעצמכם עיתון חרדי? איסור דאורייתא "לא תשא שמע שווא" – אל תאמין עד שתשמע את דברי הצד השני.
איך אתם מעיזים לכתוב כאן דברים ששופכים דמו של אדם בלי לבדוק כמו שצריך אם אכן זה נכון..
הרבה יותר מבושה לבית היהודי, זו בושה לעיתון שמתקרא חרד לדבר ה' שמעז לעבור על איסורי דאורייתא בקלות שכזו. הלוואי שעוד קוראים יחרימו אתכם! חוצפה של ממש!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture