הדס פרוש / פלאש 90

גורם בליכוד: "אדלשטיין מכר אותנו בזול – מתדלק את הקמפיין של כחול לבן"

אחרי החלטת יו"ר הכנסת לאשר את כינוס המליאה כדי להקים את ועדת הכנסת שתדון בחסינות נתניהו. בכיר בליכוד: "הוא מכר אותנו בזול". בכיר נוסף: "אם היה לו חלום להיות נשיא ‑ הוא איבד את התמיכה שלנו - שנה את החלטתך, אל תכנס את המליאה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אחרי החלטת יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת ביום שלישי בשבוע הבא, בכדי לדון באישור ההצעה של הוועדה המסדרות להקים את וועדת הכנסת שמטרתה לדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בליכוד זועמים על אדלשטיין.

גורם בכיר בליכוד שצוטט הבוקר (שני) 'בידיעות אחרונות' אומר כי, "אם לאדלשטיין היה איזה חלום להיות נשיא, את הליכוד הוא איבד בהחלטה הזאת. אנחנו לא נתמוך בו. בליכוד גם לא יסלחו לו על זה".

גורם בכיר נוסף במפלגה המשיך את אותו קו: "אדלשטיין מכר אותנו בזול. כשזה מגיע ממנו, יש לגיטימציה למהלכים של כחול לבן. הוא מתדלק את הקמפיין של כחול לבן. הוא כנראה רוצה לעשות מעשה ריבלין ולהתחנף למפלגות האחרות". וגורם אחר במפלגה הוסיף: "אם הוא לא ישנה את החלטתו, זה כנראה הסוף שלו בליכוד".

ע"פ דיווח 'בווינט', יו"ר הכנסת היה נתון בימים האחרונים במכבש לחצים כבדים שהתבטאו בין היתר בהודעות רבות שהגיעו למכשיר הטלפון שלו, חלקן בסגנון בוטה ובדרך כלל ממספרים לא מזוהים. מן העבר השני היו אלמונים שתקפו בחריפות את התנהלותו, ואת העובדה שהודיע כבר בשבוע שעבר שאין בכוונתו לדחות את דרישת כחול לבן ולמנוע את כינוס המליאה.

עוד דווח, כי כעת מתכוונים בליכוד להגביר את הלחץ מצד השטח של המפלגה, מתוך הערכה שיו"ר הכנסת עשוי להיכנע ללחצים, לחזור בו ולא לאפשר את כינוס המליאה. מקורבי ראש הממשלה אמרו אמש: "הוא עדיין יכול למנוע את העוול הנורא. עוד לא מאוחר לתקן". בין היתר יציעו לו גורמים בליכוד להפוך את החלטתו ולנמק זאת, כפי שעשה שוב ושוב בימים האחרונים, בכך שאנשי כחול לבן צפויים להפוך את ההליך בכנסת לקרקס פוליטי.

ח"כ דר' שלמה קרעי מהליכוד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "יו"ר הכנסת קיבל החלטה מוטעית. הוא העדיף חו"ד של יועמ"ש על פני נוהג בכנסת בעל מעמד משפטי מחייב. ההחלטה תמוהה אף יותר ביחס לניגוד העניינים החמור של היועמ"ש התלוי ועומד בבג"צ. ברור שמפלגה שאין לה כלום מלבד "רק לא ביבי" תהרוס הכל לטובת קמפיין בשווי עשרות מיליוני שקלים על חשבון הכנסת".

בראיון הבוקר 'לרשת ב" תקף יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר את יו"ר הכנסת אדלשטיין ואמר: "אני מצר על ההחלטה. אם אדלשטיין החליט לעבוד לפי שיטה שכל פעם שהיועמ"ש כותב חוות דעת אז יש ליישם אותה ראה וקדש – אז הוא טעה טעות חמורה".

ח"כ זוהר הוסיף: "אני באופן אישי שמח שההצבעה לנשיאות היא חשאית, אך אם מישהו חשב שההחלטה של אדלשטיין לכנס את המליאה תגרום לכך שמישהו אחד מהשמאל הישראלי יצביע עבורו לנשיאות – עשה שיקולים פוליטיים ממש ממש גרועים".

גם השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי התייחס הבוקר להחלטת אדלשטיין, בראיון 'לגלי צה"ל' אמר: "אדלשטיין הגדיר את זה כתהליך מזוהם שאסור לתת לו יד, בהחלטתו לכנס את המליאה יש סתירה שאני לא יודע להסביר". מנגד יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ אבי ניסנקורן אמר: "אדלשטיין קיים את החובה שלו על פי חוק, לא מבין את הלהט בליכוד".

כזכור, אמש דווח 'בכאן חדשות' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מרוצה מהתנהלותו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בעניין כינוס מליאת הכנסת כדי לדון בהקמת ועדת הכנסת ולהתיר את הדיון על חסינות רה"מ. ע"פ הדיווח, רה"מ אמר בשיחות סגורות כי: "אם (אדלשטיין) יכנס את המליאה, לא אעבור על כך בשתיקה".

עוד נאמר בדיווח של מיכאל שמש כי נתניהו בוחן את האפשרות לעתור לבית המשפט העליון מטעם הליכוד כנגד אישורו של יו"ר הכנסת אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת ולהתיר את הדיון על חסינות בועדת הכנסת.

בתך כך, מקורביו של ראש הממשלה מסרו הערב בתגובה להחלטה של אדלשטיין: "עצוב לראות כיצד אדלשטיין נופל למלכודת של השמאל, הוא מאפשר במו ידיו להפוך את הכנסת לקרקס פוליטי בזמן בחירות בכך שהוא נותן את ידו לתחבולות השמאל שמנסה להשתמש בכנסת רק כדי לנטרל את נתניהו, לא משנה כמה התקשורת והשמאל יחבקו יו״ר הכנסת, הוא לעולם לא יוכל לברוח מהאחריות לכך".

בסביבת נתניהו הוסיפו לתקוף את יו"ר הכנסת וטענו כי "החלטתו קובעת דה פאקטו שענייניו של נתניהו יוכרעו פוליטית ולא באופן ענייני ומעין שיפוטי כפי שהחוק דורש. אין חולק שהכל בידיו של יולי אדלשטיין, הוא עדיין יכול למנוע את העוול הנורא שייגרם לראש הממשלה, לימין ולמדינה כולה, עוד לא מאוחר לתקן".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נתניהו בגאווה המנופחת מנסה לבער את השפיות מישראל

תראו את פניו המיוסרות של יולי, המועמד של ביבי לנשיאות :), נעבעך.
מגיע לו. הוא לא למד מכל קודמיו.
הוא יכול היה להסכים לנסות להרכיב ממשלה. הוא יכול היה לתמוך בסער.
אבל הוא פ-ח-ד מביבי'לה.
אז תאכל. תלקה. ותשלם.

הפרשנות של עובדה מדויקת להפליא,
טוב לשמוע כל שפוי בתוך ים האדיוטות שמגיב באתרים החרדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture