צילום: דוברות המשטרה.

אוחנה: "בכוונתי לקבל במהירות את ההחלטה על מינוי מפכ"ל" • צפו

השר לביטחון הפנים הטרי אמר בטקס קבלת פנים במשטרה כי "ההחלטה על מפכ"ל היא דרמטית וחשובה ובכוונתי לקבל אותה במהירות, אך לא בפזיזות". מ"מ המפכ"ל: "מאחל לך בשם משטרת ישראל הצלחה בתפקידך. הצלחתך היא הצלחתה של המשטרה כולה"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

משטרת ישראל ערכה הבוקר (שלישי) טקס קבלת פנים לשר הבט״פ שנכנס לתפקידו אמש, ח"כ אמיר אוחנה. הטקס נערך במכללה הלאומית לשוטרים ולאחריו התקיים מפגש של השר עם סגל הפיקוד הבכיר במשטרה בראשות ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן. במהלך המפגש ניתנה לשר סקירה אודות משטרת ישראל ופעילותה למען ביטחון הציבור, המאבק בפשיעה, שמירת הסדר הציבורי והמאבק בתאונות הדרכים.

השר לביטחון הפנים ח"כ אמיר אוחנה אמר כי "לפני שאצא בהצהרות ובתכניות אני מתכוון ללמוד. לא רק מראשי הארגונים, שרים ובכירים לשעבר, אלא גם מכם, המפקדים הבכירים בשטח. כל ביקור שלי במחוז ילווה בסיור בתחנה קטנה או בינונית ואגיע לכל המחוזות. התפיסה שלי היא שאם השוטר בנקודה הכי רחוקה, יקבל את היחס וההכרה – יהיה טוב לכולם".

"אני חושב שעשו דברים נהדרים בשנים האחרונות בנושא מעמד השוטר, יש שיפור במעמד ובתדמית – אבל צריך לעשות עוד. אני רוצה ששוטר יהיה מישהו שנושאים אליו עיניים, שמכבדים אותו. אתם תראו את זה בביקורים ובפגישות שלי איתכם – אני אוהב את משטרת ישראל. אני רוצה להודות לכם ולאנשיכם על זה שהם מגינים על המדינה, אזרחיה, על שלומם ועל ביטחונם תוך סיכון חייהם".

הוא הודיע כי בכוונתו להחליט בהקדם על מינוי מפכ"ל קבוע למשטרה, שמתנהל כבר זמן רב עם מפכ"ל זמני: "אני יודע שהמשטרה משוועת ליציבות ולמפכ"ל קבוע, וכאמור אני מאוד מעריך את התקופה האחרונה שבה מ"מ המפכ"ל מכהן. ההחלטה על מפכ"ל היא דרמטית וחשובה ובכוונתי לקבל אותה במהירות, אך לא בפזיזות. אקדיש את הזמן ללימוד".

"אני מצפה ומאמין שתסייעו בידי, עם מאות שנות הניסיון במגוון העשייה של משטרת ישראל שיש סביב שולחן הספ"כ. בעיני, התפקיד של המשטרה הוא לא רק להגן על ביטחונם ועל שלומם של אזרחי ישראל אלא גם להגן על זכויותיהם ועל חירותם. אני מודה לכם מאוד על העשייה, ויחד נעשה עוד רבות בשנים הקרובות", אמר השר לביטחון הפנים הנכנס.

צילום: דוברות המשטרה.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אמר בטקס כי "במהלך השנה וחצי האחרונות, משטרת ישראל עברה תקופה מאתגרת מאוד. יש בארגון מפקדים ומפקדות, לוחמים, שוטרים ומתנדבים, אשר נרתמים למשימות שלפתחם בנחישות, במקצועיות ובערכיות, בכל עת ובכל מקום. רק בסופ"ש האחרון, היינו עדים לסיכון הרב ששוטרי משטרת ישראל מתמודדים עמו בפעילותם. צוות בלשים מתחנת טירה שעסק בפעילות כנגד האמל"ח הלא חוקי חתרו למגע, סיכנו את חייהם ונפצעו במהלך הפעילות. מכאן אני שולח להם החלמה מהירה".

"הארגון מורכב מתמהיל של עשרות אלפי שוטרים ושוטרות מכל קצוות האוכלוסייה בחברה הישראלית, והם מהווים את פניה היפות של מדינת ישראל. שוטרות ושוטרים מסורים אשר נכונים לכל משימה ולכל אתגר בכל עת. אני מבטיח לך שיש לך על מי לסמוך. מאחל לך בשמי ובשם משטרת ישראל כולה – הצלחה בתפקידך. הצלחתך היא הצלחתה של משטרת ישראל כולה, והיא הערובה לביטחונם האישי של האזרחים".

בתוך כך, ראש הממשלה ביקש היום לאפשר לשני סניגורים לייצג אותו בדיון ביום ראשון. זאת במקום עורך דין אחד שהותר לו בגלל מגבלות הקורונה. נתניהו ביקש נוכחות גם של עורך הדין עמית חדד וגם של עורך הדין מיכה פטמן, באמירה ששניהם ייצגו אותו במשותף. גם עורכי הדין של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס המואשם בתיק 2000, ועורכי הדין של בעלי בזק שאול ואיריס אלוביץ', הצטרפו לבקשה.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture