הפגנות הנכים. Flash90

הממשלה אישרה תקציב של 1.45 מיליארד ש"ח להגדלת קצבאות הנכים

"תיקון עוול הסיטורי": לפי ההצעה, 1.45 מיליארד שקל יוקצו להגדלת קצבאות הנכים כבר החל מחודש הבא. מדובר רק בפעימה ראשונה למימוש ההסכם שגובש עם ארגוני הנכים ובאוצר עושים מאמץ להביאו להצבעה במליאה כבר מחר

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

הממשלה אישרה את הצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר, משה כחלון ושר הרווחה, חיים כץ להגדלת קצבאות הנכות ב-1.45 מיליארד ש"ח כבר בחודש ינואר הקרוב. מדובר בפעימה הראשונה למימוש ההסכם שגובש עם נציגי ארגוני הנכים.

המהלך יאפשר לביטוח הלאומי להיערך לתשלום הקצבה המוגדלת כבר בחודש ינואר כפי שהתחייבה הממשלה. המהלך יובא לאישור הכנסת כבר בימים הקרובים. כאמור, מדובר בפעימה ראשונה למימוש ההסכם. תקצוב ההסכם במלואו יובא לאישור הממשלה בחודש הקרוב במסגרת אישור תקציב המדינה לשנת 2019.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר האישור: "אנחנו ממשלה שעושה דברים גדולים בתחום החברתי. אנו באים עם תוספת ענקית שלא הייתה עשרות שנים. זה צעד מבורך, צריך להגיד את האמת: הממשלה הזאת עושה דברים כלכליים וחברתיים עצומים".

שר האוצר משה כחלון הוסיף: "מה שקרה הוא תיקון עוול היסטורי לאוכלוסייה שמגיע לה את הכסף הזה, אוכלוסייה שהקצבאות שלה לא עודכנו שנים רבות. זה היה מסע לא קל, אבל אני שמח שתיקנו את זה והנכים יוכלו לקבל קצבאות שיאפשרו להם להקל במעט את החיים שלהם".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מגיע או לא מגיע. דבר אחד ברור, הוכח שהפתגם הידוע 'במדינה הזאת הכל הולך רק עם אלימות' נכון.

שימו לב מרוב הלהיטות לגנוב מביבי את הקרדיט שכח את העניבה ..חחחח

רק בכח

אני רוצה להגיב דבר אחד התורה שלנו אוסר ללכת לבחירות הטמאות של המדינה הציונית .אבל אם היה מותר.

תאמינו לי שהיתי בוחר לכחלון הרבה יותר מאשר לחכים החרדים .
כחלון עוזר לחלשים מוריד מיסים ועוזר לנו לאנשים פשוטים

ומנגד החכים החרדים נקח לדוגמא את יענקל ליצמן שהעלה את המיסים על סיגריות אלכוהול טבק הכל "כמובן לטובת האזרחים" במקום להוזיל את תוספי התזונה הוא העלה את המחיר של אלכוהול שבשטיבלך של גור גם שותים לחיים ועושים קידוש אז הוא ירה לעצמו ברגלים ולכל עם ישראל .
ושאר החכי"ם עזרו לעשות פשרות לגייס את החרדים לצבא הטמא והשמד והכסף שהמדינה תקצבה למטרה הזה הם לקחו מאיתנו במקום לתת לנכים ולשכבות החלשות .

מנגד קחו את כחלון במקום להתעסק בשטיות והרס הדת הוא מתעסק בדברים איך לעזור לנו החרדים וכל האזרחים כל הכבוד.

מי שמסריט נושם בקול וזה מציקקקק

וואו, כל הכבוד כחלון, איזה גיבור….

תפסיקו, תפסיקו לאכול את הלוקשים שהדפקט הזה מאכיל אתכם, לא מושקה עלינו לא תעבוד, חפש לך פתים אחרים שיאמינו לגיבובי השטויות "אנחנו.." "עשינו תיקון…" אם יש מישהו שעושה משהו בכנסת זה החכים החרדים כדוגמת מקלב גפני ליצמן מלכיאלי… שלא ממהרים לגזור קופונים וליטול קרדיטים על דברים שהם עשו, וכל שכן שלא על דברים, שלא הם עשו, אז מושיקו קפל ציוד ולך הביתה עם כל הסיסמאות, ותפסיק להתנשף על דברים שלא קשורים אליך, למרות שאתה שר האוצר…
בושה!

ל'האמת':
ז"ל רבינו יונה בשערי תשובה שער ג סוף אות קמח
ונאמר (משלי כז, כא): מצרף לכסף וכור לזהב ואיש לפי מהללו", פירושו: מעלות האדם לפי מה שיהלל, אם הוא משבח המעשים הטובים והחכמים והצדיקים תדע ובחנת כי איש טוב הוא ושרש הצדק נמצא בו, כי לא ימצא את לבו רק לשבח את הטוב והטובים תמיד בכל דבריו, ולגנות את העבירות ולהבזות בעליהן, מבלי מאוס ברע ובחור בטוב. ואם יתכן כי יש בידו עונות נסתרים, אבל מאוהבי הצדק הוא, ולו שרש בבחירה, והוא מעדת מכבדי ה'. והמשבח מעשים מגונים או מהלל רשעים – הוא הרשע הגמור והמחלל את עבודת השם יתברך.
לתשומת ליבך

תודה רבה לכם… עכשיו נזכרתם? בביטוח הלאומי יש רזרבות של כסף. וכמו הנחש שהתקלל, ועפר תאכל כל ימי חייך, שלמרות כל העולם הוא עפר ולא חסר לו מה לאכול, בכ"ז הוא מתקמצן לאכול… וטוב שיש ארגונים כמו "זכותי" וכאלה, שיודעים יפה מאוד איך למשוך אותם באוזן ולמשוך מהם את כסף הנגזלים. אלא שהביטוח הלאומי לא משחררים בקלות וגם הם מכירים את "מדרש פליאה" שאומר, אין הצדיקים נהנים אלא מן הגזל" . גזל ר"ת גם זו לטובה, נעבעך…

מבלי להתחיל ולהתווכח (על דברים שלא שייכים לנו לפסוק בו וכבר פסקו בו גדולי ישראל מכל החוגים כל אחד ודעתו דעת התורה שהבין בו ושבעים פנים לתורה):
1. האם שמתם לב שכל פעם שמאן דהו רוצה לשכנע אותכם במה שאתם משוכנעים אחרת [כגון הכא על פי דעת רבו] הוא משתמש במילה: "האמת"? נקודה למחשבה. (ובפרט כשאנחנו נמצאים פה מה לעשות בעולם השקר) אולי אפשר להסביר זאת ע"פ מה שאומר הרב לסרי שליט"א שהפוליטיקאים אומרים: "האמת היא" ו… מתחילים לשקר!
2. האם הבחנתם שהוא מסכים לא לבחור (וזה זכותו המלאה עם עושה כן ע"פ דעת רבו מובהק) אבל יש לו נטייה לבחור עם כבר דווקא בחילונים (טובים ככל שיהיו) אבל לצערנו הם לא מקיימים מצוות ולא שליחים דרבנן ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture