ראש הממשלה בבסיס מג"ב: "אין שום תחליף לפריסת כוחות צפופה"

"יש לכם גיבוי מלא, ממני, מהממשל ומהעם בישראל, כדי לפעול בצורה הנחושה ביותר" אמר נתניהו לשוטרים וללוחמים בבסיס מג"ב, שם קיבל עדכון על ההיערכות החדשה של הכוחות בשטח בהמשך להחלטות הקבינט • ראש הממשלה חשף טפח מאחורי הקלעים של טכנולוגיית המלחמה בטרור הסכינים: "הטכנולוגיה שלנו הרבה יותר מתקדמת ממה שרואים בצד השני"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
הפת"ח בצעד דרמטי בעקבות חיסול חוליית המחבלים בשכם • צפו בהפגנת זעם
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בצהריים בבסיס מג"ב 'יהודאי' בירושלים, שם קיבל עדכון על ההיערכות החדשה של הכוחות בשטח בהמשך להחלטות הקבינט מאמש, להמשך הלחימה בגל הטרור.

ראש הממשלה נפגש במקום עם השוטרים ולוחמי מג"ב, בהם כאלה שסיכלו את הפיגועים בימים האחרונים. ראש הממשלה שיבח את השוטרים והלוחמים על קור הרוח, רוח הלחימה והתעוזה; וביקש מהם לשמור גם על עצמם.

נתניהו הודה ללוחמים ואמר כי אין שום תחליף לפריסת כוחות צפופה מאוד עם כושר ניידות, עם יכולת הגעה למקום הפיגוע או הימצאות במקום הפיגוע על מנת לסכל אותו בזמן אמת ועל מנת למנוע הידרדרות למצבים עוד יותר גרועים. "אני יודע שזה מחייב אתכם לשיקול דעת, אבל שלא יהיה לכם שום ספק: יש לכם גיבוי מלא, ממני, מהממשל ומהעם בישראל, כדי לפעול בצורה הנחושה ביותר, קודם כל להציל חיים וגם להגן על עצמכם. ההנחיות היו תמיד קיימות, אבל אני חושב שהן חודדו, ואני רואה שאתם מיישמים אותן בשכל ישר ובנחישות גדולה, זה משנה.

קרא עוד:
[postim]

"אני לא יכול להגיד לכם כמה זמן זה יימשך, יש פה אנשים שמוכנים למות. בכל פעם שנכנסת תופעה חדשה היא תמיד מגלחת איזשהו חלק, אפילו קטנטן באוכלוסייה, שמוכן להתאבד. אנחנו לא יודעים מה מספר המתאבדים, אבל הוא לא בלתי סופי, רחוק מזה. לכן יכולנו בעבר גם להתמודד עם התופעה הזו ואפילו יותר קשה ממנה. כרגע, כיוון שהיא לא מאורגנת, כפי שאתם יודעים, אז אין תחליף להימצאות שלכם ולהתייצבות שלכם, למעשה כחומת מגן אנושית. עם זאת, אתם צריכים להגן גם על החומה, על עצמכם. אנחנו לא שוכחים את זה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן מבקרים בבסיס משמר הגבול בירושלים. צילום - קובי גדעון -לע''מ- 14.10.2015- 4"אתם צריכים להגן גם על החומה". נתניהו עם לוחמי מג"ב

"אני חושב שאנחנו מתקדמים תוך כדי תנועה, מתארגנים לדעתי בצורות חדשות. אנחנו הולכים מכאן לקבינט, שם המפכ"ל יפרוס לנו דברים שהוא כבר תיאם עם השר לבקשתנו, איך אנחנו פורסים במרחב ירושלים את הכוחות בצורה המיטבית, עם ניידות, מאוד חשוב שתהיה ניידות, ואיך אנחנו מארגנים גם את התקשורת בקישוריות כזאת שיכולים להגיע מיד על מנת למקסם את היכולות, את יכולות ההגנה שלנו.

"אנחנו חושבים על זה גם במונחים ארציים, לא רק עירוניים – איך לייצר מפגש בין הטכנולוגיה שלנו, שהיא הרבה יותר מתקדמת ממה שרואים בצד השני, ויכולת הפעולה המבצעית בזמן אמיתי שלכם – שוטרים, חיילי מג"ב, חיילי צה"ל שמתגברים אתכם. אין לי שום ספק שאנחנו יכולים לטפל בגל הזה. זה כרוך לא רק בפעולה שלכם אלא גם בשכל שלכם, וההצעות שאתם מביאים מלמטה עולות למעלה במהירות עצומה. כל אחד מכם מבחינתי הוא מקור לחדשנות וסטארט אפ גדול, אבל הוא יצליח, כמו כל הדברים שאנחנו עשינו.

"אנחנו עמדנו בפני גלי טרור אחרים, אנחנו נתגבר גם על הגל הזה. אין לי שום ספק, אבל אני רוצה פשוט להודות לכם באמת מקרב לב, מקרב לבם של אזרחי ישראל על ההגנה שאתם נותנים לאזרחי ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן מבקרים בבסיס משמר הגבול בירושלים. צילום - קובי גדעון -לע''מ- 14.10.2015- 2"לפעול בצורה הנחושה ביותר". ראש הממשלה משוחח עם הלוחמים

(צילומים: קובי גדעון-לע"מ)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture