Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו: 'בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת; מכירת חיסול למדינה'

ראש הממשלה טוען לסתימת פיות מצד פייסבוק, תוהה מדוע פתחו בחקירה נגד ראש העיר שדרות כאשר החל לפעול נגד ממשלת השמאל, אומר כי ביקורת פוליטית אינה הסתה לעומת בני משפחתו שסבלו מהסתה מהשמאל וקורא לח"כ עמיחי שיקלי "גיבור"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב (ראשון) ראיון לערוץ 20 בתכנית של אראל סג"ל ותקף את המיועד לעמוד בראשות ממשלת השמאל המוקמת בתמיכה ערבית, ח"כ נפתלי בנט, אותו כינה מגלומן.

"בנט עושה מכירת חיסול של המדינה. לקח קולות מהימין ומעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר", אמר נתניהו. "בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה".

בהתייחסות לשיח כביכול יש הסתה נגד חברי מפלגת ימינה אמר נתניהו, "מה זו הסתה? הסתה זו לא ביקורת פוליטית, נוקבת ככל שתהיה. הסתה זו קריאה לאלימות או לרצח. במשך קרוב לשנתיים, הדגלים השחורים שממומנים ע"י ארגוני השמאל בארץ ובעולם קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי במסווה של אומנות. שמעת פעם מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה?".

נתניהו הוסיף, "פייסבוק פסלו פוסטים של ימנים עם קריאה להפגנה מול ביתו של ח"כ אורבך אך משום מה לא פסלו פוסטים זהים מהצד השמאלי. זו פשוט סתימת פיות".

על האמירה שניסה להקים ממשלה עם רע"מ הגיב ראש הממשלה, "אני נתתי לערביי ישראל יותר מכל ממשלות ישראל – יחד. אמשיך לתת לציבור הערבי אבל לא במובן של שליטה. לא לבטל את חוק קמניץ. זה שקר. מעולם לא הסכמתי להקים ממשלה עם רע"מ. הכל שקר מוחלט. בנט משקר כל הזמן".

לדבריו, "הדיפ סטייט עכשיו עמוק בתוך הממשלה הזו. ביום שישי מסבירים לנו שהיחיד שיכול להשפיע על אורבך זה אלון דוידי, פתאום פותחים מחדש את התיק שלו? שיתחילו בלזמן לעדות את אביגדור ליברמן. היחיד שעומד מול התיקים התפורים זה אני. הם מתפוררים בקומדיה בבית המשפט".

ראש הממשלה הוסיף, "עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: השמאל משתמש בבנט ככלי להמליך עצמו בחזרה לממשלה ובנט משתמש בכם ככלי להביא עצמו לראשות הממשלה. אני פונה לתריסר חברי הכנסת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם".

במענה לשאלה האם יישאר להנהיג את הליכוד מהאופוזיציה, ענה: "אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום".

"אני חרד לגורל המדינה. יש כאן אנשים חסרי אחריות. זה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלמוניה. אומרים שראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה בעולם. אם אתה ראש ממשלה של השמאל – יחבקו אותך".

"הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת. אל תתנו יד לשקר הזה! אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דברים כדרבנות

רגע אולי באמת הגיע הזמן לזוז? האמת שלא, זה הרי לא מלחמה בנתניהו זה מלחמה של שמאל בימין מלחמה של פייסבוק בימין מלחמה של ליברליזם מול יהדות ומסורת מלחמה של אנחנו נשלוט עד שהמדינה תהיה מדינה ככל העמים, עם פינה של יהדות במוזיאונים הלאומים של מדינת ישראל

תפקיד ראש ממשלה בישראל הוא מהקשים בעולם אם לא הקשה ביותר נדרשים החלטות מאד קשות בזמנים קצרים דרוש לכך הרבה ניסיון אם בנט יהיה ראש ממשלה הוא יעשה הרבה טעויות בגלל חוסר ניסיונו ואנו האזרחים נסבול מכך עד שילמד כיצד להתנהג ולא יהיה ניתן לתקן זאת זוהי אחריות כבידה חייב ראש ממשלה מנוסה ושקול ואחראי איך בנט לא חושש להיות ראש ממשלה כבר בהרכבת הקואליציה של השמאל נעשו טעיות קשות כדי להכניס את רע"מ עושה רושם שהוא לא מודע לעוצמת תפקיד ראש ממשלה השמאל היה בשלטון הביא את הסכם אוסלו ואחר כך את ההתנתקות שעד היום אנו סובלים מכך מקווים שבנט וסער יתעשתו ויחזרו לממשלת ימין ויניחו את כל השיקולים האישיים בצד ולראות רק את טובת האזרחים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture