הטרור הגיע לבית שמש: אברך נפצע בינוני מדקירה; שני המחבלים נורו

נסים גלויים: שני מחבלים תכננו לבצע פיגוע דקירה באוטובוס תלמידים ברמת בית שמש ג', אך כשניסו לעלות, עוררו את חשדם של האזרחים • כשהגיע כוח המשטרה, נבהלו והחלו לנסות לפגוע בעוברים והשבים • השוטרים פעלו במהירות ופצעו אותם קשה בירי מדויק

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

נס עצום התרחש הבוקר בעיר בית שמש: שני מחבלים פלסטינים הגיעו בשעה מוקדמת לרמת בית שמש ג', במטרה לבצע פיגוע דקירה באוטובוס. הם המתינו בתחנה ברחוב יחזקאל הנביא במשך שעה ארוכה ואף ניסו לעלות לאוטובוס תלמידים. הם ירדו מהאוטובוס לאחר שעוברי אורח קראו לעברם והזעיקו את המשטרה.

כשהגיע הכוח המשטרתי, איבדו השניים את עשתונותיהם והחלו לנסות לדקור את העוברים והשבים ברחוב. השוטרים הגיבו במהירות, ירו לעבר רגליהם והפילו אותם על המדרכה. שני המחבלים נפצעו קשה ואחד מהם מת מפצעיו מאוחר יותר. מתחת חולצותיהם הרגילות, לבשו השניים חולצות שחורות עם הלוגו של גדודי עז א-דין אל-קסאם – הזרוע הצבאית של ארגון חמאס.

בפיגוע – שבחסדי שמים הסתיים בתוצאה קלה בהרבה ממה שתכננו המחבלים – נפצע אברך בן 25 באורח בינוני מדקירה בכתפו. הוא טופל במקום ופונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. בנוסף, כמה עדי ראייה לקו בחרדה.

קרא עוד:
[postim]

אחד התושבים שהזעיקו את המשטרה, סיפר כי המחבלים הגיעו למקום עוד לפני השעה 7 בבוקר וככל הנראה המתינו לסביבות השעה 8 – אז יוצאים המוני התלמידים אל מוסדות החינוך בהסעות מאורגנות ובתחבורה הציבורית. המשטרה שקיבלה דיווח על החשודים בשלב מוקדם, הגיעה למקום באיחור רב וברגע האחרון נמנע אסון בלתי נתפס. הלב ממאן לחשוב מה היה קורה אילו היו שני בני העוולה מבצעים את זממם באוטובוס המלא בילדים. היל"ת.

דוד לף, ראש סניף בית שמש של איחוד הצלה, מסר: "בהגעת המתנדבים לזירה, הם נתקלו באדם שנדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת האוטובוס והיה בהכרה מלאה. כוחות הביטחון פעלו לנטרול המפגעים שבשלב זה שוכבים על הקרקע. בשלב זה המתנדבים מטפלים במספר נפגעי חרדה ופצוע יחיד שסובל מפצעי דקירה. כוחות גדולים של משטרת בית שמש פועלים בזירה".

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, אמר בזירת האירוע כי "בעיית פועלי הבניין בעשרות אתרי הבניה בשכונת רמת בית שמש ג' לא נותנת לנו מנוח. העלינו את הבעיה מספר פעמים בישיבות חירום עם משטרת ישראל, אך התברר כי אין דרך חוקית לעצור את העבודות באתרי הבניה". אבוטבול סיפר כי "הקצינו מבנה לנקודת משטרה בשכונה, אני מקווה שעוד היום יושלמו חיבורי המים והחשמל. במקביל אנו מתגברים את סיורי האבטחה וכמובן אני קורא לתושבים להמשיך ולגלות ערנות".

חבר מועצת עיריית בית שמש, שמעון גולדברג, אמר כי "הבוקר התרחש נס גדול בעיר. האירוע היה יכול להסתיים באסון גדול. אני משבח את התגובה מהירה של האזרחים וגורמי הביטחון שפעלו במהירות לנטרל את המחבלים. תושבי בית שמש מאחלים החלמה מהירה לנדקר. כולנו תקווה שלא יתרחשו אירועים נוספים בבית שמש".

(צילומים: יעקב לדרמן – פלאש 90)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אילו פינו מלא שירה כים וכו' רק להודות ולהלל ולשבח את השי"ת השומר ישראל, ובתוך כל הבהלה והחרדה שפוקדת את עמנו אנו עדים יום יום לאין סוף של ניסים ונפלאות בלי גבול ומידה, ה' אוהב אותנו – נחזיר לו אהבה והודייה בלי סוף, נתחזק כל אחד ואחד בסור מרע ועשה טוב, ושב ה' ורפא לנו.
הלוואי שנזכה כבר לישועה שלמה ויתקיים 'וממנה יוושע', אמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture