הנרצחת בפיגוע הזהירה: "המחסום שבצומת גוש עציון רחוק מהטרמפיאדה"

מחבל הגיע ברכב לטרמפיאדה הסמוכה לאלון שבות, ואחרי שכשל בניסיון לדרוס אזרחים - דקר שלושה בני אדם. אחת נהרגה, שניים במצב בינוני וקל • המחבל זוהה על ידי הש"ג של היישוב, נורה ונפצע קשה • סוכנות תצפית חושפת הערב כי הנרצחת כבר נפגעה בעבר בפיגוע דקירה והתריעה על התופעות המאפשרות אירועים מסוג זה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשעות הערב המוקדמות אירוע פיגוע בצומת אלון שבות, מחבל פגע עם רכבו בתחנת אוטובוס ולאחר שפצע מספר אנשים יצא מרכבו ודקר את הנפגעים ואנשים נוספים שהיו בתחנת האטובוס.

אפי ויסנשטרן מתנדב זק"א שמתגורר ביישוב קיבל את הדיווח על הפיגוע ממוקד המבצעי של זק"א, "הגעתי לזירה היו צעקות איש ביטחון טיפל במחבל ונטרל אותו אני ביחד עם חובשים שהיו במקום התחלנו מיד לטפל בנפגעים. הנערה הייתה במצב אנוש. צוות רפואי פינה את הנפגעים לבית החולים. לאחר כחצי שעה קיבלנו את הדיווח שהנערה נפטרה. צוות של זק"א מחוז ש"י הגיעו לזירה לאיסוף הממצאים".

סוכנות תצפית חושפת הערב כי הנרצחת כבר נפגעה בעבר בפיגוע דקירה כפי שתיארה באחת מתגובותיה הכואבות נגד ארגוני השמאל עוייני המדינה ואזרחיה "ב28.2.2006 עמדתי בצומת גוש עציון כש"לפתע" בא מחבל והחל לדקור את העומדים בטרמפיאדה אני הייתי בין השני אנשים שנדקרו בנס לא נפגעתי קשה והפצוע השני ב"ה מחלים. אבל איפה היו נשות מחסום ווטש כדי לצלם את הדקירה? איפה??? המחסומים האלו הוצבו בכדי למנוע פיגועים שבאחד מהם נפגעתי אני כי המחסום שבצומת גוש עציון רחוק מהטרמפיאדה"

בתגובתה למשפט המחבלים המזוכים, התבטאה: "בתור מישהי שנדקרה, והייתה במשפט של המחבל אני יכולה להגיד שזה קו ההגנה המרכזי "אכלו לי, שתו לי, התנכלו לי כי אני תלמיד גרוע לכן הלכתי לדקור יהודים לא הייתה לי כוונה לעשות את זה רק רציתי שכל זה יפסק רציתי להיתפס ולהגיע לכלא הישראלי" שאגב למחבלים האלה הוא כלא ברמה של מלון. קשר עם המשפחה יש להם (לא כמו לגלעד שליט)לימודים אקדמאים יש. טלוויזיה יש. ספרים יש. הם לא נמצאים בבידוד והתא שלהם מרווח כי יש זכויות למי שדוקר יהודים.
העוול זועק לשמיים….

אכן, העוול זועק, ועתה היא בשמיים…

קרא עוד:

[postim]

בארגון יד שרה המרכין ראש באבל כבד על רצח המתנדבת המסורה דליה למקוס הי"ד מספרים כי הנרצחת היתה בדרכה לפתיחת משמרת בסניף תקוע.

מנכ"ל יד שרה משה כהן: "מזועזעים והמומים נוכח רצח של אשה טובה בפיגוע דקירה באלון שבות. דליה שלנו היתה בדרכה לפתוח משמרת בסניף יד שרה כשרות לעם ישראל. עצוב שזה קורה למתנדבת באירגון המפעיל סניפים בכל רחבי ישראל ולכל מגזרי האוכלוסיה בישראל. אנו שולחים תנחומים למשפחה ולצוות המסור בסניף שאליו היתה בדרכה כדי לשרת את הרבים".

הגב' פרינץ מנהלת אזורית: "דליה ז"ל היתה מרפאה בעיסוק בקרית גת והתנדבה בסניף תקוע. ידענו תמיד כי אם יש צורך במילוי מקום כי חסרה יד – דליה תגיע. שעה לפני הרצח עוד התקשר אליה מנהל הסניף בתקוע וביקש לדעת אם היא מגיעה לפתיחת הסניף בין שמונה וחצי לתשע וחצי – ודליה אמרה שהיא כמובן תהיה שם והיא בדרכה. היא ראתה בהתנדבות שליחות וערך אנושי ממדרגה ראשונה שיש למלא במסירות. כך אכן עשתה עד שנפלה ביד מרצח".

מנהל הסניף איתיאל גיספאן היה המום וכואב נוכח הרצח של מתנדבת שהיתה מגיעה לתת יד מסייעת בשעות הלילה מאז הקמת הסניף לפני שנה וחצי. דליה בת ה-27 היתה מראשונות המתנדבות בסניף. "הרבה רצון לתת ולסייע לאחר. מוכנה להגיע במקרי חרום כשיש צורך בסיוע דחוף נוסף. והכל בנתינה מלאה ושלמה".

"היה לה חלום להוסיף נדבך נוסף של שירות ולהביא את הציוד הרפואי והשיקומי לאלה הזקוקים לו – בהסעה עד לביתם. עכשיו יהפוך הצוות את החלום למעשה לזיכרה של המתנדבת שביקשה לתת עוד.

צילום: נתי שפירא – זק"א

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם אתם נהנים לראות דם !?!?!?!?
קצת כבוד המת בבקשה !

אם לא נראה לא נבין לעולם את חומרת המצב, די לשאננות !!!

התמונות עם הדם ממש לא במקום ולא ראויות.. אם רצינו אתרים חילוניים – יש בשפע.

מזעזע וחיבים להתחזק כל אחד יודע במה שוא צריך להתחזק ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים ולהרבות בתפילות ותחנונים שישלח לנו את משיח צדקנו ונזכה להיגאל כבר מכל הצרות והיסורים שבאים על עמינו ישראל .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture